Fabrycznie jest NTN i to koszta powyżej 200zł
Ja kupiłem JapanParts za 138zł jak dobrze pamietam. Wziąłem bo tanie a ma dobre opinie.
Zobaczymy jak się sprawdzi.
Jak chcesz większą tarczę dać? Na tym samym zacisku?
EDIT:
Tak więc pod koniec lipca 2017 dałem auto na regulację zaworów i przy okazji podmianę części z powyższego zdjęcia.
Auto nie przeżyło operacji.
Niemiła sytuacja.
Odstawiłem zdrowe szybkie auto i już nie odebrałem.
Po otwarciu okazało się że zawory są ok. Dobrze ustawione.
Więc nie ruszane. Złożony nowa uszczelka i powyższe części.
Po odpaleniu silnik zaczął bardzo mocno klepać.
Brane były pod uwagę różne scenariusze. Że panewka, że aparat, że rozrząd itd itd.
A wszystko było ok. Panewki piękne. Brak opiłków itd itd.
3x był rozbierany i składany. Aż udało się znaleźć przyczynę.
Pękł tłok na dole.
Teraz w głowie pytanie. Dlaczego się tak stało. Przyjechałem dobrym autem. Po zdjęciu góry sprawdzeniu zaworów i złożeniu silnik już padł. Przyciął się też jeden zawór.
Auta oczywiście nie odebrałem.
Czy mogli coś wrzucić do silnik i przy odpaleniu pękł? Czy mógł to być przypadek jeśli silnik zdrowy. Nie brał oleju i wszystko było ok?
Tego się już chyba nikt nie dowie.
Teraz tylko trzeba pomyśleć jaki silnik wstawić. I posądzić się trochę z wykonawcą.