Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Zorganizowane akcje zakupowe
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: maxel »

Dlatego też jestem taki chętny na zakup grupowy bo odbiorę sobie to wtedy osobiście od Ciebie :D
Zgadamy się jeszcze wszystko co i jak :)
karamba
Posty: 20
Rejestracja: 27 gru 2012 18:06
Auto: EG4
silnik: B18

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: karamba »

Ziom ale te gwinty beda wyslane cala paleta do Wieliczki do siedziby planet-jdm ;) Ja ich na oczy nie zobacze :D
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: maxel »

Aaa, chyba że, ale to tam mi bez różnicy :)
Awatar użytkownika
jerek
Posty: 195
Rejestracja: 12 cze 2012 17:02
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Kraków

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: jerek »

kurde a ja mam poważny dylemat , raz ze kasa jednak to jest trochę złotówek ale może bym to jakoś przebolał .

Problem jest inny , patrze na wjazd na podwórko który jest bezpośrednio z drogi i ma dwa garby z którymi może być problem , pozatym wjazd na parking do pracy tez mam jeszcze bardziej nie równy ,a nie mam innej opcji pozostawienia auta bo jest on przy ruchliwej drodze głownej .

I teraz tak kupić gwint i nie móc go skręcić tak jak by się chciało i jeździć prawie tak jak mam teraz na eibachach to sie mija z celem:(

muszę sprawdzić jak to wygląda ile mam luzu przy pokonywaniu tych wiazdów
http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=530" onclick="window.open(this.href);return false; Coupetka
karamba
Posty: 20
Rejestracja: 27 gru 2012 18:06
Auto: EG4
silnik: B18

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: karamba »

maxel pisze:Aaa, chyba że, ale to tam mi bez różnicy :)
Pewnie ze nie ma ;) Bierz smialo to w sezonie sprawdzimy sie na torze kartingowym w bydgoszczy bo bede zagladac z Gorlisiem :)

jerek pisze:kurde a ja mam poważny dylemat , raz ze kasa jednak to jest trochę złotówek ale może bym to jakoś przebolał .

Problem jest inny , patrze na wjazd na podwórko który jest bezpośrednio z drogi i ma dwa garby z którymi może być problem , pozatym wjazd na parking do pracy tez mam jeszcze bardziej nie równy ,a nie mam innej opcji pozostawienia auta bo jest on przy ruchliwej drodze głownej .

I teraz tak kupić gwint i nie móc go skręcić tak jak by się chciało i jeździć prawie tak jak mam teraz na eibachach to sie mija z celem:(

muszę sprawdzić jak to wygląda ile mam luzu przy pokonywaniu tych wiazdów

Jeszcze dojdzie kwestia ze jesli zejdziesz troche nizej to amory mozesz skrecic na twardsze i samochod automatycznie mniej siadza jak chcesz pokonac przeszkodze czy podjazd :) A na jakies fajne eventy mozesz skkrecic dla lansu , to nie trwa wiecej jak 10min na jedno kolo 8-)
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: kbl100 »

a propo skręcania gwintu... jak to się odbywa? trzeba ściągać koło czy wystarczy podnieść autko i kręcić ?
karamba
Posty: 20
Rejestracja: 27 gru 2012 18:06
Auto: EG4
silnik: B18

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: karamba »

Jak tylko na lewarku/zabie to sciagasz kolo bo pod auto nie wejdziesz. Na kanale czy podnosniku juz jest latwiej.

Generalnie mozna skrecic kola max na bok i jakos lapami dojsc ale caly sie wybrudzisz i naszarpiesz troche ale idzie bez zdjecia kola ;)
Awatar użytkownika
ejec
Posty: 574
Rejestracja: 10 paź 2010 14:54
Auto: Accord 99
silnik: f20b5
Lokalizacja: RSL

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: ejec »

Zalezy od tego jak ciezko bedzie chodzic gwint. U mnie jest tak ze podnosze auto na zabie i mozna krecic bez sciagania kola. Wiadomo bez wygodniej. Ja sie miescilem z żabą w 10-15minut na krecenie 4 koł ;) Wiadomo nie ustawialem tego wtedy dokladnie na mm tylko zeby szybko podniesc lub obnizyc auto. Zalezy tez jak chcesz krecic bo jak zmieniac wysokosc scisku sprezyny to z kolem a jak skracac amor to lepiej sciagnac kolo. Tylko nie wiem czy w tym gwincie ISC zmieniasz wysokosc calego amora.
karamba
Posty: 20
Rejestracja: 27 gru 2012 18:06
Auto: EG4
silnik: B18

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: karamba »

ejec pisze:Zalezy od tego jak ciezko bedzie chodzic gwint. U mnie jest tak ze podnosze auto na zabie i mozna krecic bez sciagania kola. Wiadomo bez wygodniej. Ja sie miescilem z żabą w 10-15minut na krecenie 4 koł ;) Wiadomo nie ustawialem tego wtedy dokladnie na mm tylko zeby szybko podniesc lub obnizyc auto. Zalezy tez jak chcesz krecic bo jak zmieniac wysokosc scisku sprezyny to z kolem a jak skracac amor to lepiej sciagnac kolo. Tylko nie wiem czy w tym gwincie ISC zmieniasz wysokosc calego amora.

Gwint nie chodzi ciezko , ale podnosci na lewarku i krecic za kolem to dla mnie troche dziwne , juz wole odkrecic kolo , usiasc sobie i przy okazji przeczyscic gwint i skrecic ;) Ale owszem da sie.

ISC ma dolne mocowanie/widelki tez ruchome , wiec zmieniasz wysokosc samego amora jak i scisc sprezyny ;)
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: maxel »

No to rozpoczynamy listę:
Maxel-Accord CG4 springi 6/6
(jeszcze tu prosze o opinię Karamby czy z tymi springami to dobry wybór czy może lepiej 8/6-zaznaczam że mi chodzi jak najwięcej o komfort)
ODPOWIEDZ