Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Jaka sonda lambda?
- Smaylo
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 wrz 2015 15:33
- Auto: Accord Coupe VI
- silnik: 2.0 L / 147 KM
- Lokalizacja: Lubuskie
Jaka sonda lambda ?
Witam, mam spory znak zapytania. Padła u mnie sonda lambda podstawowa. Na forum HAKP.pl znalazłem obszerny temat o sondach z którego wynika, że do Accorda VI gen 2.0 F20B6 najlepiej hasa sonda Denso DOX-0307. U mnie w Coupe też siedzi vtec 2.0 z tym, że o symbolu F20B7. Przeglądałem temat tutejszego użytkownika KOko (pięknie pracuje nad swoją Hondziną) w którym znalazłem, że też wymieniał sondę z tym, że na Denso DOX-0113.
Czy ktoś tu ma doświadczenia z wymianą pierwszej sondy w Coupe 2.0 i rozwieje moje wątpliwości ?
Czy ktoś tu ma doświadczenia z wymianą pierwszej sondy w Coupe 2.0 i rozwieje moje wątpliwości ?
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Jaka sonda lambda ?
Już Ci wysmarowałem prawie całą stronę PW o moich odczuciach, obawach i w końcu o wymianie sondy
- Smaylo
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 wrz 2015 15:33
- Auto: Accord Coupe VI
- silnik: 2.0 L / 147 KM
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: Jaka sonda lambda ?
Witam ponownie. Muszę odświeżyć temat ponieważ dalej mam problem. Okazuje się, że obydwie sondy źle pracują i mam problem z doborem drugiej sondy.
Pierwsza sonda to NS6 Denso 234000-2440 09U24 (taki symbol jest na sondzie) a numer OE to 36531-PAD-G11 i tu kolega KOko potwierdził, że zamiennik Denso DOX-0113 sprawuje się dobrze oraz po wprowadzeniu numerów OE wyskakuje między innymi właśnie ta sonda DOX-0113
Druga sonda i tu jest kłopot to NS6 Denso 234000-2020 06U10 gdzie numer OE to 36532-PAA-A01. Nigdzie nie mogę znaleźć pasującej sondy po numerze OE. W katalogu Denso http://denso.elcome.co.uk/ecat/Catalogu ... =e-katalog" onclick="window.open(this.href);return false; jak wpisuję numer z sondy czyli 234000-2020 to wyskakuje mi Denso DOX-0109 (zamiennik z wtyczką do przerobienia) i Denso DOX-1456 (dedykowany z elegancką gotową wtyczką). Na stronie intercars jak szukam części po danych samochodu też wychodzą te dwie sondy Denso ale w zakładce z numerami OE wszędzie pojawia się numer 36532-PAA-A02
Nie znalazłem nigdzie informacji żeby ktoś wymieniał w tym modelu drugą sondę ale może ktoś się znajdzie po tym poście. Dodatkowo poniżej błędy przez które całe zamieszanie:
p01131 - niskie napięcie czujnika O2S (HO2S) (S1) - pierwsza sonda
p0132 - wysokie napięcie czujnika O2S (HO2S) (S1) - pierwsza sonda
p0141 - usterka obwodu grzałki czujnika HO2S S2 - druga sonda
Accord Coupe 2000r
Silnik F20B7 (2,0 l , 147 km, skrzynia manual)
Chętnie spróbuję z oryginalnymi używkami jeśli ktoś ma informacje kto może być w posiadaniu a jeśli nie to może ktoś mnie upewni lub podpowie coś innego w wyborze tej drugiej sondy
Pierwsza sonda to NS6 Denso 234000-2440 09U24 (taki symbol jest na sondzie) a numer OE to 36531-PAD-G11 i tu kolega KOko potwierdził, że zamiennik Denso DOX-0113 sprawuje się dobrze oraz po wprowadzeniu numerów OE wyskakuje między innymi właśnie ta sonda DOX-0113
