Coupe VI gen Air23

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
Air23
Posty: 15
Rejestracja: 25 lip 2019 13:46
Auto: CG2 98-02
silnik: 3.0
Lokalizacja: Skrzeszew

Coupe VI gen Air23

Post autor: Air23 »

Honda Accord
ROK: 1998
MODEL: COUPE CG2
SILNIK: V6
MOC: 200
KOLOR NADWOZIA: ZŁOTY
ŚRODEK: SKÓRA, CZARNY
UKŁAD WYDECHOWY: FABRYCZNY + KOŃCÓWKI
UKŁAD DOLOTOWY: FABRYCZNY
UKŁAD HAMULCOWY: FABRYCZNY
ZAWIESZENIE: FABRYCZNE + SPRĘŻYNY EIBACH PRO KIT
KOŁA: 16 CALI FABRYCZNE
BODY-KIT: BRAK
CAR AUDIO: GŁOŚNIKI FABRYCZNE + RADIO HONDA
DODATKI: BRAK
PLANY: WYMIANA ROZRZĄDU + DRUGA STATYCZNA WYMIANA OLEJU W SKRZYNI BIEGÓW, FABRYCZNE RADIO 838DW + DOKUPIENIE PILOTA CENTRALNEGO ZAMKA

Po ponad roku posiadania zdecydowałem się wrzucić fotki, projekt praktycznie skończony :)
Auto kupiłem trochę przez przypadek, w Szwajcarii, z aukcji internetowej. Samochód zalicytował mój znajomy, ale ostatecznie zrezygnował i tak stałem się posiadaczem Accorda Coupe. Powód - jakieś 20 lat temu mega mi się to auto podobało i właśnie w złotym kolorze. Po odebraniu "przesyłki" okazało się że Honda jest w super stanie jak na swój wiek, 164tys km przebiegu, zero rdzy, podwozie jak w 2 letnim aucie, silnik pracuje równo, jednym mankamentem była delikatnie szarpiąca skrzynia. Do wymiany była zbita tylna szyba + poprawki lakiernicze (pomalowałem oba zderzaki i tylny prawy błotnik. Szyba została wymieniona na ori, uszczelkę udało się uratować.
Poza tym w aucie zostało zrobione:
- serwis olejowy (Motul) + filtry
- serwis klimatyzacji
- dołożyłem radio Hondy (ale cały czas szukam fabrycznego 838dw)
- oświetlenie zostało doprowadzone do fabrycznego stanu (ledy, chińskie xenony itp. zdemontowałem)
- statycznie wymieniłem olej (druga wymiana za 3tys. km, jest dużo lepiej)
- wymiana opon na nowy zestaw lato Continental + odświeżenie/malowanie felg
- wymiana oryginalnego katalizatora (rozpadł się w środku) + dołożyłem końcówki tłumików
- wymiana sprężyn na Eibach Pro kit
Generalnie zależało mi na doprowadzeniu auta o stanu fabrycznego, jedyną zmianą są sprężyny obniżające. Accord nie służy mi do jazdy na co dzień, chociaż staram się nim jeździć, przez rok zrobiłem niecałe 7tysięcy :). Nie planuję sprzedaży, jedynie być może kiedyś zamianę na Legenda Coupe.
Poniżej fotki, zakup:
Obrazek Obrazek Obrazek
Po wymianie szyby:
Obrazek
Obrazek
Wczoraj :) :
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
pozdrawiam,
Sebastian
melo1993
Posty: 99
Rejestracja: 18 lip 2017 22:58
Auto: Accord Coupe 99
silnik: 2.0

Re: Coupe VI gen Air23

Post autor: melo1993 »

Ładna sztuka :) O oleju w skrzyni tez nie zapominaj!
Zderzak tylny się udało spasować?

Pzdr
Awatar użytkownika
Air23
Posty: 15
Rejestracja: 25 lip 2019 13:46
Auto: CG2 98-02
silnik: 3.0
Lokalizacja: Skrzeszew

Re: Coupe VI gen Air23

Post autor: Air23 »

melo1993 pisze:Ładna sztuka :) O oleju w skrzyni tez nie zapominaj!
Zderzak tylny się udało spasować?

Pzdr
Olej w skrzyni już raz wymieniony statycznie, nie dodałem tylko w opisie "w skrzyni" :)

Zderzak tylny to jest masakra, nie ma opcji żeby się dał dobrze spasować, u mnie miał małą dziurę, poklejony i pomalowany. Dziwnie wygląda ten jakby brak części nadkoli z tyłu, czytałem że można tam oryginalne chlapacze dołożyć, chyba to zrobię.
pozdrawiam,
Sebastian
ODPOWIEDZ