Coupe CM8 HFP
: 03 lip 2021 13:07
Honda Accord
ROK: 2004
MODEL: ACCORD COUPE
SILNIK: 3.0 V6, J30A4
MOC: 240 HP
KOLOR NADWOZIA: teoretycznie srebrny.
ŚRODEK: Czarny, z srebrnymi wstawkami
UKŁAD WYDECHOWY: Seria + końcowe tłumiki Ulter
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód swap Accord Type S Europa- 300 mm
Tył seria 260 mm
ZAWIESZENIE:
Seria
Gwint Custom ISC+Maxpeeding rods + camber kity
KOŁA:
Seria 17" Pakietowe HFP
Były Amistad Fiore 19"
Przód 9.5j ET 38 225/35/19
Tył 10.5J ET 33 + opony 235/35/19
BODY-KIT: Honda Factory Performance
CAR AUDIO: Seria Premium Sound System
DODATKI: Światła tył LED
podświetlenie tablicy LED
Zaprogramowany "follow me home"
halogeny xenon
PLANY:
Kupić ponownie nietuzinkowe koło koniecznie 19"
Posadzić auto na gwincie (aktualnie seria, ze względu, że to jedyne auto, a 23.07 rodzi mi się Synek <3, więc trzeba nieco komfortu zyskać )
Odnowić instalację Xenon halogenów
Podłączyć fabryczne radio + konwerter fal Europejskich
Odmalowanie budy w kolor odpowiedni, taki jaki zawsze chciałem mieć
Konserwacja podwozia i ewentualne naprawy.
SWAP HAMULCÓW 320-345 MM NA PRZÓD I 305 MM Z CR-V NA TYŁ
I coś zawsze wyjdzie po drodze..
FOTKI PO KUPNIE - PÓŁ ROKU GENERALNIE NIE ZMIENIŁO SIĘ NIC, POZA OPONAMI
FOTKI PO ZAŁOŻONYM GWINCIE, JAKIEJŚ OBRÓBCE, USUNIĘCIU POWIERZCHOWNEJ KOROZJI-- BEZ MALOWANIA NADWOZIA/ELEMENTÓW
TUTAJ KILKA FOTEK W TRAKCIE PRAC ITP...
Auto wisiało na sprzedaż, z racji powiększania się rodziny.. Ale.. Za długo chorowałem na 7 generacje, bo jest specyficzna.. jak ja
Stąd też decyzja, że auto odbudujemy, zostanie ze mną długi czas, bo ciężko mi się z nim rozstać. Do usłyszenia niebawem, z autem się dzieje coś cały czas, gdy mam chwilę czasu
Pozdro Pany i Panewy
Żeby nie robić OT
Aktualny STAN auta:
ROK: 2004
MODEL: ACCORD COUPE
SILNIK: 3.0 V6, J30A4
MOC: 240 HP
KOLOR NADWOZIA: teoretycznie srebrny.
ŚRODEK: Czarny, z srebrnymi wstawkami
UKŁAD WYDECHOWY: Seria + końcowe tłumiki Ulter
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód swap Accord Type S Europa- 300 mm
Tył seria 260 mm
ZAWIESZENIE:
Seria
Gwint Custom ISC+Maxpeeding rods + camber kity
KOŁA:
Seria 17" Pakietowe HFP
Były Amistad Fiore 19"
Przód 9.5j ET 38 225/35/19
Tył 10.5J ET 33 + opony 235/35/19
BODY-KIT: Honda Factory Performance
CAR AUDIO: Seria Premium Sound System
DODATKI: Światła tył LED
podświetlenie tablicy LED
Zaprogramowany "follow me home"
halogeny xenon
PLANY:
Kupić ponownie nietuzinkowe koło koniecznie 19"
Posadzić auto na gwincie (aktualnie seria, ze względu, że to jedyne auto, a 23.07 rodzi mi się Synek <3, więc trzeba nieco komfortu zyskać )
Odnowić instalację Xenon halogenów
Podłączyć fabryczne radio + konwerter fal Europejskich
Odmalowanie budy w kolor odpowiedni, taki jaki zawsze chciałem mieć
Konserwacja podwozia i ewentualne naprawy.
SWAP HAMULCÓW 320-345 MM NA PRZÓD I 305 MM Z CR-V NA TYŁ
I coś zawsze wyjdzie po drodze..
FOTKI PO KUPNIE - PÓŁ ROKU GENERALNIE NIE ZMIENIŁO SIĘ NIC, POZA OPONAMI
FOTKI PO ZAŁOŻONYM GWINCIE, JAKIEJŚ OBRÓBCE, USUNIĘCIU POWIERZCHOWNEJ KOROZJI-- BEZ MALOWANIA NADWOZIA/ELEMENTÓW
TUTAJ KILKA FOTEK W TRAKCIE PRAC ITP...
Auto wisiało na sprzedaż, z racji powiększania się rodziny.. Ale.. Za długo chorowałem na 7 generacje, bo jest specyficzna.. jak ja
Stąd też decyzja, że auto odbudujemy, zostanie ze mną długi czas, bo ciężko mi się z nim rozstać. Do usłyszenia niebawem, z autem się dzieje coś cały czas, gdy mam chwilę czasu
Pozdro Pany i Panewy
Żeby nie robić OT
Aktualny STAN auta: