Strona 2 z 2

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 02 maja 2021 15:17
autor: wysio
Olej wymieniałeś statycznie, czy czyszczony był cały układ dynamicznie?

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 06 maja 2021 01:01
autor: awkwardstevie
statycznie. Płukanka na ciepłym, 10minut bawienia się biegami na postoju i wymiana 3litrów

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 02 sty 2022 17:25
autor: awkwardstevie
Przez ostatni czas oddawałem auto do serwisu i trochę rzeczy zostało wymienione. Tutaj ceny jakby ktoś sie interesował. Robocizny nie podaje bo każdy warsztat liczy inaczej :

Tarcze tył blueprint + ATE klocki - 90zł + 101zł
Tarcze przód blueprint + ATE Klocki - 250zł + 140zł
Plecionka wydechu (łącznik elastyczny) bosal - 90zł
Napinacz paska alternatora - 215zł
Paski klinowe GATES - 27zł + 43zł
Poduszka silnika prawa 189zł
Sworzeń zawieszenia prawy - 90zł
Olej LIQUI MOLY LEICHTLAUF HIGH TECH 5W40 5L - 170zł + dodatek Liqui Moly Oil Additiv mos2 44zł
Filtr oleju KN 67zł
Filtr powietrza KN - 280zł
Uszczelnienie główki maglowicy - 500zł (po znajomości)
Płyn do wspomagania 1L febi ATE - 30zł

Czeka mnie jeszcze wymiana czujnika ciśnienia niskich obrotów do wspomagania. Na aliexpresie za 60zł do kupienia, w polsce przeszukałem chyba z 10 hurtowni i nikt nie miał, a aso miało jedna sztukę do ściągnięcia z berlina za... 600zł :v
https://www.aliexpress.com/item/3289982 ... 4c4da7QV7V" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 08 sty 2022 15:38
autor: awkwardstevie
po tym wszystkim udało mi się zejść ze spalaniem z średnio 19-20l na poniżej 15l. Wcześniej filtry były OEM lub japanmotors i olej 5w30 synpower. Klocki nie trzymały, ale plecionka była dziurawa.
Czujnik wymieniony, pasuje i działa.

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 08 sty 2022 23:57
autor: wysio
Kurde i tak dużo. Mi jeśli nie ma mrozów, pali 10. Fakt, że robię dziennie trasę bez korków 30 km w jedną stronę, ale i tak więcej jak 13 mi nie wyszło...

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

: 09 sty 2022 19:41
autor: awkwardstevie
wszystko w zależności kto jak jeździ. 15L przy dynamicznej jeździe jest dość wysoką normą. W dodatku w Krakowie jest tragiczne powietrze i większość aut pali więcej niż powinno