Strona 1 z 1

Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach :)

: 31 mar 2022 11:26
autor: SirBufor
Hej,
z racji, że wybieram się w tym roku na zlot, doszedłem do wniosku, że nadszedł czas przedstawić mojego strupka. Jego temat istnieje na forum pod nazwą Badeńska (coś tam coś tam) który został stworzony przez poprzedniego właściciela.
Samochód sprowadzony w 2016 roku naturalnie zza naszej zachodniej granicy, zakupiony przeze mnie w październiku 2017 roku.
Accord zakupiony jako 100% seria i od tego czasu nieprzerwanie trwa karuzela ciągłej zabawy mojeg "tuningu" w nie zawsze ciepłe dni xD

ROK: 2002
MODEL: CG2
SILNIK: J30A1
MOC: 147KW
KOLOR NADWOZIA: NH623M
ŚRODEK: grafit
UKŁAD WYDECHOWY: Kozieł Performance Garage
UKŁAD DOLOTOWY: stock + K&N
UKŁAD HAMULCOWY: Acura RL + tarcze 324mm Brembo + tył zacisk stock, tarcza 305mm CRV Brembo
ZAWIESZENIE: KYB + Eibach -30mm
KOŁA: 17' 7J 55ET
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: poniżej opisane ze szczegółami
DODATKI: książka serwisowa
PLANY: poniżej opisane ze szczegółami

Bardzo wiele pomocy zawdzięczam arasf7 za co uroczyście dziękuję na forum. :)

Standardowo jak widzę w tematach lista modyfikacji:
Wymiana rozrządu (pasek Gates, pompa wody OEM, napinacz OEM, tłumik drgań Dorman) (242 000 km) (pasek 253 000 km)
Serwis klimatyzacji (wymiana chłodnicy + pełen serwis chemiczny) (252 000 km)
Zamontowana chłodnica oleju skrzyni biegów (Legend KB1) + filtr oleju skrzyni Accord VII (258 000 km) (od kiedy go mam przez skrzynię przeleciało ok. 27 litrów oleju)
Wymieniony olej w skrzyni OEM HONDA DW-1 (256 000 km)
Wymieniony olej w silniku 5W-40 Millers CFS + 25G MoS2 (263 000 km)
Wymieniony płyn wspomagania OEM HONDA PFS (258 000 km)
Wymieniony płyn hamulcowy LiquiMoly DOT 4 (252 000 km)
Wymienione świece OEM Honda (263 000 km)
Wymienione uszczelki pokryw zaworów wraz z uszczelkami gniazd świec (263 000 km)
Wymienione uszczelka kolektora ssącego OEM Honda + uszczelka przepustnicy OEM Honda + regulacja luzów zaworowych (263 000 km)
Wymieniony silniczek spryskiwacza reflektorów (252 000 km)
Nowa pierwsza sonda lambda Denso OEM (262 000 km)
Wyczyszczone solenoidy skrzyni + wymienione wszystkie uszczelniacze oraz uszczelki OEM (264 000 km)
Filtr powietrza wkładka K&N (252 000 km)
Filtr oleju OEM (263 000 km)
Filtr kabinowy węglowy (264 000 km)
Rozpórka kielichów przednich Staffa
Przednie zaciski Acura RL (Legend KB1) tarcze Nissan 350Z 324mm, tylne tarcze CRV 305mm wszystkie elementy Brembo (252 000 km) (klocki 260 000 km)
Amortyzatory KYB Excel G przód + tył (253 000 km przód) (233 000 km tył)
Nowe poduszki wraz z łożyskami amortyzatorów KYB (253 000 km)
Wymienione gumy stabilizatora OEM Honda (253 000 km)
Wymienione i wyregulowanie zawieszenie (nowe śruby kątów OEM Honda) (242 000 km)
Wymienione lewe przednie łożysko koła FAG (258 000 km)
Sprężyny Eibach -30mm (259 000 km)
Układ wydechowy Kozieł Performance Garage Active Catback + nowy katalizator Euro 4 (aktywny, sterowany z pilota) (sierpień 2021 – luty 2022) + grawer końcówek
Instalacja LPG LPGTECH 326 OBD + 2 parowniki + wtryski Barracuda Black + MapSensor ALEX, wlew pod klapką (230 000 km)
Dolne wahacze Lemforder, sworznie 555 (góra, dół), górne wahacze OEM (260 000 km)
Zregenerowana maglownica (259 000 km)
Zregenerowany alternator (255 000 km)
Całe auto wygłuszone matami BitMat 2mm + pianka
Położona instalacja car audio na przewodach 25mm 100% miedź + RCA Hollywood
Przednie głośniki: Alpine SPR-60C
Tylne głośniki: Alpine
Skrzynia basowa: Rockford Fosgate 20cm P2D2-8
Wzmacniacz 5-cio kanałowy Alpine PDX-V9
Radio Alpine CDE-178BT
Pełny komputer pokładowy UKP PRO (spalanie, czasy, temperatura wody, temperatura i ciśnienie oleju, ilość paliwa w zbiornikach, temperatura wewnątrz i na zewnątrz, woltomierz, godzina i data)
Czujniki Reveltronics + podstawa filtra oleju Epman
Zegarek Accord 6 gen (europa) 24H
Podświetlany joystick ustawiania lusterek (napis Mirror) z Civic VII
Manetka wycieraczek Honda Odyssey (sterowanie prędkością wycieraczek + spryskiwacz reflektorów)
Gumki gniazd manetek świateł i wycieraczek z Legend KA9
Kierownica Accord VII polift, skórzana z wypustkami w pełni podłączona elektryka (działa sterowanie radiem i tempomatem)
Kierunkowskazy boczne LED (pływające)
Tylne światła clear DEPO
Owiewki HEKO
Felgi Civic VIII 17’ ET 55 polakierowane systemowo w kolor Shadow Chrome (248 000 km)
Opony Uniroyal RainSport 3 2019r. (248 000 km)
Dystanse DuraRACE 15mm przód + tył (252 000 km)
Lusterko wsteczne Accord VIII fotochromatyczne
Odwrócona polaryzacja wszystkich ekranów ciekłokrystalicznych w samochodzie (czarne tło, biały tekst)
Zabezpieczenie tylnych nadkoli
Daszki przeciwsłoneczne z wersji USA (dodatkowo wysuwane panele boczne)
Dywaniki wykonane na moje zamówienie (dokładne odwzorowanie OEM na grubszym materiale)
Mata bagażnika z tego samego materiału co dywaniki
Oświetlenie wnętrza LED na żarówkach OSRAM biały zimny
Przednie żarówki HB3 Philips LED 6000k
Żarówki postojówek LED OSRAM W5W biały zimny
Żarówki światła wstecznego LED OSRAM CanBus biały zimny
Przyciemnione wnętrza reflektorów (czarny mat)
Nowe halogeny OEM Honda
Przyciemnione szyby 66% (ŁDZ Glass)
Wymiana uszczelniacza wału od strony rozrządu OEM Honda (263 000 km)
Wymiana uszczelniaczy obu półosi OEM Honda (263 000 km)
Wymiana oringu obudowy uszczelniacza wału od strony skrzyni + samego uszczelniacza OEM Honda (263 000 km)
Wymiana uszczelki VTEC OEM Honda (263 000 km)
Lakierowanie wszystkich dekorów wnętrza (panele przycisków elektryki szyb + konsola środkowa) (243 000 km)
Wymiana akumulatora na Optima 55Ah Blue (263 500 km)
Klemy akumulatora Rockford Fosgate RFDB1 (258 000 km)
Pociągnięcie dodatkowej masy od akumulatora do bloku silnika (100% miedź 25mm. Przewód od spawarki :D ) (258 000 km)
Regeneracja gąbki podłokietnika (235 000 km)
Na pisanie o wszelkich spinkach, gumkach, uszczelaczkach i innych chorych dziwactwach szkoda czasu :D

