Strona 1 z 2

CG2 3.0 V6 by Stevie

: 02 mar 2021 20:01
autor: awkwardstevie
ROK: 2002
MODEL: Accord VI Coupe CG2 4AT
SILNIK: J30A1 3.0 V6 Vtec
MOC: ~200km
KOLOR NADWOZIA: srebrny
ŚRODEK: czarna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: na dniach będą RM-MOTORS T76R-50, na ten moment MT 004B z poszerzeniem 2.25" z 2" - nowe rury z nierdzewki 2", reszta stock
UKŁAD DOLOTOWY: stock
UKŁAD HAMULCOWY: stock, klocki fedoro.
ZAWIESZENIE: stock
KOŁA: Lato : 17" Autec Astana (chyba :E) , Zima : 15" Honda Alu
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: bose + alpine jakiś EOL
DODATKI: brak
PLANY:
- upgrade układu hamulcowego. Prawdopodobnie od accorda type-s 320mm
- wymiana reflektorów (nie mam jeszcze pomysłu na co)
- wymiana pompki do spryskiwaczy; jakoś się zabrać do tego nie mogę :E
- cai lub wkładka K&N - ktoś robił, co wybrać? Wkładka prosta w zrobieniu i eksploatacji, cai warte zachodu? Zrobienie CAI trochę droższe od wkładki :E
- przyciemnienie szyb
- wymiana zagarów (nie mam pomysłu jeszcze na co)
- radio android 2din + kamera cofania
- dodatki body-kit
- spoiler supra mk4 2000' style
- cały wydech
- poprawy lakieru

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 02 mar 2021 22:34
autor: mieglo
Fajna furka. Bezawaryjności życzę.

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 02 mar 2021 23:57
autor: Bartoch
Gratuluje zakupu i niech bezawaryjnie służy.

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 03 mar 2021 23:08
autor: QuicksilveR
No, no. Polift, gratulacje. Oby jeździła bezawaryjnie.

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 11 mar 2021 18:07
autor: awkwardstevie
założone końcówki rm-motors..
Nie polecam nikomu. Dźwięk podobny do serii (delikatnie głośniejszy z pomrukiem na jałowych) i rezonans do 2000obr...

ma ktoś do polecenia jakiś dobry środkowy, żeby zauważalnie podkreślić dźwięk v6 i wyeliminować rezonans? Strzelam, że też tłumiki środkowe przeżywają drugą młodość

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 12 mar 2021 17:23
autor: wysio
Jak lubisz głośno, to ja mam założone tylko końcowe z blachy kwasowej i średnicą 86mm, przytkaną delikatnie wkładkami... W nocy słychać mnie na pół miasta. No ale ja tak lubię, bo to nie jest moje główne auto do jazdy.

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 27 mar 2021 18:31
autor: awkwardstevie
Usunięty kat, usunięty tłumik środkowy. Został jeden przelotowy i końcówki rm-motors. Dźwięk wydechu powstał genialny, niestety rezonans 2200-2500 jest, ale da się tak jeździć żeby go omijać
Niestety Check Engine pojawia się co średnio 150km - próbowałem dwoma różnymi emulatorami i nie pomaga, więc zamówiłem kata sportowego 200cpsi od AWG i w następnym tygodniu będzie montowany.

+ bonus JapOnly w Krakowie
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 15 kwie 2021 14:27
autor: awkwardstevie
założony katalizator sportowy od AWG - 200cpsi. Zostałem przy fabrycznej puszce środkowej i końcowkach rm motors. Zauważalny rezonans poniżej 2000obr. Próbuję działać z Jpipe według tego -> " onclick="window.open(this.href);return false;

ale źle obliczyłem i zamiast 70cm założyliśmy 30cm (zapomniałem że tam były cale w obliczeniach XD;długa historia) i rezonans się uciszył na wyższych obrotach i zszedł poniżej 1700obr - także działa, tylko muszę założyć odpowiedną długość :D

dodałem do oleju skrzyni AT liquid moly ATF Addictive - bo skrzynia i tak jest do regeneracji bo przeciąga biegi więc spróbowałem tego wynalazku. Producent pisze, że po około 1000km czuć jakąkolwiek różnicę więc na ten moment się nie wypowiadam - i tak zachowuje się różnie w zależności od temperatury na zewnątrz

wymieniłem 3l oleju statycznie na millers - MILLERMATIC ATF SP III-WS

w maju będę działał dalej z wydechem

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 17 kwie 2021 00:58
autor: Fronczix
awkwardstevie pisze:założony katalizator sportowy od AWG - 200cpsi. Zostałem przy fabrycznej puszce środkowej i końcowkach rm motors. Zauważalny rezonans poniżej 2000obr. Próbuję działać z Jpipe według tego -> " onclick="window.open(this.href);return false;

ale źle obliczyłem i zamiast 70cm założyliśmy 30cm (zapomniałem że tam były cale w obliczeniach XD;długa historia) i rezonans się uciszył na wyższych obrotach i zszedł poniżej 1700obr - także działa, tylko muszę założyć odpowiedną długość :D

dodałem do oleju skrzyni AT liquid moly ATF Addictive - bo skrzynia i tak jest do regeneracji bo przeciąga biegi więc spróbowałem tego wynalazku. Producent pisze, że po około 1000km czuć jakąkolwiek różnicę więc na ten moment się nie wypowiadam - i tak zachowuje się różnie w zależności od temperatury na zewnątrz

wymieniłem 3l oleju statycznie na millers - MILLERMATIC ATF SP III-WS

w maju będę działał dalej z wydechem
Apropo skrzyni ja jutro odprowadzam autko do mechanika na wymianę oleju w skrzyni tez na millersa i wyczyszczenie elektrozaworów, ciekaw jestem czy w jakimkolwiek stopniu to pomoże i obejdzie się bez remontu :/

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 01 maja 2021 13:05
autor: awkwardstevie
aktualizacja po 400km i płukance
skrzynia o wiele łatwiej wrzuca biegi na drążku i szybciej zmienia biegi (w sensie że na niższych obrotach wskakują i nie przeciąga)