Ładne auto. Gratulacje, że udało Ci się znaleźć zdrową sztukę.
Jakieś plany się skrystalizowały? Będziesz coś modził?
Accord CC1 Coupe
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2140
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Accord CC1 Coupe
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Accord CC1 Coupe
Uzależnia.. hmm. Powiedziałbym raczej, że jest to auto z czasów gdy samochody miały klimat. Klimat, który jest ponadczasowy.
Re: Accord CC1 Coupe
Planów było całe mnóstwo i dużo już udało się zrealizować !
Samochód kupiłem z myślą odbudowy i doprowadzenia do stanu jak z fabryki :
w skrócie plany :
- silnik (swap na H22a)
- lakier do poprawek
- środek do prania
- konserwacja całego samochodu
- całe zawieszenia do malowania proszkowego i regeneracji
- hamulce (swap na tarcze 282 z Preludki VTI
Poza tym mnóstwo spraw mechanicznych jak np : konwersja rozstawu z 4x114.3 na 5 x114.3 , zmiana zacisków na dwutloczkowe z Legenda , lekkie koło zamachowe , i wiele wiele innych pierduł które nie sposób zapamiętać !
H22A - po remoncie
- panewki
- pierścienie
- głowica
- uszczeniacze
- mycie , czyszczenie
Wszystko OEM
tuż po zakupie :
Rozkręcenie silnika poszło za jeden wieczór - kilka zdjęć
Silnik zgnojony totalnie ,czarne błoto i jakiś okropny nalot którego ciężko było się pozbyć
Tu już umyty
Wszystko idzie w dobrą stronę :
- do pomalowania jeszcze kilka mocowan no i pokrywa zaworów -jak to ogarnę , będę montował
Po malowałem w belki z zawieszenia , przerobiłem wiązkę i silnik wsadzony, odpalony
Zostało do ogarnięcia sterowanie aib no i vtec
Blacha w 24 letniej Hondzie wszystko oryginał
Mam też wypiaskowane i pomalowane całe zawieszenie
Za nie długo zdjęcia ze składania
Samochód kupiłem z myślą odbudowy i doprowadzenia do stanu jak z fabryki :
w skrócie plany :
- silnik (swap na H22a)
- lakier do poprawek
- środek do prania
- konserwacja całego samochodu
- całe zawieszenia do malowania proszkowego i regeneracji
- hamulce (swap na tarcze 282 z Preludki VTI
Poza tym mnóstwo spraw mechanicznych jak np : konwersja rozstawu z 4x114.3 na 5 x114.3 , zmiana zacisków na dwutloczkowe z Legenda , lekkie koło zamachowe , i wiele wiele innych pierduł które nie sposób zapamiętać !
H22A - po remoncie
- panewki
- pierścienie
- głowica
- uszczeniacze
- mycie , czyszczenie
Wszystko OEM
tuż po zakupie :
Rozkręcenie silnika poszło za jeden wieczór - kilka zdjęć
Silnik zgnojony totalnie ,czarne błoto i jakiś okropny nalot którego ciężko było się pozbyć
Tu już umyty
Wszystko idzie w dobrą stronę :
- do pomalowania jeszcze kilka mocowan no i pokrywa zaworów -jak to ogarnę , będę montował
Po malowałem w belki z zawieszenia , przerobiłem wiązkę i silnik wsadzony, odpalony
Zostało do ogarnięcia sterowanie aib no i vtec
Blacha w 24 letniej Hondzie wszystko oryginał
Mam też wypiaskowane i pomalowane całe zawieszenie
Za nie długo zdjęcia ze składania
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Accord CC1 Coupe
Zaczynam obserwować. Jaki silnik czysty w środku.
Czemu 2 tłoczki z legenda, a nie np. coupe 6g?
Czemu 2 tłoczki z legenda, a nie np. coupe 6g?