Honda Accord CC1 by sobeckkk
: 18 gru 2017 23:52
Witam wszystkich, nazywam się Adam i jestem z Białegostoku.
Chciałbym przedstawić mój nowy projekt jakim jest Accord IV Coupe. Ogólnie auto podobało mi się od dawna, kiedyś szukałem egzemplarza godnego ratowania ale nic się nie znalazło, ale jakiś czas temu po zobaczeniu ciekawej oferty stwierdziłem, że jednak Accord Coupe pociąga najbardziej.
Tak więc kupiłem IV gena godnego ratowania, ze zrobionymi błotnikami tylnymi (wspawane reperaturki), zdrowymi progami, niezłym spasowaniem blacharskim, zawieszeniem w idealnym stanie (potwierdziły to szarpaki) i motorem, który pomimo kilku drobnych wycieków typowych dla tego silnika (aparat zapłonowy i pokrywa zaworów) nadal jest w bardzo dobrym stanie. Auto zakupione za 2,400 cebulionów bez przeglądu i OC, także musiała przyjechać do domu na lawecie.
Wnętrze samochodu jest trochę wybrakowane - nie ma podsufitki, mieszka lewarka skrzyni biegów i kilku przycisków, ale w drodze powrotnej wskoczyłem na małe zakupy, kupując większość elementów i kupiłem za śmieszne 170zł, zostało ogarnąć mieszek.
Na dobry początek świeżo po zakupie zostało zrobione wszystko to, co nie halo z mechaniką samochodu tj.
-Łożysko z piastą tył prawe
-Klocki hamulcowe
-Zregenerowany prawy przedni zacisk
-Olej
-Filtry
-Sonda lambda
Do idealnego stanu mechanicznego zostaje załatwić sprawę z tymi wyciekami.
Zmieniłem jeszcze blendę tylną z europejskiej na US, którą udało mi się dorwać w dobrej cenie jeszcze zanim kupiłem samochód
A parę dni temu wleciała dokładka z Accorda CD7 i okleiłem postojówki folią na pomarańcz. Lecą też do mnie dziś zakupione głośniki Hertz DSK 165 i naba MOMO dedykowana.
ROK: 1992
MODEL: Accord IV CC1
SILNIK: F20A7
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Połatana seria
ELEKTRONIKA: Elektryczne szyby, elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Amortyzatory Bilstein b4 na sprężynach Apex -35mm
UKŁAD HAMULCOWY: Swap z Prelude H23, 282mm, z przodu nawiercane tarcze Zimmerman, z tyłu Mikoda
BODY-KIT: Seria
ŚRODEK: Welur, ogólnie seria
CAR-AUDIO: Jeden pierdzący głośnik
KOŁA: Na chwilę obecną stalówki
MOC: 133hp
PLANY: Malowanie całego samochodu (gdyż lakier na aucie jest tak mocno dobity, że ciężko znaleźć element z którego nie schodzi klar) i pozbycie się całej pozostałej rdzy, następnie stance (tak jak i w moich dwóch poprzednich projektach). Jak dobrze pójdzie to pod koniec 2018r przy dobrych wiatrach wleci H22
Fotki w kolejności chronologicznej od daty zakupu do teraz.
A tak docelowo ma wyglądać malowanie Accorda, prawdopodobnie pomalowany wyjedzie w kwietniu. (żeby nie było, że robię kopiuj wklej - dolna czarna tonacja jest zrobiona przeze mnie w photoshopie, także to tylko i wyłącznie moja wizja a nie ściągnięta z fotki )
jeśli by ktoś chciał zobaczyć mój poprzedni projekt to zapraszam: https://www.flickr.com/photos/133921092@N05/" onclick="window.open(this.href);return false;?
Chciałbym przedstawić mój nowy projekt jakim jest Accord IV Coupe. Ogólnie auto podobało mi się od dawna, kiedyś szukałem egzemplarza godnego ratowania ale nic się nie znalazło, ale jakiś czas temu po zobaczeniu ciekawej oferty stwierdziłem, że jednak Accord Coupe pociąga najbardziej.
Tak więc kupiłem IV gena godnego ratowania, ze zrobionymi błotnikami tylnymi (wspawane reperaturki), zdrowymi progami, niezłym spasowaniem blacharskim, zawieszeniem w idealnym stanie (potwierdziły to szarpaki) i motorem, który pomimo kilku drobnych wycieków typowych dla tego silnika (aparat zapłonowy i pokrywa zaworów) nadal jest w bardzo dobrym stanie. Auto zakupione za 2,400 cebulionów bez przeglądu i OC, także musiała przyjechać do domu na lawecie.
Wnętrze samochodu jest trochę wybrakowane - nie ma podsufitki, mieszka lewarka skrzyni biegów i kilku przycisków, ale w drodze powrotnej wskoczyłem na małe zakupy, kupując większość elementów i kupiłem za śmieszne 170zł, zostało ogarnąć mieszek.
Na dobry początek świeżo po zakupie zostało zrobione wszystko to, co nie halo z mechaniką samochodu tj.
-Łożysko z piastą tył prawe
-Klocki hamulcowe
-Zregenerowany prawy przedni zacisk
-Olej
-Filtry
-Sonda lambda
Do idealnego stanu mechanicznego zostaje załatwić sprawę z tymi wyciekami.
Zmieniłem jeszcze blendę tylną z europejskiej na US, którą udało mi się dorwać w dobrej cenie jeszcze zanim kupiłem samochód
A parę dni temu wleciała dokładka z Accorda CD7 i okleiłem postojówki folią na pomarańcz. Lecą też do mnie dziś zakupione głośniki Hertz DSK 165 i naba MOMO dedykowana.
ROK: 1992
MODEL: Accord IV CC1
SILNIK: F20A7
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Połatana seria
ELEKTRONIKA: Elektryczne szyby, elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Amortyzatory Bilstein b4 na sprężynach Apex -35mm
UKŁAD HAMULCOWY: Swap z Prelude H23, 282mm, z przodu nawiercane tarcze Zimmerman, z tyłu Mikoda
BODY-KIT: Seria
ŚRODEK: Welur, ogólnie seria
CAR-AUDIO: Jeden pierdzący głośnik
KOŁA: Na chwilę obecną stalówki
MOC: 133hp
PLANY: Malowanie całego samochodu (gdyż lakier na aucie jest tak mocno dobity, że ciężko znaleźć element z którego nie schodzi klar) i pozbycie się całej pozostałej rdzy, następnie stance (tak jak i w moich dwóch poprzednich projektach). Jak dobrze pójdzie to pod koniec 2018r przy dobrych wiatrach wleci H22
Fotki w kolejności chronologicznej od daty zakupu do teraz.
A tak docelowo ma wyglądać malowanie Accorda, prawdopodobnie pomalowany wyjedzie w kwietniu. (żeby nie było, że robię kopiuj wklej - dolna czarna tonacja jest zrobiona przeze mnie w photoshopie, także to tylko i wyłącznie moja wizja a nie ściągnięta z fotki )
jeśli by ktoś chciał zobaczyć mój poprzedni projekt to zapraszam: https://www.flickr.com/photos/133921092@N05/" onclick="window.open(this.href);return false;?