Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Zorganizowane akcje zakupowe
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: figo »

W tej chwili nic nie trze ani z przodu ani z tyłu.
Nawet jak załadowałem bagażnik na wakacje i auto siadło sporo to nic nie tarło.

Teraz z przodu jest na równi, tył schowany. Może będzie ok, poczekam jeszcze na info od ejec'a.
HR
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: krisss111 »

przy 17"x 7", ET 42, i kapciu 225x45 nie ma opcji żeby przycierało, pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że przy ET 40 i tej samej gumie też powinno być ok (ale ręki nie dam). natomiast już mniejsze ET na bank przytrze !! miałem ET 38 i przy dwóch "koniach" na tylnej kanapie potrafiło przypiszczeć.
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
ejec
Posty: 574
Rejestracja: 10 paź 2010 14:54
Auto: Accord 99
silnik: f20b5
Lokalizacja: RSL

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: ejec »

Od wyboru do koloru. Foty przy konkretnym obnizeniu. Ja mam 7,5 17 215/40/17, chcę zmienić oponki na 205/45/17. Przy konkretnej glebie robi się taki negatyw że hoho. Zbieżność obowiązkowa. Koło jak normalnie jest na równo a nawet u mnie przy normalnej wysokości lekko wystają ramiona to przy glebie się chowa. Ty się zastanawiasz czy wejdzie a ja najlepiej bym 9cali dał. Narazie przyjdą 2cm dystanse i 1cm na przód niestety nie mam jak tego zmierzyć żeby było idealnie na rancie który z tyłu też będzie klepnięty lub wycięty bo jest kosmicznie duży. Jak dla mnie et 38 też powinno się schować. Krisss111 przy tym et 38 jesteś pewny że to rant przycierał a może po prostu duży ciężar i ocierała opona o górę ;) Te nadkola są ogromne i po tym jak znajomy miał 10cali w civicu 6genie to myślę że do accorda powinno się dużo zmieścić.

Kilka fotek do wglądu że koło się chowa.



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozostaje pytanie.. kto zejdzie niżej :)
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: figo »

I to jest odpowiedz jakiej szukałem, dzięki ejec :d
HR
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: maxel »

Dobra, teraz jeszcze apropo ISC, jak wiadomo do wyboru mamy różne springi. Nie chcę zbytnio utracić na komforcie dlatego chciałbym jakieś takie na których nie byłoby twardo. Ma być zbliżone do np serii+eibachy/fk, co byście polecili? Bo tam jest chyba wybór twardości od 6 do 14?
EDIT:
Tak poza tym, co ten pillow ball robi?
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: figo »

Takie pytanie to bardziej na civicklub, tam są ludzie którzy mają/użytkują ISC. Mogę zapytać co polecają, bo dla mnie też jest ważne żeby mi plomby nie wyskakiwały na dołkach :D
HR
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: maxel »

Nonono, to sypnij zapytankiem tam :D Ja więcej tras robię, na wygodzie mi zależy bo też sporo jeżdżę z kimś i nie chcę później wysłuchiwać jakie to auto moje jest niewygodne itp... :P
To chyba nici z motonga na ten rok :lol: kasa pójdzie w zawias,heble tył i malowanie całości :P Może jakąś felę uda się nabyć jeszcze inną.
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: figo »

Nowe info:
Accord CG4 Coupe nie ma Pillow Ball.
Cena w wersji SPORT - 2650 zł - obojętnie czy ma PB czy nie ma.
HR
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: krisss111 »

trochę sprostuję. nie miałem na myśli że felga obcierała, bo to mało prawdopodobne, na pewno to robiła opona, ale raczej nie o wnętrze nadkola, bo tak jak napisał ejec są przepastne, obcierała o rant.
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: kbl100 »

ktoś się zdecydował w 100% na tego gwinta?
ODPOWIEDZ