Dzisiaj proponuję mały tutorial
Jedną z usterek u mnie był (pozorny) brak tempomatu - kontrolka od razu gasła. Po jakimś czasie odkryłem, że przytrzymując przycisk Cruise i cały czas go trzymając można uruchomić tempomat, a więc jasne było, że winne są przełączniki.
Zacząłem więc od rozbiórki tego dynksa z przyciskami. Dwie dziwne śrubki są z tyłu kierownicy (zostają na swoim miejscu). Trochę kombinowania i można wyciągnąć ten element:
Po rozebraniu tego elementu widać coś takiego. Oczywiście.. kostkę można odpiąć nie kombinować jak dureń przy kierze, ale..
Pod szarym plastikiem jest płytka drukowana, to mnie nie interesuje. Interesuje mnie klikacz, którego brakuje na zdjęciu poniżej (powinien być w czerwonej ramce):
Okazuje się, że jest on po prostu uszkodzony. Podobno jest to jakiś uniwersalny element i można go dostać w elektrycznym, ale od czego są auto-szroty? Z prawej stary, uszkodzony klikacz, z lewej "nowy"-działający:
Wystarczy zamienić miejscami to badziewie i gotowe. 10 minut na parkingu i tempomat znowu działa: