Re: Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo
: 17 sty 2017 06:16
Drugie pytanie, przymierzam się do wymiany rozrządu, czy w grę wchodzi zestaw tylko z ASO czy można włożyć inny, gadałam z jednym sprzedawcą z allegro i polecił mi jeden zestaw, ale nie wiem czy w to wchodzić, wrzucam link tego co mi dobrał gość
http://allegro.pl/rozrzad-honda-odyssey ... 41210.html" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
Ja do wymiany rozrządu przymierzam się już od około 3 miesięcy, ponieważ nie wiem czy poprzedni właściciel w ogóle go wymieniał. Przymierzam się również do wymiany filtra powietrza, paliwa i kabinowego bo patrząc z perspektywy czasu jak gość dbał o auto a raczej jego żona bo ona nią jeździła ( skóra, lakier itd. ) to wątpię żeby coś w tym temacie działał . Ciągle brak jest czasu aby przyjrzeć się bliżej tematowi ale coś tam już w tej sprawie działałem. Ja bardziej rozważam zakup rozrządu OEM, ponieważ chcę go wymienić w ASO JKK bo Autokopexu już nie ma. Przy okazji chcę od razu wyregulować zawory bo gdzieś od września nagle wzrosło mi spalanie do nawet 13l – 13,5l ( nie wiem czy tu przypadkiem gościu przed sprzedażą coś z tym nie kombinował, bo jak ją kupowałem to spalanie pokazywało poniżej 10l ). Ale wróćmy do tematu. Cena za całość robocizny nie jest zbytnio wygórowana jak na ASO. Kiedyś jak się pytałem w ASO Autokopex o koszt samej robocizny to gościu mi powiedział, że jeżeli dostarczę im części nie OEM to nie biorą odpowiedzialności jak się coś stanie. Dlatego chcę uniknąć takiej sytuacji i rozważam właśnie kupno rozrządu OEM ale nie w ASO bo pomimo dostępności części od ręki cena zwala z nóg. Koszt kompletnego rozrządu bez uszczelek, które też nie są tanie wynosi prawie 2300 zł a robocizna ( wymiana rozrządu wraz z regulacją zaworów ) 1200 - 1500 zł. w zależności czy będzie konieczność demontażu sprężarki klimatyzacji czy też nie. Jeszcze poinformował mnie, że gdybym robił to w innym warsztacie i zaszłaby konieczność demontażu tej sprężarki to trzeba uważać aby nie zalewać jej innym olejem bo ją szlag trafi. W Autokopexie dostałem wycenę poszczególnych elementów rozrządu wraz z numerami katalogowymi. Niestety w ASO JKK jak się orientowałem odnośnie kosztów poszczególnych filtrów i poprosiłem o podanie numerów katalogowych to nie chcieli mi ich podać tłumacząc się, że Honda wydała odgórnie zakaz ich podawania . Ale za to robociznę wycenili taniej bo na 900 zł. Jeżeli chodzi o zamienniki to z tego co się orientowałem koszt wynosi około 1500 zł. Mam spisane ceny jak i producenta poszczególnych elementów. Jeżeli chcesz to mogę Ci je później podać, ponieważ teraz klepię te wypociny w pracy ale przynajmniej czas mi szybciej leci . Kontaktowałem się również z jednym gościem z Będzina, który zajmuje się sprowadzaniem części do naszych aut prosto z USA ale koszt rozrządu OEM wychodził prawie tyle samo co w ASO. Pozytywnie zaskoczyła mnie tylko jedna rzecz, czas oczekiwania to max. 3-4 dni. Myślę, że o niczym nie zapomniałem, ale gdybym jednak coś sobie jeszcze przypomniał to później jeszcze dopiszę.
Spróbuj może skontaktować się z poprzednim właścicielem bo może wymieniał rozrząd i będzie wstanie podać jakieś namiary na części.
A jak tam, udało Ci się ogarnąć temat z szybkami?
http://allegro.pl/rozrzad-honda-odyssey ... 41210.html" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
Ja do wymiany rozrządu przymierzam się już od około 3 miesięcy, ponieważ nie wiem czy poprzedni właściciel w ogóle go wymieniał. Przymierzam się również do wymiany filtra powietrza, paliwa i kabinowego bo patrząc z perspektywy czasu jak gość dbał o auto a raczej jego żona bo ona nią jeździła ( skóra, lakier itd. ) to wątpię żeby coś w tym temacie działał . Ciągle brak jest czasu aby przyjrzeć się bliżej tematowi ale coś tam już w tej sprawie działałem. Ja bardziej rozważam zakup rozrządu OEM, ponieważ chcę go wymienić w ASO JKK bo Autokopexu już nie ma. Przy okazji chcę od razu wyregulować zawory bo gdzieś od września nagle wzrosło mi spalanie do nawet 13l – 13,5l ( nie wiem czy tu przypadkiem gościu przed sprzedażą coś z tym nie kombinował, bo jak ją kupowałem to spalanie pokazywało poniżej 10l ). Ale wróćmy do tematu. Cena za całość robocizny nie jest zbytnio wygórowana jak na ASO. Kiedyś jak się pytałem w ASO Autokopex o koszt samej robocizny to gościu mi powiedział, że jeżeli dostarczę im części nie OEM to nie biorą odpowiedzialności jak się coś stanie. Dlatego chcę uniknąć takiej sytuacji i rozważam właśnie kupno rozrządu OEM ale nie w ASO bo pomimo dostępności części od ręki cena zwala z nóg. Koszt kompletnego rozrządu bez uszczelek, które też nie są tanie wynosi prawie 2300 zł a robocizna ( wymiana rozrządu wraz z regulacją zaworów ) 1200 - 1500 zł. w zależności czy będzie konieczność demontażu sprężarki klimatyzacji czy też nie. Jeszcze poinformował mnie, że gdybym robił to w innym warsztacie i zaszłaby konieczność demontażu tej sprężarki to trzeba uważać aby nie zalewać jej innym olejem bo ją szlag trafi. W Autokopexie dostałem wycenę poszczególnych elementów rozrządu wraz z numerami katalogowymi. Niestety w ASO JKK jak się orientowałem odnośnie kosztów poszczególnych filtrów i poprosiłem o podanie numerów katalogowych to nie chcieli mi ich podać tłumacząc się, że Honda wydała odgórnie zakaz ich podawania . Ale za to robociznę wycenili taniej bo na 900 zł. Jeżeli chodzi o zamienniki to z tego co się orientowałem koszt wynosi około 1500 zł. Mam spisane ceny jak i producenta poszczególnych elementów. Jeżeli chcesz to mogę Ci je później podać, ponieważ teraz klepię te wypociny w pracy ale przynajmniej czas mi szybciej leci . Kontaktowałem się również z jednym gościem z Będzina, który zajmuje się sprowadzaniem części do naszych aut prosto z USA ale koszt rozrządu OEM wychodził prawie tyle samo co w ASO. Pozytywnie zaskoczyła mnie tylko jedna rzecz, czas oczekiwania to max. 3-4 dni. Myślę, że o niczym nie zapomniałem, ale gdybym jednak coś sobie jeszcze przypomniał to później jeszcze dopiszę.
Spróbuj może skontaktować się z poprzednim właścicielem bo może wymieniał rozrząd i będzie wstanie podać jakieś namiary na części.
A jak tam, udało Ci się ogarnąć temat z szybkami?