MODEL: cg2 (przedlift)
SILNIK: 3.0 v6
MOC: 200
KOLOR NADWOZIA: deep velvet blue pearl (B89P)
ŚRODEK: seria jasna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA:
Lato: DBV Milano 18’’
Zima: seria 16’’
BODY-KIT: seria
CAR AUDIO: Clarion 2DIN, głośniki tył Infinity, cały tył wygłuszony matą
DODATKI: brak
PLANY: i dużo, i mało, przede wszystkim powoli do przodu
Honda pojawiła się jako daily trochę z przypadku, trochę z wyboru. Miał być samochód na dojazdy do pracy, obowiązkowo coupe, a do tego plus baza pod naukę mechaniki samochodowej. Gdzieś po drodze na horyzoncie pojawił się pomysł by kupić Accorda VI Coupe i tak już zostało.
Jeszcze rok temu jak w samochodzie coś się popsuło to rozkładałem ręce, wzdrygałem ramonami mówiac “popsuł się”, więc przy okazji kupna pełnoletniego samochodu postanowiłem poduczyć się tego i owego.
Dużo udało mi się już dowiedzieć, co nieco naprawić i to w większości dzięki temu forum (jesteście maga!), niemniej początki były dość trudne - np. dlaczego niektóre V6 mają kable WN, a inne cewki (o tym, że na drugim końcu kabla jest kopułka i potem też cewka nie wspomnę).
Honda w stanie idealnym nie jest, lakier wymaga poprawek, wnętrze do odświeżenia, podtlenek LPG do ogarnięcia i cała masa innych popierdółek, które mam nadzieję sukcesywnie porobić.
Do tej pory własnymi siłami udało się zrobić:
- Regulacja zaworów (tu szwagier pomógł, będzie zdjęcie )
- Czyszczenie przepustnicy i krokowca
- Wymiana mechanizmu wycieraczek (używka)
- Wymiana kabli WN (NGK)
- Wymiana kopułki, palca (YEC) (+oring, ale nadal cieknie i simmerring będzie trzeba wymienić)
- Wymiana świec (DENSO K16TT). Jak dobrałem się do świec, to się okazało, że 5 jest jednakowych, a jedna inna.
- Ogarnięcie podświetlania zagarów (część żarówek nie świeciła, nie działało ściemnianie)
- Setup zimowy: felgi, opony, dywaniki
- Założenie siłownika do klapy bagażnika