Acura TL
: 10 paź 2017 20:07
Witam. Od jakiegoś czasu stałem się posiadaczem Acury TL
ROK: 2006
MODEL: UA6
SKRZYNIA BIEGÓW: Manual
SILNIK: 3.2 (J32A3)
MOC: 258KM
KOLOR NADWOZIA: Czarny
ŚRODEK: Czarna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: stock
UKŁAD DOLOTOWY: stock
UKŁAD HAMULCOWY: Przód 4tłoczki
ZAWIESZENIE: stock
KOŁA: Lato: 17 orig. z czujnikami - zima alu 17 orgi. z czujnikami
BODY-KIT: STOCK
CAR AUDIO: STOCK
DODATKI: LPG Stag 300 plus
Plany zawsze są, na początek zamówię nowe kratki w zderzak przedni i postaram się zlikwidować ledy, które odgrywają też role postojówek. Na pewno będzie trochę niżej, dlatego razem z kratkami zamówię sprężyny eibacha -35 co też wyrówna linie auta, bo jednak przód jest trochę wyżej.
Dowiadywałem się od gościa z Usa i komplet oryginalnych dokładek A-speca to koszt 1300$ pod dom Może kiedyś...
I oczywiście na koniec jakieś 18nastki. Bardzo słaby wybór przy tym rozstawie 5x114.3 ale kto szuka ten znajdzie.
Kilka zdjęć po zakupie i myciu:
Małe odświeżenie konsoli i zakamarków:
Odrazu przepolerowałem lampę a druga czeka w kolejce:
Oliwa wymieniona:
Aktualnie walczę z tylną piastą, można powiedzieć że zaczynają się szopki ponieważ pierwsza która nie pasowała była od Acco 7, następna
od jakiegoś accorda kombi - ząbki ABS minimalnie za wysokie i wadziło o czujni a dziś kupiłem z allegro z opisu wynikającego że do Acury TL i optycznie nie rożni
się niczym, ale kiedy przykręcam tarcze hamulcowa już na aucie do piasty, to nawet nie ma możliwości zakręceniem koła. Więc w następnym
tygodniu, mierze łożysko, kupuje i szukam magika co wprasuje w starą piastę. Czy się da? To się dopiero okaże !
Projekt którym będę starał się kierować w przyszłości o ile nie zeżre mnie wczesniej finansowo Acura powinien wyglądać tak:
Ps. Accord coupe będzie leciał na sprzedanie
ROK: 2006
MODEL: UA6
SKRZYNIA BIEGÓW: Manual
SILNIK: 3.2 (J32A3)
MOC: 258KM
KOLOR NADWOZIA: Czarny
ŚRODEK: Czarna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: stock
UKŁAD DOLOTOWY: stock
UKŁAD HAMULCOWY: Przód 4tłoczki
ZAWIESZENIE: stock
KOŁA: Lato: 17 orig. z czujnikami - zima alu 17 orgi. z czujnikami
BODY-KIT: STOCK
CAR AUDIO: STOCK
DODATKI: LPG Stag 300 plus
Plany zawsze są, na początek zamówię nowe kratki w zderzak przedni i postaram się zlikwidować ledy, które odgrywają też role postojówek. Na pewno będzie trochę niżej, dlatego razem z kratkami zamówię sprężyny eibacha -35 co też wyrówna linie auta, bo jednak przód jest trochę wyżej.
Dowiadywałem się od gościa z Usa i komplet oryginalnych dokładek A-speca to koszt 1300$ pod dom Może kiedyś...
I oczywiście na koniec jakieś 18nastki. Bardzo słaby wybór przy tym rozstawie 5x114.3 ale kto szuka ten znajdzie.
Kilka zdjęć po zakupie i myciu:
Małe odświeżenie konsoli i zakamarków:
Odrazu przepolerowałem lampę a druga czeka w kolejce:
Oliwa wymieniona:
Aktualnie walczę z tylną piastą, można powiedzieć że zaczynają się szopki ponieważ pierwsza która nie pasowała była od Acco 7, następna
od jakiegoś accorda kombi - ząbki ABS minimalnie za wysokie i wadziło o czujni a dziś kupiłem z allegro z opisu wynikającego że do Acury TL i optycznie nie rożni
się niczym, ale kiedy przykręcam tarcze hamulcowa już na aucie do piasty, to nawet nie ma możliwości zakręceniem koła. Więc w następnym
tygodniu, mierze łożysko, kupuje i szukam magika co wprasuje w starą piastę. Czy się da? To się dopiero okaże !
Projekt którym będę starał się kierować w przyszłości o ile nie zeżre mnie wczesniej finansowo Acura powinien wyglądać tak:
Ps. Accord coupe będzie leciał na sprzedanie