Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
gratulacje i zazdraszczam <3
Też mi się marzy coś takiego
Też mi się marzy coś takiego
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2001
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Świetna robota i profi opis. Gratki modyfikacji.
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Pora uaktualnić temat
- Wpadła przednia zregenerowana poduszka silnika. Czerwony poliuretan rozwiercona w kilku miejscach ponieważ była za twarda. Teraz jest idealnie.
- Wymienione łożysko na sprężarce klimatyzacji
- nowy akumulator
- Reperaturka tylnego lewego nadkola przy (podeszła z accorda VI EU sedan)
- Hamulce przód wymienione od ATS VIII 320mm z klockami EBC green + OEM tarcze. Teraz to hamuje
- poprawiony układ wydechowy. Były smarki a teraz jest ładnie i klarownie.
tak było:
tak jest:
- dołożone halogeny przód. Ponieważ został ze względu na swap silnika na przepustnicy nie było miejsca na dwie linki i tempomat został zdemontowany.
W miejsce "Cruise" przycisku został umiejscowiony przycisk na halogeny.
- Przy okazji demontażu zderzaka została naprawiona pompka spryskiwaczy reflektorów. Styki były zaśniedziałe więc wd-40 + puknięcie w pompkę pomogło No i konserwacja elementów metalowych poniżej zdjęcia dla porównania przed i po.
i jeszcze zdjęcie przed halogenami dla porównania. Mnie się bardziej podoba z
Po 4 tys. km od swapa zauważyłem pobór oleju na poziomie ~250-300ml/1000km, zapocenie wtrysków dwóch pierwszych od lewej strony grodzi silnika, plus chyba z zaworu Vtec i ze strony rozrządu.
Spalanie w trasie 10L/100km. W cyklu mieszanym około 11/12L.
Zastanawiam się nad sprzedażą auta. Rozglądam się za jakąś V6
- Wpadła przednia zregenerowana poduszka silnika. Czerwony poliuretan rozwiercona w kilku miejscach ponieważ była za twarda. Teraz jest idealnie.
- Wymienione łożysko na sprężarce klimatyzacji
- nowy akumulator
- Reperaturka tylnego lewego nadkola przy (podeszła z accorda VI EU sedan)
- Hamulce przód wymienione od ATS VIII 320mm z klockami EBC green + OEM tarcze. Teraz to hamuje
- poprawiony układ wydechowy. Były smarki a teraz jest ładnie i klarownie.
tak było:
tak jest:
- dołożone halogeny przód. Ponieważ został ze względu na swap silnika na przepustnicy nie było miejsca na dwie linki i tempomat został zdemontowany.
W miejsce "Cruise" przycisku został umiejscowiony przycisk na halogeny.
- Przy okazji demontażu zderzaka została naprawiona pompka spryskiwaczy reflektorów. Styki były zaśniedziałe więc wd-40 + puknięcie w pompkę pomogło No i konserwacja elementów metalowych poniżej zdjęcia dla porównania przed i po.
i jeszcze zdjęcie przed halogenami dla porównania. Mnie się bardziej podoba z
Po 4 tys. km od swapa zauważyłem pobór oleju na poziomie ~250-300ml/1000km, zapocenie wtrysków dwóch pierwszych od lewej strony grodzi silnika, plus chyba z zaworu Vtec i ze strony rozrządu.
Spalanie w trasie 10L/100km. W cyklu mieszanym około 11/12L.
Zastanawiam się nad sprzedażą auta. Rozglądam się za jakąś V6
- wysio
- Posty: 780
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Świetna robota. A te spalanie to u mnie w V6 jest takie samo
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
mysle, ze da sie zejsć ponizej 10, ale musiałbym 90 w trasie maks jechać. Przy 100km/h masz 3000 na obrotomierzu w tym setupie
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Wymieniony został piąty bieg ze skrzyni U2N4 z przełożeniem 0.735 co w połączeniu z moją skrzynią mam 3000 obrotów przy prędkości ~120.
Spalanie w trasie 8L/100. Jestem zadowolony
Prace przy silniku:
- wymieniona uszczelka zaworu vtec
- Hondzie strzeliło 362 tys przebiegu (8 tys od swapa) więc został wymieniony olej na Valvoline SynPower 5W30
Zawieszenie przód dało o sobie poznać więc pasowało coś z tym zrobić. Wymienione zostały nstp. elementy:
- Łączniki drążka stabilizatora CTR;
- końcówki drążka kierowniczego Yamato;
- gumy stabilizatora przedniego Febest;
- zregenerowana maglownica;
- do tego zbieżność przód + tył.
To chyba wszystko na chwilę obecną
Spalanie w trasie 8L/100. Jestem zadowolony
Prace przy silniku:
- wymieniona uszczelka zaworu vtec
- Hondzie strzeliło 362 tys przebiegu (8 tys od swapa) więc został wymieniony olej na Valvoline SynPower 5W30
Zawieszenie przód dało o sobie poznać więc pasowało coś z tym zrobić. Wymienione zostały nstp. elementy:
- Łączniki drążka stabilizatora CTR;
- końcówki drążka kierowniczego Yamato;
- gumy stabilizatora przedniego Febest;
- zregenerowana maglownica;
- do tego zbieżność przód + tył.
To chyba wszystko na chwilę obecną
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Nooooo elegancko .
Bardzo ładnie temat odświeżony - tak trzymać .
Bardzo ładnie temat odświeżony - tak trzymać .
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Sam przekładałeś czy ktoś Ci ogarniał?
Ostatnio moja kompletna U2N4 poszła gdzieś w polske... może piątka do Ciebie trafiła
Długa piąteczka to mega ulga w trasie
Ostatnio moja kompletna U2N4 poszła gdzieś w polske... może piątka do Ciebie trafiła
Długa piąteczka to mega ulga w trasie
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
no z długą piątką jest spoko. Tutaj przełożenie mi odpowiada jak najbardziej. 3000 obrotów przy 120km/h jest znośnie. Nie wyobrażam sobie jeszcze dłuższej bo róznica miedzy 4 a 5 biegiem by była na tyle duża, ze trzeba by dłuugo pałować na 4-tym biegu by 5 wrzucać.fotografiks pisze:Sam przekładałeś czy ktoś Ci ogarniał?
Ostatnio moja kompletna U2N4 poszła gdzieś w polske... może piątka do Ciebie trafiła
Długa piąteczka to mega ulga w trasie
Ja kupiłem od jakiegoś gościa z grupy prelude Przekladałem w warsztacie u siebie w Lublinie. Niestety oprócz skrzyni zapłaciłem jeszcze kolo 1300 zł więc nie wiem czy interes wart zachodu.