Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Układ hamulcowy
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Układ hamulcowy
Faktycznie to już wszystko było. Poczekam jeszcze na info odnośnie 28mm - jeżeli nic nie będzie to wezmę 25mm. Średnio mi się widzi brak możliwości przykręcenia tarczy na stałe. Kiedyś tak miałem w jednym aucie i tarcza potrafiła się ruszyć przy wymianie koła. Mogą się dostać jakieś zanieczyszczenia i potem będzie biło
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Układ hamulcowy
Ja będę zamawiał w maju na przód EBC Turbo Groove (GD7116) po 250,00 PLN za sztukę, u mnie jest to grubość 23 mm + klocki Greeny, kpl przód 365,00 PLN. Na tył tarcze gładkie. Firma dopiero co powstała - http://www.poturbowani.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
raz honda - zawsze honda
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Układ hamulcowy
23mm w V6? Ciekawe, że w USA były mniejsze hamulce niż w Europie. 2.3 w USA ma w ogóle jakieś maleńkie tarcze.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Układ hamulcowy
Tak, ogólnie są tam seryjnie słabsze hamulce. Accordy tej generacji, z silnikiem V6 mają średnicę tarcz z przodu 282 mm, grubość 23 mm, te o poj. 2,3 średnicę 260 mm, grubość 23 mm. Związane jest to pewnie z dopuszczalnymi prędkościami i przestrzeganiem tego przez ogół obywateli.
Pamiętam, jak kilka lat temu jechaliśmy puściutką trasą w Nevadzie Chevroletami Suburban Departamentu Stanu. Maszyny V8 po prawie 300 KM, z prawej pustynia, z lewej góry, żadnego auta po drodze, a my przepisowo 65 mph, czyli około 105 km/h. A na nasze narzekania, ze można szybciej bo przecież pusto, a droga prosta aż po horyzont, kierowca zdziwiony odpowiadał - ''przecież jest ograniczenie''.
He he, wydawało się, że stoimy w miejscu a nie jedziemy.
Pamiętam, jak kilka lat temu jechaliśmy puściutką trasą w Nevadzie Chevroletami Suburban Departamentu Stanu. Maszyny V8 po prawie 300 KM, z prawej pustynia, z lewej góry, żadnego auta po drodze, a my przepisowo 65 mph, czyli około 105 km/h. A na nasze narzekania, ze można szybciej bo przecież pusto, a droga prosta aż po horyzont, kierowca zdziwiony odpowiadał - ''przecież jest ograniczenie''.
He he, wydawało się, że stoimy w miejscu a nie jedziemy.
raz honda - zawsze honda
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Układ hamulcowy
Audiotone, jeszcze mam jedno pytanie - czy po zmianie tarcz na węższe nie hamuje się trochę inaczej? Mam na myśli, czy hamulec trzeba wcisnąć mocniej żeby zaczął łapać.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Układ hamulcowy
Na innym forum gościu sprzedaje tarcze do coupe w wymiarze 28 mm:
Hamulce przód i tył (2 x tarcze + klocki):
- przód 260mm Accord 4./5.gen np.CB3/CC7 - 300 zł (tarcze Nipparts + klocki Ferodo Premier), 370 zł (tarcze TRW + klocki Ferodo Premier)
- przód 282mm Accord 5.gen H23 / CC7 skrzynia aut. - 425 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.), 415 zł (tarcze TRW + klocki Ferodo P.)
- przód 282mm Accord 6.gen CG/CH 1.8/2.0/2.2/2.3 - 395 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.), 420 zł (nacinane/nawiercane tarcze Nipparts Sport + klocki Ferodo P.)
- przód 282mm Accord Coupe 98-01 CG - 460 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.)
- przód 280mm Accord 7.gen 2.0 - 365 zł (komplet Ferodo Premier), 515 zł (tarcze TRW + klocki Ferodo P.)
- przód 300mm Accord 7.gen 2.2D / 2.4 - 425 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.)
- tył 260mm Accord 4./5.gen CB/CC - 185 zł (tarcze Nipparts + klocki Blueprint), 220 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo FSL)
- tył 260mm Accord 6.gen CG/CH - 330 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo Premier)
- tył 260mm Accord 7.gen - 305 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.), 300 zł (komplet Ferodo Premier)
- tył 281mm Accord Tourer 7.gen. - 260 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.)
Na komplety przód + tył są duże rabaty.
Części nowe z gwarancją, szybka wysyłka lub odbiór osobisty w Krakowie,
koszt wysyłki zależy od sposobu zapłaty (przelew/płatne przy odbiorze).
