Strona 1 z 7

Check- Diagnostyka błędów

: 12 sie 2012 14:00
autor: elvis
Mam pytanko; Mam honde accord 2,3 z usa coupe. Od 8 miesiecy jest w niej lpg. od jakiegos czasu wyskoczył błąd . zrobiłem diagnostyke na spinacz. i mam taką kombinacje - 4 długie migniecia , 5 krótkich i 7 długich mignięć. jakie to są kody ? 45 ? i 7?
dodam tez ,ze obroty są niskie na ciepłym silniku. jak zimny to jest ok. aha i jeszcze do wymiany uszczelka pod kolektorem wydechowym , bo dmucha tam dosc głosno. jesli mozecie to dajcie mi znac co to jest. dzieki

Re: Check- Diagnostyka błędów

: 12 sie 2012 14:14
autor: kbl100
45- System Too Lean or Too Rich malfunction in the fuel monitoring systems
70- Automatic Transmission malfunction with the automatic transmission controls

Zrób reset i sprawdz za jakiś czas

Re: Check- Diagnostyka błędów

: 12 sie 2012 14:15
autor: Trojan
Wyjmij bezpiecznik nr13 od strony pasażera na 15sec,to zresetuje komputer.
To jest błąd 70 a nie 7 :?:
7...............P0122,P0123,P1121,P1122........... Throttle position sensor (TPS) circuit low/high input

Re: Check- Diagnostyka błędów

: 12 sie 2012 14:21
autor: elvis
restart mrobiłem juz kilka razy. bezpiecznik nr 13 . za 2 dni znowu powróci błąd

Re: Check- Diagnostyka błędów

: 12 sie 2012 14:27
autor: accord115
SILNIK
1 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowa
3 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym (MAP)
4 czujnik pozycji wału korbowego (CKP)
5 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym (MAP)
6 czujnik temperatury płynu chłodzącego (ECT)
7 czujnik położenia przepustnicy (TP)
8 czujnik górnego martwego położenia tłoka (TDC)
9 czujnik położenia tłoka w pierwszym cylindrze (CYP)
10 czujnik temperatury powietrza dolotowego (IAT)
12 układ recyrkulacji spalin (EGR)
13 czujnik ciśnienia atmosferycznego
14 zawór powietrza biegu jałowego (IAC)
15 sygnał wyjściowy zapłonu
17 czujnik prędkości jazdy (VSS)
22 system VTEC
23 czujnik spalania stukowego
30 sygnał A między A/T i FI
31 sygnał B między A/T i FI
41 grzejnik podgrzewanego czujnika tlenu (sonda lambda) - podstawowy
43 układ zasilania paliwem
45 mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga
48 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowy
61 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowy
63 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - pomocniczy
65 grzejnik podgrzewanego czujnika tlenu (sonda lambda) - pomocniczy
67 system katalizatora
70 sterowanie skrzynią automatyczną A/T
71 przerwa w zapłonie cylindra 1 lub losowe przerwy w zapłonie
72 przerwa w zapłonie cylindra 2 lub losowe przerwy w zapłonie
73 przerwa w zapłonie cylindra 3 lub losowe przerwy w zapłonie
74 przerwa w zapłonie cylindra 4 lub losowe przerwy w zapłonie
80 układ recyrkulacji spalin (EGR)
92 system sterowania oparami paliwa (EVAP)
ABS
11 Czujnik prędkości koła prawy przedni - obwód otwarty
12 Czujnik prędkości koła prawy przedni - zwarcie
13 Czujnik prędkości koła lewy przedni - obwód otwarty
14 Czujnik prędkości koła lewy przedni - zwarcie
15 Czujnik prędkości koła prawy tylni - obwód otwarty
16 Czujnik prędkości koła prawy tylni - zwarcie
17 Czujnik prędkości koła lewy tylni - obwód otwarty
18 Czujnik prędkości koła lewy tylni - zwarcie
21 Zęby pierścień uszkodzony
31 Zawór elektromagnetyczny RH wlot z przodu
32 Zawór elektromagnetyczny RH wylot z przodu
33 Zawór elektromagnetyczny LH wlot z przodu
34 Zawór elektromagnetyczny LH wylot z przodu
35 Zawór elektromagnetyczny RH wlot tylny
36 Zawór elektromagnetyczny RH wylot tylny
37 Zawór elektromagnetyczny LH wlot tylny
38 Zawór elektromagnetyczny LH wylot tylny
51 pompa silnika - zablokowana
52 pompa silnika - niepracująca
53 pompa silnika - stale
54 przekaźnik - nieczynny
61 napięcie zasilania niskiego
81 Moduł sterujący połączenie / przekaźnik

Re: Check- Diagnostyka błędów

: 12 sie 2012 14:39
autor: elvis
dieki Rafał. juz wszystko wiem. Wymieniłem olej w skrzyni. płukanie oczywiscie tym olejem. kupiłem 9 litrów. przez wymiane mógł złapac bład ?

Re: Check- Diagnostyka błędów

: 12 sie 2012 14:44
autor: Trojan
Raczej od wymiany oleju błąd nie wyskakuje.
9L :shock: to jak Ty ten olej zmieniałeś? Do grawitacyjnej/standardowej metody to za dużo a do dynamicznej chyba za mało :roll: Coś mi się o ok 12L kiedyś obiło o uszy jak wypytywałem.

Re: Check- Diagnostyka błędów

: 12 sie 2012 14:49
autor: elvis
spusciłem to co było w misce. czyli prawie 4L. załałem swierze 4 l . odpaliłem i mieszałem biegami. az byl goracy i zmieszany. wyłaczyłem silnik. odpiolem waz odplywowy z chlodnicy. wsadzilem do banki. wlozylem lejek do wlewu. odpalilem auto. brudny (syf) olej lecial do banki. jednoczesnie lałem czysty do skrzyni. troche sie poprawiło. ale nadal czuje zmiane miedzy 1 a 2 biegiem. szarpniecie. przejade na tym 2 moze 3 tysiace i zrobie podmiane

Re: Check- Diagnostyka błędów

: 12 sie 2012 14:51
autor: Trojan
Ok, czyli chałupnicza metoda, ciekawe 8-)

Re: Check- Diagnostyka błędów

: 12 sie 2012 16:08
autor: kbl100
stad błąd 70. Jeżeli chodzi o ten drugi to jedź do gazownika w celu ustawienia instalacji lpg. Domniemam, że jeżdząc na bezynie nie masz błędów