Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Check- Diagnostyka błędów
Re: Check- Diagnostyka błędów
nie wiem czy na 95 nie wyskoczy błąd. bo śmigam tylko na lpg. moze ten błąd 45 czyli mieszanka jest wynikiem uszkodzonej uszczelki pod kolektorem wydechowym
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 26 lip 2012 15:41
- Auto: acc
- silnik: 7 litrów
Re: Check- Diagnostyka błędów
rozsądnie byłoby sprawdzić czy na PB też rzuca błąd, jeżeli nie to zapewne rozjechane mapy LPG.
Re: Check- Diagnostyka błędów
Reset ECU w naszych QP robic przez wyjecie bezpiecznika czy jakos inaczej?
Re: Check- Diagnostyka błędów
Wiem, ze jest i to czytalem, ale czasami na forach jest napisane ,ze reset w postaci wyjecia bezpiecznika nic nie daje, dlatego pytam czy mozna odpiac aku, jezeli tak to na jak dlugo?
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Check- Diagnostyka błędów
Prawde powiedziawszy to wystarczy kilkanascie sekund i juz, najlepiej odlaczyc kleme minusowa
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Check- Diagnostyka błędów
Troszkę odkurzę.
Zrobiłem samodiagnostykę i wyszło:
SILNIK:
7 czujnik położenia przepustnicy (TP)
12 układ recyrkulacji spalin (EGR)
ABS:
81 Moduł sterujący połączenie / przekaźnik
SKRZYNIA:
9 Countershaft speed sensor (VSS)
Ze skrzynią, wcześniej czy później sobie poradzę. Ale co oznaczają pozostałe błędy?
Czy wyczyszczenie EGR powinno rozwiązać problem błędu 12?
Czy błąd 7 oznacza walnięty czujnik, czy może to tylko kwestia wyczyszczenia przepustnicy?
Na błąd 81 w ogóle nie mam pomysłu.
EDIT:
Przypomniało mi się, że odłączałem swego czasu VSS i wtedy wywaliło błąd. Może warto skasować błędy, pojeździć kilka dni i znowu odczytać błędy?
Zrobiłem samodiagnostykę i wyszło:
SILNIK:
7 czujnik położenia przepustnicy (TP)
12 układ recyrkulacji spalin (EGR)
ABS:
81 Moduł sterujący połączenie / przekaźnik
SKRZYNIA:
9 Countershaft speed sensor (VSS)
Ze skrzynią, wcześniej czy później sobie poradzę. Ale co oznaczają pozostałe błędy?
Czy wyczyszczenie EGR powinno rozwiązać problem błędu 12?
Czy błąd 7 oznacza walnięty czujnik, czy może to tylko kwestia wyczyszczenia przepustnicy?
Na błąd 81 w ogóle nie mam pomysłu.
EDIT:
Przypomniało mi się, że odłączałem swego czasu VSS i wtedy wywaliło błąd. Może warto skasować błędy, pojeździć kilka dni i znowu odczytać błędy?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Check- Diagnostyka błędów
tak by było najlepiejQuicksilveR pisze: Przypomniało mi się, że odłączałem swego czasu VSS i wtedy wywaliło błąd. Może warto skasować błędy, pojeździć kilka dni i znowu odczytać błędy?
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Check- Diagnostyka błędów
cytując za Accord Klub Polska:QuicksilveR pisze:Na błąd 81 w ogóle nie mam pomysłu.
tutaj link http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... 5381/#i020" onclick="window.open(this.href);return false;Usuwanie usterek wg DTC: 81
DTC 81: Jednostka centralna komputera (CPU)
1.Sprawdzić inne kody diagnostyki usterek (DTC).
Czy pojawia się inny kod DTC?
TAK - Wykonać odpowiednią procedurę usuwania usterki.n
NIE - Przejść do 2.
2.Za pomocą HDS skasować kody DTC.
3.Odłączyć HDS od 16-stykowego złącza DTC.
4.Wyłączyć zapłon i ponownie go włączyć (II).
5.Przeprowadzić jazdę próbną.
Czy kontrolka ABS świeci i sygnalizuje kod DTC 81?
TAK - Wymienić zespół modulatora ABS.
NIE - Usterka okresowa, układ obecnie działa prawidłowo.