Krzysiek15255 pisze:Czy to mobilny barek?
A jak... Nazwa Spirit zobowiązuje
fotografiks pisze:Soczyście
Bazowy też z Thule`a dobierasz?
Taki jest plan. W ostateczności, znalazłem też dedykowany do Coupe polskiej produkcji.
KOko pisze:Przez chwilę myślałem, że zarzuciłeś go sobie od tak bez niczego na daszek
Nie ma ryzyka, nie ma zabawy
Edit: 2018-07-13
Wpadł nowy "używany" bagażnik dachowy Thule od 3-drzwiowego Nissana Almery N16 fl. Zmienione tylko gumowe podkładki na pasujące do dachu.
Belki, jeśli dobrze pamiętam, 120 cm. Finalnie, stopy ciut wyższe niż w zestawie Thule (dużo nowszy model), który przymierzałem wcześniej.
Cena była śmieszna, jak na zestaw do 2/3-drzwiowego auta.
Na pusto, słychać szum od ok. 100 km/h, ale myślę, że to kwestia szczelnego zaślepienia otworów montażowych.
Pozostaje poczekać, aż kolega, u którego leży mój box, wróci z urlopu i będzie można zrobić pełną przymiarkę.
EDIT: 2018-07-26
Trochę zmian mechanicznych
Na przednią oś wpadły zregenerowane zaciski z Accord VIII Type-S + nowe tarcze Zimmermann 320/32 mm + klocki EBC Green.
Standardowe tarcze i klocki jeszcze w dobrym stanie.
Zaciski z Coupe, mimo że troszkę uwalone, to pracują wzorowo (widać, że poprzedni właściciel dbał).
Nie obyło się bez problemów. Na podniesionym aucie, wszystko było ok, nic nie tarło.
Po opuszczeniu i przejechaniu kilku metrów okazało się, że jarzmo trze o felgę. W efekcie - felga przytarta, a z jarzma zdarty lakier do żywego
Trzeba było poczekać na dystanse 5 mm...
Udało się uzyskać wystarczający odstęp, nie wychodząc przy tym z kołami poza nadkole.
Na tył też poszły dystanse 5 mm.
Przy okazji, znowu pokręciłem gwintem - tym razem z przodu skręciłem 5 mm sprężynę (zwiększyłem napięcie) i wykręciłem 1 cm kolumnę amortyzatora. Wyszło trochę za wysoko, więc kolumnę skręcę znowu o ten 1 cm i powinno być git.
Z tyłu też skręciłem sprężynę o 5 mm, dzięki czemu auto poszło nieco w górę. Niestety, kolumny amorka nie da się już bardziej wykręcić, bo skończył się bezpieczny zakres, więc tak już musi zostać.
Hamulce jeszcze do dopieszczenia, bo trzeba je dotrzeć. Poza tym, pozostały do zamontowania przewody w oplocie, ale to już chyba dam do mechanika, bo nie bardzo chcą puścić śruby i trzeba mieć na to jakiś patent (oprócz WD-40).
EDIT: 2018-07-27
Przód poszedł jednak 1 cm w dół...