Układ podciśnień silnika J30A1
: 13 lip 2016 23:51
Mój bolid wreszcie szczęśliwie przeszedł przeszczep "serducha" po urwaniu paska rozrządu, natomiast pojawiło się pewne małe "Houston, mamy problem".
Podczas przekładki silnika na nowym motorze trzeba było położyć stare kolektory ssące, ponieważ accordeon ma instalację nadtlenku lpg i kolektory z poprzedniego były powiercone pod wtrysk gazu (zakładany silnik tylko Pb).
Okazało się jednak, że kolektory ze starego motoru mają usunięte i zaślepione wejścia podciśnienia (zaznaczone na czerwono) i co za tym idzie nie ma z czym połączyć wyjść z tego "bączka" (zaznaczone na zielono).
Przyznam szczerze, że nie mam zielonego pojęcia za co ta część układu vacuum odpowiada i jakie mogą być konsekwencje nie podpięcia tych węży. Check na tą chwilę się nie świeci, sinik pracuje normalnie.
Pytanie z mojej strony co z tym fantem zrobić ... zaślepić te wyjścia w "bączku"? zmostkować ze sobą? Ma ktoś jakiś rozsądny pomysł, a przede wszystkim jest w stanie wyjaśnić za co odpowiada brakująca część układu
Podczas przekładki silnika na nowym motorze trzeba było położyć stare kolektory ssące, ponieważ accordeon ma instalację nadtlenku lpg i kolektory z poprzedniego były powiercone pod wtrysk gazu (zakładany silnik tylko Pb).
Okazało się jednak, że kolektory ze starego motoru mają usunięte i zaślepione wejścia podciśnienia (zaznaczone na czerwono) i co za tym idzie nie ma z czym połączyć wyjść z tego "bączka" (zaznaczone na zielono).
Przyznam szczerze, że nie mam zielonego pojęcia za co ta część układu vacuum odpowiada i jakie mogą być konsekwencje nie podpięcia tych węży. Check na tą chwilę się nie świeci, sinik pracuje normalnie.
Pytanie z mojej strony co z tym fantem zrobić ... zaślepić te wyjścia w "bączku"? zmostkować ze sobą? Ma ktoś jakiś rozsądny pomysł, a przede wszystkim jest w stanie wyjaśnić za co odpowiada brakująca część układu