Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Swap H22A JDM + M2S4

Awatar użytkownika
dmra
Posty: 27
Rejestracja: 23 mar 2017 23:39
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Elbląg

Swap H22A JDM + M2S4

Post autor: dmra »

Witam.

Na sprzedaż kompletny swap H22A JDM ze skrzynią M2S4 w bardzo dobrej kondycji.
silnik chodzi równo, cicho, odpala elegancko i zdecydowanie trzyma moc.
Zalany olejem Valvoline VR1 5W50. Na dystansie 600 km nie zauważyłem ubytków na bagnecie.
Silnik jest właściwie seryjny, poza rozrządem przerobionym na
manualny, zamachem odelżonym przez Otoczaka i kompem przygotowanym pod strojenie.
Skrzynia chodzi płynnie i cicho, zalana MTF'em.
Zestaw obecnie jeździ w mojej Preli, więc można odpalić, posłuchać, przetestować itd.
Cena jaka mnie interesuje to 4800,- i obejmuje wszystko co potrzebne do przełożenia
tego do CG4. Istnieje również możliwością zrobienia tego na miejscu po uprzednim dogadaniu.
Załączniki
3.JPG
2.JPG
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Swap H22A JDM + M2S4

Post autor: MuzykGrzes »

Rozumiem że łożyska silnika i skrzyni wszystko p&p ,wiązki wiadomo że do przeróbki ,ale jaki tam komp jest że do strojenia przygotowany? Immobiliser nadal będzie?
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
dmra
Posty: 27
Rejestracja: 23 mar 2017 23:39
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Elbląg

Re: Swap H22A JDM + M2S4

Post autor: dmra »

Z tego co wiem silnik i skrzynia nie były "otwierane", więc wszystkie łożyska i panewki powinny być OEM.
Obecnie zestaw jest wystrojony z tego co pamiętam na kompie P28 lecz po ewentualnej przekładce do CG4 będzie pewnie inny układ wydechowy, dolotowy i kilka innych rzeczy , po których wypadałoby wystroić silnik ponownie.
Wedle uznania można też podłączyć to pod seryjny komputer wraz z całym osprzętem bo to też posiadam do tego zestawu.
Jeśli chodzi o Immo to kompy od H22A na Japonię seryjnie go nie miały, więc auto po przekładce będzie miało immo, ale nie ze wszystkimi zabezpieczeniami.
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Swap H22A JDM + M2S4

Post autor: MuzykGrzes »

Łożyskowanie silnika czyli poduszki zamocowania go do budy (tak to nazywają) o łożyska w silniku nawet nie pytałem. Chodziło mi tylko o to czy przekładka samego silnika będzie P&P bo z tego co wiem H z F są zamienne ale już rocznikowo czy tez generacjami nie do końca jest identycznie.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
dmra
Posty: 27
Rejestracja: 23 mar 2017 23:39
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Elbląg

Re: Swap H22A JDM + M2S4

Post autor: dmra »

Tak, montaż przechodzi P&P i można powrócić do stanu fabrycznego. Poduszki silnika zostają seryjne, większość z CG4 ;)
ODPOWIEDZ