Strona 3 z 3

Re: Granatowa Daily Hanka

: 02 kwie 2019 21:35
autor: b0Ls
dużo z tym pierdzielenia?

Re: Granatowa Daily Hanka

: 03 kwie 2019 07:47
autor: JulekCG4
Fajna sprawa z tą manetką zwłaszcza jak się ma radio dwa din i nie ma sie co zrobić ze spryskiwaczami :D

ps. Napisz dokładnie z czego masz i czy dużo zabawy żeby wszystko podłączyć :)

Re: Granatowa Daily Hanka

: 03 kwie 2019 09:09
autor: Valanel
Wszystko robione wg opisu na viewtopic.php?f=11&t=4198" onclick="window.open(this.href);return false;
Manetka jest z Hondy Legend KA9 (rok 2003). Zależało mi na takiej ze spryskiwaczem reflektorów (właśnie ze względu na radio 2din).
Manetka pasuje plug&play, jedynie trzeba poprowadzić 4 przewody. Do manetki dolutowałem Molexa od zasilania wiatraczka z kompa, a do przewodów odpowiednie gniazdo.
Największe wyzwanie to poszukanie pinów do wtyczki multiplexa. Można szukać na szrotach, mi przypasiły idealnie z "Wtyczka kamery cofania Honda" znalezionej na popularnym portalu aukcyjnym.

Re: Granatowa Daily Hanka

: 03 kwie 2019 09:13
autor: KOko
Bardzo przydatny gadżet, sam też sobie taki kiedyś zrobiłem, ale bez sprysków. Trochę rozbierania przy tym jest, ale w sumie to sama przyjemność :)

Re: Granatowa Daily Hanka

: 04 kwie 2019 00:47
autor: Krzysiek15255
Manetka świetna opcja. Na początku byłem średnio zadowolony. Do pierwszego deszczu. Bardzo fajnie reguluje się prędkość wycieraczek, a poniżej jakiejś prędkości prędkość sama się zmniejsza. Po przyspieszeniu wraca do poprzednio ustawionej wartości. Co do podłączenia, to ma 2 pary przewodów: 2 zwierne do podpięcia się pod przycisk spryskiwaczy oraz 2 w których zmienia się rezystancja (podpinamy je do multipleksera z prawej strony od pasażera).

Proszę bardzo. Filmik mojego autorstwa, w którym pokazana jest wtyczka do której musimy się podłączyć oraz działanie manetki.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Granatowa Daily Hanka

: 12 maja 2019 18:46
autor: Valanel
Skończyły się hamulce z tyłu. wpadły nowe tarcze Textar i delikatnie zaszalalem z klockami - EBC Green. Różnica w hamowaniu bardzo na plus. Teraz mam kosmate myśli jeśli chodzi o przód :)
ObrazekObrazek

Z przodu coś ostatnio stukało na nierównosciach. Po szybkim sprawdzeniu okazało się, że dolne sworznie mają luz góra-dół. Strach się bać. Miesiąc temu na przeglądzie żadnych luzów diagnosta nie wybadał. Z tej okazji wpadły dolne sworznie 555.
Obrazek