Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.

Coupe CM8 HFP

Pokaż nam swojego USDM Accorda 7gen!
Awatar użytkownika
Seeker
Posty: 17
Rejestracja: 27 lis 2020 08:45
Auto: Accord 03-07
silnik: J30A5

Coupe CM8 HFP

Post autor: Seeker »

Honda Accord
ROK: 2004
MODEL: ACCORD COUPE
SILNIK: 3.0 V6, J30A4
MOC: 240 HP
KOLOR NADWOZIA: teoretycznie srebrny.
ŚRODEK: Czarny, z srebrnymi wstawkami
UKŁAD WYDECHOWY: Seria + końcowe tłumiki Ulter
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód swap Accord Type S Europa- 300 mm
Tył seria 260 mm
ZAWIESZENIE:
Seria
Gwint Custom ISC+Maxpeeding rods + camber kity
KOŁA:
Seria 17" Pakietowe HFP
Były Amistad Fiore 19"
Przód 9.5j ET 38 225/35/19
Tył 10.5J ET 33 + opony 235/35/19

BODY-KIT: Honda Factory Performance
CAR AUDIO: Seria Premium Sound System
DODATKI: Światła tył LED
podświetlenie tablicy LED
Zaprogramowany "follow me home"
halogeny xenon

PLANY:
Kupić ponownie nietuzinkowe koło koniecznie 19"
Posadzić auto na gwincie (aktualnie seria, ze względu, że to jedyne auto, a 23.07 rodzi mi się Synek <3, więc trzeba nieco komfortu zyskać )
Odnowić instalację Xenon halogenów
Podłączyć fabryczne radio + konwerter fal Europejskich
Odmalowanie budy w kolor odpowiedni, taki jaki zawsze chciałem mieć
Konserwacja podwozia i ewentualne naprawy.
SWAP HAMULCÓW 320-345 MM NA PRZÓD I 305 MM Z CR-V NA TYŁ
I coś zawsze wyjdzie po drodze.. :)

FOTKI PO KUPNIE - PÓŁ ROKU GENERALNIE NIE ZMIENIŁO SIĘ NIC, POZA OPONAMI :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

FOTKI PO ZAŁOŻONYM GWINCIE, JAKIEJŚ OBRÓBCE, USUNIĘCIU POWIERZCHOWNEJ KOROZJI-- BEZ MALOWANIA NADWOZIA/ELEMENTÓW
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


TUTAJ KILKA FOTEK W TRAKCIE PRAC ITP...
Auto wisiało na sprzedaż, z racji powiększania się rodziny.. Ale.. Za długo chorowałem na 7 generacje, bo jest specyficzna.. jak ja ;)
Stąd też decyzja, że auto odbudujemy, zostanie ze mną długi czas, bo ciężko mi się z nim rozstać. Do usłyszenia niebawem, z autem się dzieje coś cały czas, gdy mam chwilę czasu :)

Pozdro Pany i Panewy ;)

Żeby nie robić OT

Aktualny STAN auta:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Coupe 3.0v6 2004
Automat
Stance/Static
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2001
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: MuzykGrzes »

"Konwerter fal europejskich" ? Istnieje coś takiego?
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
Seeker
Posty: 17
Rejestracja: 27 lis 2020 08:45
Auto: Accord 03-07
silnik: J30A5

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: Seeker »

Moje radio nie odbiera polskich fal. Wymaga jakiegoś konwertera. Tak mi powiedział znajomy, ja w elektryce jestem zielony :)
Coupe 3.0v6 2004
Automat
Stance/Static
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2001
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: MuzykGrzes »

Konwerter jest przydatny tylko w wypadku radia z zakresem japońskim czy też "dolnym pasmem - OIRT" żeby mogło odbierać zakres "górny - CCIR" W amerykańskich radiach sprawa jest z goła inna bo te nie odbierają parzystych dziesiętnych częstotliwości czyli np: 91,8 MHz a jedynie nieparzyste czyli 91,7 MHz a następnie 91,9 MHz.
Przestrojenie tego w starszych radiach było łatwiejsze bo opierało się na rezystorach ,których można się było pozbyć i ominąć tą niedogodność. Niestety w nowych radiach jest to programowane w układach scalonych a ich wymiana czy przeprogramowanie jest niemożliwe lub nieopłacalne.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
Seeker
Posty: 17
Rejestracja: 27 lis 2020 08:45
Auto: Accord 03-07
silnik: J30A5

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: Seeker »

MuzykGrzes pisze:Konwerter jest przydatny tylko w wypadku radia z zakresem japońskim czy też "dolnym pasmem - OIRT" żeby mogło odbierać zakres "górny - CCIR" W amerykańskich radiach sprawa jest z goła inna bo te nie odbierają parzystych dziesiętnych częstotliwości czyli np: 91,8 MHz a jedynie nieparzyste czyli 91,7 MHz a następnie 91,9 MHz.
Przestrojenie tego w starszych radiach było łatwiejsze bo opierało się na rezystorach ,których można się było pozbyć i ominąć tą niedogodność. Niestety w nowych radiach jest to programowane w układach scalonych a ich wymiana czy przeprogramowanie jest niemożliwe lub nieopłacalne.
Czyli po prostu nie mam możliwości słuchania radia z parzystymi "falami".
Chyba będę musiał jakoś wymyślić patent, żeby zamieścić seryjny schowek i gdzieś przenieść radio JVC, które mam zamontowane w miejscu schowka
Coupe 3.0v6 2004
Automat
Stance/Static
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: Bartoch »

Działaj. Czekam na efekt finalny :)
Awatar użytkownika
Seeker
Posty: 17
Rejestracja: 27 lis 2020 08:45
Auto: Accord 03-07
silnik: J30A5

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: Seeker »

Bartoch pisze:Działaj. Czekam na efekt finalny :)
Dzięki ! ;)
Działam ile daje radę z czasem. Aktualnie szukałem wentylatora do klimy, chłodnicy wody, udało się znaleźć odpowiedni. Niedługo montaż :)
W planach ogarnięcie wydechu końcowego i zrobienie na nowo osłon termicznych, bo u mnie ich brak. I czuć, że grzeje bagażnik wewnątrz.
Coupe 3.0v6 2004
Automat
Stance/Static
Awatar użytkownika
Seeker
Posty: 17
Rejestracja: 27 lis 2020 08:45
Auto: Accord 03-07
silnik: J30A5

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: Seeker »

Obrazek

Nowe oryginalne używane części od Kolegi Arka. Pozdrawiam Cię serdecznie :)
Wentylatory klimy i chłodnicy wymienione. Niebawem kolejne części układanki :)
Coupe 3.0v6 2004
Automat
Stance/Static
ODPOWIEDZ