Kontakt: PW, pjt@go2.pl, GG: 11090670
W tym tygodniu carlos odebrał swoją coupetę z warsztatu i ma założone właśnie te tarcze Blueprint. Wczoraj się przejechałem jego autem, to jest duża róznica w porównaniu z tym, co było wcześniej.
Hamulce przód i tył (2 x tarcze + klocki):
- przód 260mm Accord 4./5.gen np.CB3/CC7 - 300 zł (tarcze Nipparts + klocki Ferodo Premier), 370 zł (tarcze TRW + klocki Ferodo Premier)
- przód 282mm Accord 5.gen H23 / CC7 skrzynia aut. - 425 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.), 415 zł (tarcze TRW + klocki Ferodo P.)
- przód 282mm Accord 6.gen CG/CH 1.8/2.0/2.2/2.3 - 395 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.), 420 zł (nacinane/nawiercane tarcze Nipparts Sport + klocki Ferodo P.)
- przód 282mm Accord Coupe 98-01 CG - 460 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.)
- przód 280mm Accord 7.gen 2.0 - 365 zł (komplet Ferodo Premier), 515 zł (tarcze TRW + klocki Ferodo P.)
- przód 300mm Accord 7.gen 2.2D / 2.4 - 425 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.)
- tył 260mm Accord 4./5.gen CB/CC - 185 zł (tarcze Nipparts + klocki Blueprint), 220 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo FSL)
- tył 260mm Accord 6.gen CG/CH - 330 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo Premier)
- tył 260mm Accord 7.gen - 305 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.), 300 zł (komplet Ferodo Premier)
- tył 281mm Accord Tourer 7.gen. - 260 zł (tarcze Blueprint + klocki Ferodo P.)
Na komplety przód + tył są duże rabaty.
Części nowe z gwarancją, szybka wysyłka lub odbiór osobisty w Krakowie,
koszt wysyłki zależy od sposobu zapłaty (przelew/płatne przy odbiorze).
Kontakt: PW, pjt@go2.pl, GG: 11090670
W tym tygodniu carlos odebrał swoją coupetę z warsztatu i ma założone właśnie te tarcze Blueprint. Wczoraj się przejechałem jego autem, to jest duża róznica w porównaniu z tym, co było wcześniej.
raz honda - zawsze honda
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Układ hamulcowy
Hmmm. Zastanawiam się co jest mniejszym złem. Czy kupno tarcz pełnych nieznanych firm typu Blueprint, Mountain Nishioka, Nipparts, ale o prawidłowych wymiarach, czy kupno tarcz nacinanych i nawiercanych ale jednak o 3mm węższych...
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- stars
- Administrator
- Posty: 365
- Rejestracja: 10 kwie 2009 09:02
- Auto: Accord 98-02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Układ hamulcowy
3 milimetry to jest nic, bierz nacinane nawiercane!
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Układ hamulcowy
Najwyraźniej tak zrobię i kupie tarcze takie jak Audiotone. Czekam aż tuner wróci z urlopu i zamawiam klocki EBC Greenstuff na przód. Na tył na pewno zakupię OEM. Zastanawiam się co wybrać - EBC OEM, Bosch, TRW...
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Układ hamulcowy
T. TRW/ kl. TRW - bardzo fajny zestaw, dobre klasyczne tarcze, miękkie klocki dobrze hamują, mają dużąą sprawność, jedynym minusem jest to, że klocki zużywają sie dość szybko.
T. Bosch/ kl. bosch - nie ma co oczekiwac szczególnej skutecznosci, przy ostrej jeździe tracą swoje najlepsze właściwości, ogólnie komplet niczym nie ujmujacy, ale wystarczający dla spokojnej jazdy.
T. textar/ kl. textar - bardzo dobry zestaw, mało popularny, podobno bezproblemowy w użytkowaniu.
Są to opinie mojego mechanika, ogólnie poleca miękkie klocki, textara lub jurid. Nie niszczą tarcz w szybkim tempie, ładnie ''biorą'', trochę więcej pylą.
T. Bosch/ kl. bosch - nie ma co oczekiwac szczególnej skutecznosci, przy ostrej jeździe tracą swoje najlepsze właściwości, ogólnie komplet niczym nie ujmujacy, ale wystarczający dla spokojnej jazdy.
T. textar/ kl. textar - bardzo dobry zestaw, mało popularny, podobno bezproblemowy w użytkowaniu.
Są to opinie mojego mechanika, ogólnie poleca miękkie klocki, textara lub jurid. Nie niszczą tarcz w szybkim tempie, ładnie ''biorą'', trochę więcej pylą.
raz honda - zawsze honda