Strona 37 z 39

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 22 wrz 2019 10:21
autor: QuicksilveR
A naklejki tłumiące przykleiłeś?

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 22 wrz 2019 12:24
autor: krisss111
No oczywiście... wszystko zgodnie że sztuką... motarz/ docierania itp.

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 25 paź 2019 21:35
autor: Krzysiek15255
DLS PS6 okazały się grać porównywalnie do moich Audio System MX165de, dlatego zostały sprzedane.

Odnośnie tylnych głośników grają bardzo fajnie jak dla mnie pod XM4040. Prawy coś zaczął trzeszczeć i tak pomyślałem.. nie wytrzymał. Co się okazało na tylnych głośnikach jest membrana (która chyba służy za taki jakby filtr jeszcze) i ta membrana była przerwana co powodowało pierdzenie/trzeszczenie itp. Zerwałem całą i jest cisza. Na drugim głośniku jest cała, więc nie zrywałem jej.

Obrazek

Półka będzie usztywniona/wygłuszona matą butylową Turbo Composite M3 3mm. Lubiła czasem zadrżeć.
Przy okazji przeprana półka i wymyte plastiki do których normalnie dostęp jest utrudniony.

Obrazek

Wziąłem się za wygłuszanie drzwi. Zrobiłem trochę inaczej niż w temacie o wygłuszeniu na forum. Wnętrze drzwi wyklejone oprócz rur. Nie ma szans żeby dojść matą do końca drzwi i uszczelnić rurę na końcach, dlatego nie chciałem robić wokół nich "worka" do którego mogłaby dostać się woda. Blacha pod boczkiem wyklejona cała, aby usztywnić blachę. Dodatkowo otwory technologiczne będą zasłonięte blachą alu i na to mata. Już po takim wyklejeniu drzwi zamykają się jak w limuzynie. Czuć jednak, że drzwi są cięższe. Mata ta jest dość ciężka. Na jedne drzwi poszło mat o wadze około 6kg. Dodatkowo warto wspomnieć, że w drzwiach lubią brzęczeń takie rzeczy jak przewody (owinąłem tasmą "parcianką" do wiązek), wyrobione spinki od prętów czy też łączenia blach.

Obrazek

Niestety zrobione tylko lewe drzwi. Prawe drzwi bedę robił po ich wymianie na zdrowe.

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 27 paź 2019 18:29
autor: melo1993
Good work!
Ciężko było zdjąć tył i się dostać do głośników? Kurcze mi coś plastiki tam pukają podczas jazdy i mnie to irytuje. Może bym rozebrał i wygłuszył jakoś...

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 27 paź 2019 22:02
autor: mieglo
Zwiększenie masy drzwi powstrzymuje mnie przed takimi zmianami. Faktycznie dobra robota.

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 28 paź 2019 00:39
autor: Bartoch
Jeśli ktoś lubi słuchać muzyki to wygłuszenie drzwi to podstawa. Niektórzy mogą się mocno zdziwić ile taki zabieg polepsza jakość dźwięku. Nawet przy seryjnym nagłośnieniu robi dużą różnice.
Dobra robota ;)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 28 paź 2019 06:55
autor: Krzysiek15255
Nawet jak nie słuchasz muzyki, to drzwi poprostu "kulturalniej" się zamykają.

Ważą więcej, ale ta mata jest też ciężka. Miałem na nią dobrą cenę, dlatego taka wpadła. Są cienkie maty i dużo lżejsze jak coś na pewno. Sama wymiata zużytych spinek lub poprawienie starych dużo daje, jeśli masz wyrobione. Co do tyłu, to brzęczą te obudowy cewek/anten, takie korytko plastikowe na pas i pręty w mocowaniach.

Co do zdjęcia tyłu, to ściągasz osłonę pod oparciami, odkręcasz chyba 7 czy 8 śrubek od maskownic głośników od strony bagażnika i półka wychodzi do góry z klipsów po lekkim szarpnięciu do góry. Wydaje mi się, że wypadałoby zdjąć tylne boczki, (czyli kanapę też, żeby dostać się do śrub) żeby półkę wyjąć bez kombinacji. Zobaczymy przy wkładaniu, czy nie będę musiał ściągać boczków.

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 28 paź 2019 08:16
autor: JulekCG4
Po takim zabiegu dobrze było by wymienić trzpienie zawiasów na tytanowe :D

Te drzwi już mocno je obciążają a jak doszło po 6kg to pewnie szybko zaczną obcierać o próg...

Ale też chętnie bym taki zabieg zrobił bo lubię dobry komfort wygłuszenia podczas jazdy i słuchania muzyki:D

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 28 paź 2019 12:59
autor: Krzysiek15255
Kontroluje wysokość drzwi. ;)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

: 30 paź 2019 20:40
autor: QuicksilveR
Wystarczy wybrać lekkie maty i problem obciążenia z głowy.
Wcale nie są potrzebne grube i ciężkie, bo one mają tylko usztywnić blachę, czyli wytłumić drgania powierzchni.
A samo wyciszenie daje pianka, której można nawalić do woli, byle nie blokowała odpływów wody i mechanizmów.