Strona 36 z 39
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
: 25 sie 2019 20:17
autor: b0Ls
Lałem motula 10w40 w sedanie i przy mojej ciężkiej nodze spalał się szybko.
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
: 26 sie 2019 07:08
autor: JulekCG4
b0Ls pisze:Lałem motula 10w40 w sedanie i przy mojej ciężkiej nodze spalał się szybko.
No ale myślisz, że to była wina oleju, że spalał się szybko? Wiem, że są oleje które szybciej lub wolniej ubywają, ale skoro przy ostrej jeździe ci ubywało to już raczej silnik był winny nie olej
Mam drugie auto (civic d15b7 turbo 0,5bar) i tam na początek po złożeniu silnika wlałem Orlen 15w40 i nie zużywał ani grama teraz postanowiłem wlać też Orlen 10w40 i też nawet mm z miarki nie ubywa a używam tego auta tylko po to żeby poszaleć, czyli odpalić i jak olej już osiągnie chociaż 70C to ogień żeby tylko 120C nie przekraczał
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
: 20 wrz 2019 21:32
autor: Krzysiek15255
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
: 21 wrz 2019 12:40
autor: MuzykGrzes
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
: 21 wrz 2019 15:47
autor: mieglo
Podobają mi się te alpejskie kombinacje.
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
: 21 wrz 2019 17:29
autor: Krzysiek15255
Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Z tyłu jest 305, to przód wypada zrobić większy. Poza tym nie chce mi się wrzucać kolejnych Blueprint, które zaczną bić... :/
Zaczyna się robić zimno i chyba znów czas na płukanie układu chłodzenia, ponieważ odczuwalnie słabiej grzeje..
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
: 21 wrz 2019 20:04
autor: b0Ls
Krzysiek15255 pisze:Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Z tyłu jest 305, to przód wypada zrobić większy. Poza tym nie chce mi się wrzucać kolejnych Blueprint, które zaczną bić... :/
Zaczyna się robić zimno i chyba znów czas na płukanie układu chłodzenia, ponieważ odczuwalnie słabiej grzeje..
O kurczę Krzychu, wygląda to kozacko. W accordach VII chyba nie było zacisków 4 tłoczkowych od Brembo, więc skąd Ty je wyrwałeś? No i najważniejsze pytanie ile taki zestaw na jedną oś? Od lat mi się marzy taki zestaw, aby Honda fajnie hamowała, bo moje tarcze też już szlak trafia i muszę wymienić. Przy okazji podpytam, bo zaciski są pod tarcze 5x114.3 i raczej zacisk Brembo nie będą pasował pod 4x114.3? A pompę hamulcową skąd weźmiesz większą? Bo do takiej siły hamowania z tego co pamiętam to przewody w stalowym oplocie + większa pompa hamulcowa. Mimo wszystko szacunek. Mam nadzieję, że jakiś tutorial wpadnie
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
: 21 wrz 2019 20:50
autor: Krzysiek15255
Zaciski są z Renault. Zakupiłem adaptery i pożyczyłem zaciski od kolegi do przymiarki.
Pompa zostanie ta co jest. Kriss również zostawił oryginalną przy 4 tłoku z Legenda.
Co do cen będzie pewnie na zakończenie prac.. wstepnie musisz liczyć:
-tarcze gładkie ATE Nissan 350z 700zł para
-klocki ATE ~200zł komplet na przód
-zaciski ~1000-1500zł
-adaptery i śruby 315zł od Irka,
-dystanse + szpilki pewnie 100-200zł,
-żeby to miało ręce i nogi to jeszcze osłony customowe około 150zł pewnie,
-setup zimowy na felgach 17 lub 18.
Także do tanich hamulców to nie należy..
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
: 21 wrz 2019 22:33
autor: QuicksilveR
Krzychu, taki zestaw i klocki ATE? Co najmniej EBC Green, według mnie.
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
: 22 wrz 2019 09:45
autor: krisss111
odnośnie EBC green, nie wiem czy się po woli jakość nie będzie psuć. bo o ile do starych zacisków miałem greeny i byłem zadowolony, to teraz do tych czterotłoków, skubane piszczą aż uszy bolą. nie wszystkie, ale któryś jeden trafił się felerny. już jakiś czas jeżdżę i liczyłem na to że może po prostu muszą się dotrzeć, ale kilometr mijają a klocki piszczą jak piszczały. jak są zimne jest ok, ale po kilku wciśnięciach pedału nie ma szans na normalne hamowanie, albo wcale albo dość mocno, bo przy normalnym użytkowaniu mocno je słychać. próbowałem zamieniać je stronami, żeby może kierunek tarcia się zmienił, ale nic to nie dało, dźwięk przeniósł się z lewej strony na prawą. co za tym idzie nie jest to wina zacisków ani tarcz. ewidentnie któryś klocek. w środę zdjąłem je i przeszlifowałem na szlifierce oscylacyjnej. testy w najbliższym tygodniu, bo nie miałem okazji za wiele pojeździć.