Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord V6 - ooookermit
Re: Accord V6 - ooookermit
3500 to ledwo na dobre felgi starczy z oponami z tego co wypisałeś Jestem ciekaw jak temat się rozwinie z dłubaniem w tym silniku
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Accord V6 - ooookermit
Powiem tak czy to będzie turbo czy n/a trzeba to w czymś wystroić tak ? nie zrobisz tego w cromie na kompie p28 bo on nie obsługuje v6 tylko rzędówke czterocylindrową. Więc pierwszym krokiem jest zakup takiego urządzenia:
http://www.ebay.com/itm/AEM-Series-2-EM ... ca&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Są chyba tańsze opcje typu apexi vafc ale nie wiem czy to obsługuje v6
http://www.ebay.com/itm/AEM-Series-2-EM ... ca&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Są chyba tańsze opcje typu apexi vafc ale nie wiem czy to obsługuje v6
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Accord V6 - ooookermit
apropo stand alone, to w tym roku weszła na rynek jednostka polskiej produkcji, która jest tańsza niż konkurencja
takie cuś
http://www.inochi.pl/EMU_Prezentacja.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
takie cuś
http://www.inochi.pl/EMU_Prezentacja.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 30 wrz 2012 22:09
- Auto: Accord VIgen.
- silnik: 3,0
Re: Accord V6 - ooookermit
No raczej nie wystarczyTrojan pisze:Ja bym modził tak:
-gwint
-felgi i dobre opony
-wydajniejsze hamulce
-solidne odizolowanie tego SRI
-kolektor wydechowy
-sport kat
-dedykowany wydech
-chłodnica oleju skrzyni
-strojenie
-no i pomiary przed i po modach żeby było wiadomo co i jak.
Ale boje się ,że 3500 by nie wystarczyło na te zmiany.
No a podstawa to bdb stan techniczny.
Dlatego teraz sam wydech będzie zrobiony, felgi, opony, zawias i hamulce to już temat na sezon wiosna/lato. Chłodnica oleju gdzieś pewnie po drodze, na razie trzeba się będzie obyć bez niej. Na sam koniec zostanie stylistyka, prawdopodobnie odświeżenie całej powłoki plus jakiś bodykit, najchętniej oem. Pracy sporo, pieniędzy worek ale myślę że warto się pobawić bo auto jest mi pasowne.
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Accord V6 - ooookermit
Jak lakier jest w miarę ok to ja bym go okleił jakąś fajną folią.
Re: Accord V6 - ooookermit
oklejenie folią to koszt zbliżony do malowania, szkoda zachodu. Chyba że robisz to sam, to wtedy tylko koszt folii.Trojan pisze:Jak lakier jest w miarę ok to ja bym go okleił jakąś fajną folią.
HR
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Accord V6 - ooookermit
Jak lakier jest styrany to ok ,malować ale jak jest dobry to polerka we własnym zakresie i oklejanie na jakiś dobry kolor u profesjonalistów bo nie widzę oklejania samochodu nie mając o tym pojęcia.
Przy odsprzedaży wyciągasz fanty ,wracasz ze wszystkim do serii ewentualnie folię ściągasz i może być łatwiej sprzedać.
Poza tym srebrne kolory są cienkie spytajcie kbl on Wam powie.
Przy odsprzedaży wyciągasz fanty ,wracasz ze wszystkim do serii ewentualnie folię ściągasz i może być łatwiej sprzedać.
Poza tym srebrne kolory są cienkie spytajcie kbl on Wam powie.
Re: Accord V6 - ooookermit
No srebrny szału nie robi, delikatnie mówiąc :pTrojan pisze:Poza tym srebrne kolory są cienkie spytajcie kbl on Wam powie.
HR
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 30 wrz 2012 22:09
- Auto: Accord VIgen.
- silnik: 3,0
Re: Accord V6 - ooookermit
Lakier to ja Ci mam powiedzmy że lekko sfatygowany, choć bardziej poprawną formą było by powiedzieć spier.....y przez wyjątkowo wykwalifikowanego lakiernika prosto z szopy. Powiem szczerze że jak po nie pojechałem i zobaczyłem jak to wygląda to z miejsca wsiadłem w auto i do domu. Tyle że szwagier stwierdził że jak już i tak stracił całą niedziele przeze mnie to musi się przejechać I tak od słowa do słowa, 40km jazdy próbnej, udało się wbić na kanał i... już się została.
Jak najbardziej oklejanie biorę pod uwagę, ewentualnie Plast Dipa, ale z tym drugim nie miałem jeszcze do czynienia, a z folią wojowałem już na kilku motocyklach.
Jak najbardziej oklejanie biorę pod uwagę, ewentualnie Plast Dipa, ale z tym drugim nie miałem jeszcze do czynienia, a z folią wojowałem już na kilku motocyklach.