Plany:
Kałczuk we wnękach nadkoli
Zabezpieczenie podwozia, profili, tylnej części nadwozia preparatem Mike Sanders
Może jakieś dokładki zderzaków jak się trafi coś sensownego ale bez napalania się tym temacie.
Reflektory na soczewce BiLED + płynący kierunkowskaz z DRL w miejscu postojówki.
Lotka od Accorda VIII Type S
A jak już Bóg mnie opuści całkowicie to turbo, ale to palcem po wodzie pisany plan.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach

: 31 mar 2022 14:19
autor: QuicksilveR
Ładna.
Pilnuj na zlocie tych halogenów, bo widzę że klosze śliczne, a moje popękane ;)

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach

: 31 mar 2022 14:31
autor: SirBufor
Civic VII Sedan, Accord VII, Jazz :D Pasują od wszystkich tych modeli, jedynie mocowania nasze są potrzebne. Ale klosze już chyba 3 komplet mam przez kamienie.

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach

: 31 mar 2022 16:48
autor: jacobsen
QuicksilveR pisze:Ładna.
Potwierdzam, ładna. :mrgreen:

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach

: 31 mar 2022 20:07
autor: mieglo
Zacne mody.

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach

: 31 mar 2022 20:10
autor: MuzykGrzes
No i ładnie wpisuj się na listę zlotową bo do kwietnia trzeba się określić i widzimy się na zlocie.

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach

: 24 kwie 2022 10:19
autor: Mucha
No bardzo ładna :) A widzę kolega też z Łodzi:)

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach

: 24 kwie 2022 10:36
autor: SirBufor
Dzięki za miłe słowa. Tak mieszkam w mieście 1000 i 1 dziury xD.

Ostatnio tak pomyślałem, że czegoś świecącego brakuje mi po otwarciu drzwi i nie, nie miałem na myśli spalonej żarówki na boczku. Wpadł mi pomysł listwy chromowanej. Udało się dorwać z 6 gen EU i oto tak się przedstawia.

Obrazek

Znalazłem nowy komplet za 105zł u jednego z krakowskich dealerów Hondy ale niestety zanim się zdecydowałem, zestaw został sprzedany więc trzeba było uderzyć w ładną używkę.

Co do radosnych problemów z jakimi się teraz zmagam :D

Po czyszczeniu solenoidów, wymianie oringów na tych od frontu skrzyni, czyszczeniu siateczek itp. Po rozgrzaniu się oleju w skrzyni czasami któryś piszczy i to piszczy niemiłosiernie, muszę namierzyć o co chodzi. Drugi temat to pisk w głośnikach, niby fajnie trochę jak turbo xD ale bez przesady. Po usunięciu błędu młodości jakim był kondensator w car audio (a służył dzielnie 10 lat) pojawiło się nieprzyjemne przebicie zapłonu w głośnikach. Trzeba namierzyć te 2 piski i dalej szukać co by tu można było jeszcze zepsuć w tym aucie :D