Honda Accord Coupe CG4
: 11 lis 2020 19:28
Honda Accord Coupe CG4
Cześć,
Chciałem przedstawić Wam mojego Accorda, w opisie obecna specyfikacja, zdjęcia przedstawiają auto w lepszych czasach Obecnie jest do poprawek blacharsko-lakierniczych, czas robi swoje
ROK:
2000
MODEL:
CG4 2.0i ES
SILNIK:
F20B7; 2.0 16V + LPG
Magnetyczne korki spustowe w silniku i skrzyni biegów
MOC:
147 KM
KOLOR NADWOZIA:
Srebrny NH523M ??
ŚRODEK:
Seria, Ciemna Skóra
UKŁAD WYDECHOWY:
Wydech zbudowany przez El-Tec ze stali nierdzewnej kwasoodpornej 2,5 cala, brak katalizatora, środkowy tłumik przelotowy, tłumiki końcowe na wzór CG2, Wieszaki poliuretany Olkusz (Deuter-Motosport)
UKŁAD DOLOTOWY:
Dolot zbudowany przez El-Tec ze stali nierdzewnej kwasoodpornej + filtr stożkowy + odseparowanie od komory silnika + silikony Samco + wymontowany rezonator
UKŁAD HAMULCOWY:
Przednie tarcze Blueprint + klocki Ferodo, tylne tarcze ATE + klocki Ferodo, Przewody Hamulcowe w oplocie stalowym HEL.
ZAWIESZENIE:
Amortyzatory przód KYB AGX, Amortyzatory tył Koni Sport, Sprężyny Eibach Pro Kit, Tył Camber Kit SPC, rozpórka przód Ultra Racing
KOŁA:
Zima OEM felga + opona 195/65 R15, Lato OZ Ultraleggera + opona 205/55 R16 Michelin Pilot Sport 4
BODY-KIT:
Seryjne OEM dokładki (Przód połamany :/)
CAR AUDIO:
Seria Bose
DODATKI:
S2000 Engine Start Button, gałka Skunk2 Racing, Mieszek custom skóra + czerwona nitka
PLANY:
Brak
Cześć,
Chciałem przedstawić Wam mojego Accorda, w opisie obecna specyfikacja, zdjęcia przedstawiają auto w lepszych czasach Obecnie jest do poprawek blacharsko-lakierniczych, czas robi swoje
ROK:
2000
MODEL:
CG4 2.0i ES
SILNIK:
F20B7; 2.0 16V + LPG
Magnetyczne korki spustowe w silniku i skrzyni biegów
MOC:
147 KM
KOLOR NADWOZIA:
Srebrny NH523M ??
ŚRODEK:
Seria, Ciemna Skóra
UKŁAD WYDECHOWY:
Wydech zbudowany przez El-Tec ze stali nierdzewnej kwasoodpornej 2,5 cala, brak katalizatora, środkowy tłumik przelotowy, tłumiki końcowe na wzór CG2, Wieszaki poliuretany Olkusz (Deuter-Motosport)
UKŁAD DOLOTOWY:
Dolot zbudowany przez El-Tec ze stali nierdzewnej kwasoodpornej + filtr stożkowy + odseparowanie od komory silnika + silikony Samco + wymontowany rezonator
UKŁAD HAMULCOWY:
Przednie tarcze Blueprint + klocki Ferodo, tylne tarcze ATE + klocki Ferodo, Przewody Hamulcowe w oplocie stalowym HEL.
ZAWIESZENIE:
Amortyzatory przód KYB AGX, Amortyzatory tył Koni Sport, Sprężyny Eibach Pro Kit, Tył Camber Kit SPC, rozpórka przód Ultra Racing
KOŁA:
Zima OEM felga + opona 195/65 R15, Lato OZ Ultraleggera + opona 205/55 R16 Michelin Pilot Sport 4
BODY-KIT:
Seryjne OEM dokładki (Przód połamany :/)
CAR AUDIO:
Seria Bose
DODATKI:
S2000 Engine Start Button, gałka Skunk2 Racing, Mieszek custom skóra + czerwona nitka
PLANY:
Brak