Strona 1 z 1

Układ podciśnień silnika J30A1

: 13 lip 2016 23:51
autor: Pedro
Mój bolid wreszcie szczęśliwie przeszedł przeszczep "serducha" :D po urwaniu paska rozrządu, natomiast pojawiło się pewne małe "Houston, mamy problem". :?

Podczas przekładki silnika na nowym motorze trzeba było położyć stare kolektory ssące, ponieważ accordeon ma instalację nadtlenku lpg :lol: i kolektory z poprzedniego były powiercone pod wtrysk gazu (zakładany silnik tylko Pb).
Okazało się jednak, że kolektory ze starego motoru mają usunięte i zaślepione wejścia podciśnienia (zaznaczone na czerwono) i co za tym idzie nie ma z czym połączyć wyjść z tego "bączka" (zaznaczone na zielono).

Obrazek

Przyznam szczerze, że nie mam zielonego pojęcia za co ta część układu vacuum odpowiada i jakie mogą być konsekwencje nie podpięcia tych węży. Check na tą chwilę się nie świeci, sinik pracuje normalnie.

Pytanie z mojej strony co z tym fantem zrobić ... zaślepić te wyjścia w "bączku"? zmostkować ze sobą? Ma ktoś jakiś rozsądny pomysł, a przede wszystkim jest w stanie wyjaśnić za co odpowiada brakująca część układu :?

Re: Układ podciśnień silnika J30A1

: 14 lip 2016 09:24
autor: QuicksilveR
Pytanie na czasie. Podłączam się. U mnie co prawda nie zaślepione, ale mam z jednym problem techniczny.

wysłane z klapka za pomocą Tapka