Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Koszty eksploatacji
- ViolaiGreg
- Posty: 168
- Rejestracja: 17 paź 2013 19:55
- Auto: Accord VI 1999
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: SG
Re: Koszty eksploatacji
Zawór będę zakładać za 2 tygodnie; wymiana uszczelek podyktowana była wyciekami, a wprzypadku uszczelek pokryw zaworów ich regulacją
Re: Koszty eksploatacji
pierwsze słyszę, żeby tak ciekło z tego silnika, przy regulacji nie trzeba wymieniać uszczelki, ale wiadomo, ASO swoje wie. następnym razem nie daj się naciągnąć.
Accord Coupe CG2 3.0 V6
Re: Koszty eksploatacji
I jak po regulacji? zawory miałeś za "ciasno" czy za "luźno"? Bo moje były podparte. No to czekam te 2 tygodnie co do efektów walki z Evap i tym cholernym palącym się CHECK.ViolaiGreg pisze:Zawór będę zakładać za 2 tygodnie; wymiana uszczelek podyktowana była wyciekami, a wprzypadku uszczelek pokryw zaworów ich regulacją
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- ViolaiGreg
- Posty: 168
- Rejestracja: 17 paź 2013 19:55
- Auto: Accord VI 1999
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: SG
Re: Koszty eksploatacji
Nie dałem się naciągnąć, ostatnia regulacja zawórów odbyła się 70000km temu, więc i uszczelki nie były pierwszej młodości, teraz mam spokój na dłuższy czas . Zawory były ustawione za ciasno. Ostatnio zgasł i CHECK i nie chce się zapalić - to dlatego, że nowy zawór już czeka
Dzisiaj doszły też nowe koszty:
Olej Valvoline MaxLife 5W40 6l - 170 pln
Filtr paliwa MANN WK 611/6 - 80 pln
Filtr oleju MANN W610/6 - 36 pln
Filtr powietrza Filtron AP 102/2 - 33 pln
Dzisiaj doszły też nowe koszty:
Olej Valvoline MaxLife 5W40 6l - 170 pln
Filtr paliwa MANN WK 611/6 - 80 pln
Filtr oleju MANN W610/6 - 36 pln
Filtr powietrza Filtron AP 102/2 - 33 pln
Re: Koszty eksploatacji
hahah i jak u Ciebie odczucia z jazy po regulacji zaworów?:) Bo ja mam wrażenie że "góra" obrotomierza jest mocniejsza.
I na poważnie Ci się check nie pali?:> To jak co odkupię od Ciebie zawór Chyba że po odłączeniu aku nie chce się zapalić ale spokojnie jak nie po 50 km się zapali to po 600:D Bynajmniej tak jest u mnie.
I na poważnie Ci się check nie pali?:> To jak co odkupię od Ciebie zawór Chyba że po odłączeniu aku nie chce się zapalić ale spokojnie jak nie po 50 km się zapali to po 600:D Bynajmniej tak jest u mnie.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Koszty eksploatacji
Czy podkładka korka do ASB jest dostępna bez problemu w ASO?ViolaiGreg pisze: -ATF-DW1 (ASO 0826899901HE): 102/litr, weszło 3,2l
-podkładka korka (ASO 9410914000): 5
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Koszty eksploatacji
Raczej tak a jak nie to na drugi dzień normalnie. Haparts tez mają, 20pln chyba kosztuje.
- ViolaiGreg
- Posty: 168
- Rejestracja: 17 paź 2013 19:55
- Auto: Accord VI 1999
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: SG
Re: Koszty eksploatacji
Ogólnie w całym zakresie obrotów jakby żwawszy się zrobił . Check i tak pewnie się prędzej czy później zapali , więc zawór i tak wymieniam; podkładka korka w moim ASO dostępna od ręki.
Proszę Państwa, minęło grubo ponad pół roku i 10 000km i check się nie pali - tak więc wymiana zaworu EVAP pomogła
Proszę Państwa, minęło grubo ponad pół roku i 10 000km i check się nie pali - tak więc wymiana zaworu EVAP pomogła
Re: Koszty eksploatacji
Panowie, czytam czytam i coraz bardziej jestem przekonany na V6
Chce zmienić swojego accorda gdzieś w okolicy października i teraz 2 pytania:
Jak z OC? bo patrząc po kalkulatorach wychodzi różnie(22 lata, 0%zniżek) i wychodzi od 2600 do nawet 8000 za OC Wiem że w mojej sytuacji lepiej będzie zabrać kogoś z rodzinki do spółki ale ile wychodzi tak średnio za V6 a ile za zwykłe 2.0?
Druga sprawa to cudowna skrzynia... Jestem w stanie kupić fajne zadbane autko ale z padniętą skrzynią i dołożyć do jej remontu... tylko pojawia się pytanie czy w Polsce w ogóle ktoś to dobrze ogarnia... Licze że skrzynia wyjdzie maks 5-7 tys wiec jestem w stanie to przeżyć bo na auto planuje wydać w sumie koło 16-18 tysięcy....
No i jeszcze jak ze spalaniem Vki, bo różnie piszą... głównie chodzi mi o trase koło 130-140km/h bo jazde w mieście to trzeba liczyć bardziej w litrach na godzine a nie przebiegu
No i jak z lpg, bo to dla mnie ostatnimi czasy podstawa... Mam swojego gazownika, ale jak znam życie to minimum koło 3500-4500 za taki silnik trzeba liczyć ;(
Chce zmienić swojego accorda gdzieś w okolicy października i teraz 2 pytania:
Jak z OC? bo patrząc po kalkulatorach wychodzi różnie(22 lata, 0%zniżek) i wychodzi od 2600 do nawet 8000 za OC Wiem że w mojej sytuacji lepiej będzie zabrać kogoś z rodzinki do spółki ale ile wychodzi tak średnio za V6 a ile za zwykłe 2.0?
Druga sprawa to cudowna skrzynia... Jestem w stanie kupić fajne zadbane autko ale z padniętą skrzynią i dołożyć do jej remontu... tylko pojawia się pytanie czy w Polsce w ogóle ktoś to dobrze ogarnia... Licze że skrzynia wyjdzie maks 5-7 tys wiec jestem w stanie to przeżyć bo na auto planuje wydać w sumie koło 16-18 tysięcy....
No i jeszcze jak ze spalaniem Vki, bo różnie piszą... głównie chodzi mi o trase koło 130-140km/h bo jazde w mieście to trzeba liczyć bardziej w litrach na godzine a nie przebiegu
No i jak z lpg, bo to dla mnie ostatnimi czasy podstawa... Mam swojego gazownika, ale jak znam życie to minimum koło 3500-4500 za taki silnik trzeba liczyć ;(
Re: Koszty eksploatacji
najlepiej kup w niemczech coś drogo, z idealną, dobrą skrzynią i kasę przeznacz na jej serwis zawczasu - a nie dopiero jak padnie. na padniętą skrzynię żaden mechanik nie da gwarancji. lepiej zawczasu ją otworzyć i powymieniać tarcze, filtr, zalać nowym olejem