Witam.
Na sprzedaż kompletny swap H22A JDM ze skrzynią M2S4 w bardzo dobrej kondycji.
silnik chodzi równo, cicho, odpala elegancko i zdecydowanie trzyma moc.
Zalany olejem Valvoline VR1 5W50. Na dystansie 600 km nie zauważyłem ubytków na bagnecie.
Silnik jest właściwie seryjny, poza rozrządem przerobionym na
manualny, zamachem odelżonym przez Otoczaka i kompem przygotowanym pod strojenie.
Skrzynia chodzi płynnie i cicho, zalana MTF'em.
Zestaw obecnie jeździ w mojej Preli, więc można odpalić, posłuchać, przetestować itd.
Cena jaka mnie interesuje to 4800,- i obejmuje wszystko co potrzebne do przełożenia
tego do CG4. Istnieje również możliwością zrobienia tego na miejscu po uprzednim dogadaniu.
Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Swap H22A JDM + M2S4
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2001
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Swap H22A JDM + M2S4
Rozumiem że łożyska silnika i skrzyni wszystko p&p ,wiązki wiadomo że do przeróbki ,ale jaki tam komp jest że do strojenia przygotowany? Immobiliser nadal będzie?
Re: Swap H22A JDM + M2S4
Z tego co wiem silnik i skrzynia nie były "otwierane", więc wszystkie łożyska i panewki powinny być OEM.
Obecnie zestaw jest wystrojony z tego co pamiętam na kompie P28 lecz po ewentualnej przekładce do CG4 będzie pewnie inny układ wydechowy, dolotowy i kilka innych rzeczy , po których wypadałoby wystroić silnik ponownie.
Wedle uznania można też podłączyć to pod seryjny komputer wraz z całym osprzętem bo to też posiadam do tego zestawu.
Jeśli chodzi o Immo to kompy od H22A na Japonię seryjnie go nie miały, więc auto po przekładce będzie miało immo, ale nie ze wszystkimi zabezpieczeniami.
Obecnie zestaw jest wystrojony z tego co pamiętam na kompie P28 lecz po ewentualnej przekładce do CG4 będzie pewnie inny układ wydechowy, dolotowy i kilka innych rzeczy , po których wypadałoby wystroić silnik ponownie.
Wedle uznania można też podłączyć to pod seryjny komputer wraz z całym osprzętem bo to też posiadam do tego zestawu.
Jeśli chodzi o Immo to kompy od H22A na Japonię seryjnie go nie miały, więc auto po przekładce będzie miało immo, ale nie ze wszystkimi zabezpieczeniami.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2001
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Swap H22A JDM + M2S4
Łożyskowanie silnika czyli poduszki zamocowania go do budy (tak to nazywają) o łożyska w silniku nawet nie pytałem. Chodziło mi tylko o to czy przekładka samego silnika będzie P&P bo z tego co wiem H z F są zamienne ale już rocznikowo czy tez generacjami nie do końca jest identycznie.
Re: Swap H22A JDM + M2S4
Tak, montaż przechodzi P&P i można powrócić do stanu fabrycznego. Poduszki silnika zostają seryjne, większość z CG4