W USA używa się świateł mijania, natomiast światła dzienne DRL są obowiązkowe w Kanadzie od kilkunastu już lat. Realizowane jest to sterownikiem świateł długich -świecą na 30% mocy.fotografiks pisze: Poza tym w US nie używa się świateł mijania ...hmmm... tylko są day-lighty
Tak, podstawowe różnice to wyskalowanie prędkościomierza w km/h, licznika dziennego km, temperatury na wyświetlaczu climatronika w 'C, obowiązkowe DRL (Kanada), w USA odpowiednio wszystko w milach, temp. w 'F, obowiązkowy fluorescencyjny uchwyt otwarcia klapy w bagażniku - na wypadek przewożenia kogoś na siłę właśnie w bagażnikuslepak pisze:Podejrzewam że wersja Canada też była inaczej wyposażana od USA.
Tak, zgadza się. Działa to na dwa sposoby :figo pisze:A z tymi wycieraczkami to gdzieś tak czytałem, że działają zależnie od prędkości, nawet chyba misiek w temacie opisywał to
1. Przy załączonej czasowej pracy wycieraczek. Gdy miałem zatrzymane auto, np. na światłach to po 15 s wycieraczki przestawały działać, po ruszeniu wykonywały dwa ruchy a do ustawionego cyklu wracały po przekroczeniu jakiejś prędkości, chyba 30 km/h.
2. Przy innych ustawieniach na postoju zwalniały do pracy raz na kilka sekund, po ruszeniu wracały do ustawionego cyklu.
Jak pierwszy raz to zauważyłem po kupnie to się wystraszyłem, że padł silniczek
Kwestie bezpieczeństwa tamtego rynku- nikt Ci nie wskoczy na postoju na światłach do auta (w USA jakiś czarny), nikt też nie wyłuska kobitce torebki z siedzenia pasażera. No i jest też zamykanie drzwi od wewnątrz specjalnymi przyciskami na drzwiach kierowcy i pasażera.slepak pisze:A co do furtek to faktycznie eu otwiera wszystkie drzwi na raz a w USDM pojedynczo.
Eee, toż to sama frajda miec taką opcjęslepak pisze: wkurza mnie wciskanie dwa razy tego samego guzika