Strona 36 z 39

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 25 sie 2019 20:17
autor: b0Ls
Lałem motula 10w40 w sedanie i przy mojej ciężkiej nodze spalał się szybko.

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 26 sie 2019 07:08
autor: JulekCG4
b0Ls pisze:Lałem motula 10w40 w sedanie i przy mojej ciężkiej nodze spalał się szybko.
No ale myślisz, że to była wina oleju, że spalał się szybko? Wiem, że są oleje które szybciej lub wolniej ubywają, ale skoro przy ostrej jeździe ci ubywało to już raczej silnik był winny nie olej :D

Mam drugie auto (civic d15b7 turbo 0,5bar) i tam na początek po złożeniu silnika wlałem Orlen 15w40 i nie zużywał ani grama teraz postanowiłem wlać też Orlen 10w40 i też nawet mm z miarki nie ubywa a używam tego auta tylko po to żeby poszaleć, czyli odpalić i jak olej już osiągnie chociaż 70C to ogień żeby tylko 120C nie przekraczał

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 20 wrz 2019 21:32
autor: Krzysiek15255
Zalałem 10W60 po rozmowie z Arek Fierka. Wcześniej wyczytałem na forum, że 5W30 lać i tak lałem. Poźniej Arek podrzucił zdjęcie z instrukcji Accorda Coupe na Niemcy. Zajrzałem również w swoją na Niemcy.. I tak padł wybór 10W60. 8-)

Obrazek


Od jakiegoś czasu przestała działać regulacja lewego lusterka. Zgodnie z manualem sprawdzone i wyszło, że przełącznik nie styka wszystkich pinów odpowiednio jak w manualu. Przełącznik rozebrany, podgięte wszystkie blaszki i wylądował w śmietniku... :lol: Za 10zł kupiony przełącznik od Civica VII z podświetlanym napisem "mirror". Polutowana kostka od Civica VII i działa elegancko. Mirror zapala się po zapłonie. Idealnie byłoby wykonać zapalanie "po światłach", ale bez przesady zapalanie "po zapłonie" jest ok. Dopisałem również kilka brakujących info dla laika w temacie o przycisku regulacji lusterek z Civic VII. Przy okazji pospawane plastikowe uchwyty obudowy lusterek.

Obrazek


Z dnia na dzień padł akumulator. Trochę został obciążony przy okazji zabawy przy "door lockach" i chyba nie wytrzymał testu obciążenia. Ładowany długo i przy odpalaniu spadał do 3V. :?

Zakupiony YUASA YBX5075 12V 60A 620A. Na wymiar wciska się na styk w plastikowe pudełko. Na wysokość jest niższy o prawie 5cm. Pudełko wymagało poprawy, żeby uniknąć kombinacji z podkładaniem jakichś pianek pod czy też nad akumulator. Długo się nie zastanawiałem i zakupiłem mocowanie akumulatora od Irek Wodzirej, który robił mi adaptery na tylne hamulce. Mocowanie wstępnie przeznaczone do Accorda VII siadło pięknie. Kwestia tylko dopasowania długości szpilek (ja zamówiłem u Irka szpilki 185mm) w zależności od wysokości waszego akumulatora. :P
Cenowo 85zł za mocowanie, szpilki i wysyłkę. ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Przy okazji zamówień od Irka zamówiłem adaptery do montażu zacisków czterotłoczkowych Brembo do Accorda VII. Z wstępnych pomiarów podpasuje do Naszych Coupe. Przy feldze z RX8 będę musiał prawdopodobnie dołożyć około 8mm dystansu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 21 wrz 2019 12:40
autor: MuzykGrzes
Krzysiu ,ale auto jest do jeżdżenia a nie do zatrzymywania się :lol: :lol: :lol:

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 21 wrz 2019 15:47
autor: mieglo
Podobają mi się te alpejskie kombinacje.

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 21 wrz 2019 17:29
autor: Krzysiek15255
Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Z tyłu jest 305, to przód wypada zrobić większy. Poza tym nie chce mi się wrzucać kolejnych Blueprint, które zaczną bić... :/

Zaczyna się robić zimno i chyba znów czas na płukanie układu chłodzenia, ponieważ odczuwalnie słabiej grzeje.. :(

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 21 wrz 2019 20:04
autor: b0Ls
Krzysiek15255 pisze:Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Z tyłu jest 305, to przód wypada zrobić większy. Poza tym nie chce mi się wrzucać kolejnych Blueprint, które zaczną bić... :/

Zaczyna się robić zimno i chyba znów czas na płukanie układu chłodzenia, ponieważ odczuwalnie słabiej grzeje.. :(
O kurczę Krzychu, wygląda to kozacko. W accordach VII chyba nie było zacisków 4 tłoczkowych od Brembo, więc skąd Ty je wyrwałeś? No i najważniejsze pytanie ile taki zestaw na jedną oś? Od lat mi się marzy taki zestaw, aby Honda fajnie hamowała, bo moje tarcze też już szlak trafia i muszę wymienić. Przy okazji podpytam, bo zaciski są pod tarcze 5x114.3 i raczej zacisk Brembo nie będą pasował pod 4x114.3? A pompę hamulcową skąd weźmiesz większą? Bo do takiej siły hamowania z tego co pamiętam to przewody w stalowym oplocie + większa pompa hamulcowa. Mimo wszystko szacunek. Mam nadzieję, że jakiś tutorial wpadnie ;)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 21 wrz 2019 20:50
autor: Krzysiek15255
Zaciski są z Renault. Zakupiłem adaptery i pożyczyłem zaciski od kolegi do przymiarki.

Pompa zostanie ta co jest. Kriss również zostawił oryginalną przy 4 tłoku z Legenda.

Co do cen będzie pewnie na zakończenie prac.. wstepnie musisz liczyć:
-tarcze gładkie ATE Nissan 350z 700zł para
-klocki ATE ~200zł komplet na przód
-zaciski ~1000-1500zł
-adaptery i śruby 315zł od Irka,
-dystanse + szpilki pewnie 100-200zł,
-żeby to miało ręce i nogi to jeszcze osłony customowe około 150zł pewnie,
-setup zimowy na felgach 17 lub 18.

Także do tanich hamulców to nie należy.. ;)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 21 wrz 2019 22:33
autor: QuicksilveR
Krzychu, taki zestaw i klocki ATE? Co najmniej EBC Green, według mnie.

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 22 wrz 2019 09:45
autor: krisss111
odnośnie EBC green, nie wiem czy się po woli jakość nie będzie psuć. bo o ile do starych zacisków miałem greeny i byłem zadowolony, to teraz do tych czterotłoków, skubane piszczą aż uszy bolą. nie wszystkie, ale któryś jeden trafił się felerny. już jakiś czas jeżdżę i liczyłem na to że może po prostu muszą się dotrzeć, ale kilometr mijają a klocki piszczą jak piszczały. jak są zimne jest ok, ale po kilku wciśnięciach pedału nie ma szans na normalne hamowanie, albo wcale albo dość mocno, bo przy normalnym użytkowaniu mocno je słychać. próbowałem zamieniać je stronami, żeby może kierunek tarcia się zmienił, ale nic to nie dało, dźwięk przeniósł się z lewej strony na prawą. co za tym idzie nie jest to wina zacisków ani tarcz. ewidentnie któryś klocek. w środę zdjąłem je i przeszlifowałem na szlifierce oscylacyjnej. testy w najbliższym tygodniu, bo nie miałem okazji za wiele pojeździć.