Druga sonda i tu jest kłopot to NS6 Denso 234000-2020 06U10 gdzie numer OE to 36532-PAA-A01. Nigdzie nie mogę znaleźć pasującej sondy po numerze OE. W katalogu Denso http://denso.elcome.co.uk/ecat/Catalogu ... =e-katalog" onclick="window.open(this.href);return false; jak wpisuję numer z sondy czyli 234000-2020 to wyskakuje mi Denso DOX-0109 (zamiennik z wtyczką do przerobienia) i Denso DOX-1456 (dedykowany z elegancką gotową wtyczką). Na stronie intercars jak szukam części po danych samochodu też wychodzą te dwie sondy Denso ale w zakładce z numerami OE wszędzie pojawia się numer 36532-PAA-A02
Nie znalazłem nigdzie informacji żeby ktoś wymieniał w tym modelu drugą sondę ale może ktoś się znajdzie po tym poście. Dodatkowo poniżej błędy przez które całe zamieszanie:
p01131 - niskie napięcie czujnika O2S (HO2S) (S1) - pierwsza sonda
p0132 - wysokie napięcie czujnika O2S (HO2S) (S1) - pierwsza sonda
p0141 - usterka obwodu grzałki czujnika HO2S S2 - druga sonda
Accord Coupe 2000r
Silnik F20B7 (2,0 l , 147 km, skrzynia manual)
Chętnie spróbuję z oryginalnymi używkami jeśli ktoś ma informacje kto może być w posiadaniu a jeśli nie to może ktoś mnie upewni lub podpowie coś innego w wyborze tej drugiej sondy
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Jaka sonda lambda ?
Ja na szczęście nie musiałem wymieniać drugiej, ale też szukałem. Jedyne co znalazłem to właśnie ta: http://www.e-denso.pl/denso-dox1456-son ... -3175.html , ale może faktycznie warto poszukać używki. Napisz do Smolara, może ma jakąś F20B7 akurat.
- Camel
- Posty: 277
- Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Jaka sonda lambda ?
jeżeli chodzi o pierwszą sonde DOX1409 też powinna pasować
natomiast druga sonda jak chcesz sprawdzić to mogę podesłać Ci na próbę DOX0109 jest uniwersalna
natomiast druga sonda jak chcesz sprawdzić to mogę podesłać Ci na próbę DOX0109 jest uniwersalna
- Smaylo
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 wrz 2015 15:33
- Auto: Accord Coupe VI
- silnik: 2.0 L / 147 KM
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: Jaka sonda lambda ?
Spoko napisałem do Smolara może coś ogarnie a do ciebie Camel też naskrobałem na pw.
Jaka sonda lambda?
Witam
U mnie w w coupe 2.0 99r jest tylko jedna sonda lambda, a wszystkie katalogi pokazują dwie?
Ktoś wymieniał? Jaki zamiennik polcacie?
Zastanawiam się miedzy DENSO DOX-0109, DOX-0113. Któraś z nich będzie działać poprawnie?
Pozdrawiam.
U mnie w w coupe 2.0 99r jest tylko jedna sonda lambda, a wszystkie katalogi pokazują dwie?
Ktoś wymieniał? Jaki zamiennik polcacie?
Zastanawiam się miedzy DENSO DOX-0109, DOX-0113. Któraś z nich będzie działać poprawnie?
Pozdrawiam.
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Jaka sonda lambda?
Nie wiem, wydaje mi się, że bankowo musisz mieć 2. Na drugiej może jest emulator?
Co do zamiennika pierwszej sondy to DENSO:
Co do zamiennika pierwszej sondy to DENSO:
- Camel
- Posty: 277
- Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Jaka sonda lambda?
jak masz jedną sondę czyli F20b5 to zamiennik DOX1409
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Jaka sonda lambda?
Przedlift miał jedną sondę przed katalizatorem , EGR bez czujnika różnicy ciśnień i złącze diagnostyczne 2 i 3 pinowe.
Polift miał drugą sondę za katalizatorem, czujnik różnicy ciśnień uniemożliwiający zatkanie zbędnego EGR oraz szerokie złącze ISO (mylnie nazywane CAN) 16 pinowe.
Polift miał drugą sondę za katalizatorem, czujnik różnicy ciśnień uniemożliwiający zatkanie zbędnego EGR oraz szerokie złącze ISO (mylnie nazywane CAN) 16 pinowe.