Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Check- Diagnostyka błędów

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
elvis
Posty: 18
Rejestracja: 14 cze 2012 21:17
Auto: accord 98-02
silnik: 2.3

Re: Check- Diagnostyka błędów

Post autor: elvis »

nie wiem czy na 95 nie wyskoczy błąd. bo śmigam tylko na lpg. moze ten błąd 45 czyli mieszanka jest wynikiem uszkodzonej uszczelki pod kolektorem wydechowym
lootXreborn
Posty: 12
Rejestracja: 26 lip 2012 15:41
Auto: acc
silnik: 7 litrów

Re: Check- Diagnostyka błędów

Post autor: lootXreborn »

rozsądnie byłoby sprawdzić czy na PB też rzuca błąd, jeżeli nie to zapewne rozjechane mapy LPG.
kylek
Posty: 131
Rejestracja: 02 paź 2010 11:29
Auto: CG4
silnik: 2.0

Re: Check- Diagnostyka błędów

Post autor: kylek »

Reset ECU w naszych QP robic przez wyjecie bezpiecznika czy jakos inaczej?
Awatar użytkownika
loot
Posty: 707
Rejestracja: 05 kwie 2012 12:28
Auto: CG2
silnik: 3.0 V6

Re: Check- Diagnostyka błędów

Post autor: loot »

Chlopie, masz napisane na 1 stronie...
Accord Coupe CG2 3.0 V6
kylek
Posty: 131
Rejestracja: 02 paź 2010 11:29
Auto: CG4
silnik: 2.0

Re: Check- Diagnostyka błędów

Post autor: kylek »

Wiem, ze jest i to czytalem, ale czasami na forach jest napisane ,ze reset w postaci wyjecia bezpiecznika nic nie daje, dlatego pytam czy mozna odpiac aku, jezeli tak to na jak dlugo?
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Check- Diagnostyka błędów

Post autor: Trojan »

Można odpiąć aku na kilka minut.
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Check- Diagnostyka błędów

Post autor: Prywo »

Prawde powiedziawszy to wystarczy kilkanascie sekund i juz, najlepiej odlaczyc kleme minusowa
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Check- Diagnostyka błędów

Post autor: QuicksilveR »

Troszkę odkurzę.
Zrobiłem samodiagnostykę i wyszło:

SILNIK:
7 czujnik położenia przepustnicy (TP)
12 układ recyrkulacji spalin (EGR)

ABS:
81 Moduł sterujący połączenie / przekaźnik

SKRZYNIA:
9 Countershaft speed sensor (VSS)

Ze skrzynią, wcześniej czy później sobie poradzę. Ale co oznaczają pozostałe błędy?
Czy wyczyszczenie EGR powinno rozwiązać problem błędu 12?
Czy błąd 7 oznacza walnięty czujnik, czy może to tylko kwestia wyczyszczenia przepustnicy?
Na błąd 81 w ogóle nie mam pomysłu.

EDIT:
Przypomniało mi się, że odłączałem swego czasu VSS i wtedy wywaliło błąd. Może warto skasować błędy, pojeździć kilka dni i znowu odczytać błędy?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Check- Diagnostyka błędów

Post autor: Prywo »

QuicksilveR pisze: Przypomniało mi się, że odłączałem swego czasu VSS i wtedy wywaliło błąd. Może warto skasować błędy, pojeździć kilka dni i znowu odczytać błędy?
tak by było najlepiej
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
Piter
Posty: 398
Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
Auto: CG4 i BA2
silnik: F20B7, B20A1
Lokalizacja: Warszawa

Re: Check- Diagnostyka błędów

Post autor: Piter »

QuicksilveR pisze:Na błąd 81 w ogóle nie mam pomysłu.
cytując za Accord Klub Polska:
Usuwanie usterek wg DTC: 81

DTC 81: Jednostka centralna komputera (CPU)

1.Sprawdzić inne kody diagnostyki usterek (DTC).

Czy pojawia się inny kod DTC?

TAK - Wykonać odpowiednią procedurę usuwania usterki.n
NIE - Przejść do 2.

2.Za pomocą HDS skasować kody DTC.

3.Odłączyć HDS od 16-stykowego złącza DTC.

4.Wyłączyć zapłon i ponownie go włączyć (II).

5.Przeprowadzić jazdę próbną.

Czy kontrolka ABS świeci i sygnalizuje kod DTC 81?

TAK - Wymienić zespół modulatora ABS.
NIE - Usterka okresowa, układ obecnie działa prawidłowo.
tutaj link :arrow: http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... 5381/#i020" onclick="window.open(this.href);return false;
ODPOWIEDZ