Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Dlatego też jestem taki chętny na zakup grupowy bo odbiorę sobie to wtedy osobiście od Ciebie
Zgadamy się jeszcze wszystko co i jak
Zgadamy się jeszcze wszystko co i jak
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Ziom ale te gwinty beda wyslane cala paleta do Wieliczki do siedziby planet-jdm Ja ich na oczy nie zobacze
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Aaa, chyba że, ale to tam mi bez różnicy
- jerek
- Posty: 195
- Rejestracja: 12 cze 2012 17:02
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
kurde a ja mam poważny dylemat , raz ze kasa jednak to jest trochę złotówek ale może bym to jakoś przebolał .
Problem jest inny , patrze na wjazd na podwórko który jest bezpośrednio z drogi i ma dwa garby z którymi może być problem , pozatym wjazd na parking do pracy tez mam jeszcze bardziej nie równy ,a nie mam innej opcji pozostawienia auta bo jest on przy ruchliwej drodze głownej .
I teraz tak kupić gwint i nie móc go skręcić tak jak by się chciało i jeździć prawie tak jak mam teraz na eibachach to sie mija z celem:(
muszę sprawdzić jak to wygląda ile mam luzu przy pokonywaniu tych wiazdów
Problem jest inny , patrze na wjazd na podwórko który jest bezpośrednio z drogi i ma dwa garby z którymi może być problem , pozatym wjazd na parking do pracy tez mam jeszcze bardziej nie równy ,a nie mam innej opcji pozostawienia auta bo jest on przy ruchliwej drodze głownej .
I teraz tak kupić gwint i nie móc go skręcić tak jak by się chciało i jeździć prawie tak jak mam teraz na eibachach to sie mija z celem:(
muszę sprawdzić jak to wygląda ile mam luzu przy pokonywaniu tych wiazdów
http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=530" onclick="window.open(this.href);return false; Coupetka
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Pewnie ze nie ma Bierz smialo to w sezonie sprawdzimy sie na torze kartingowym w bydgoszczy bo bede zagladac z Gorlisiemmaxel pisze:Aaa, chyba że, ale to tam mi bez różnicy
jerek pisze:kurde a ja mam poważny dylemat , raz ze kasa jednak to jest trochę złotówek ale może bym to jakoś przebolał .
Problem jest inny , patrze na wjazd na podwórko który jest bezpośrednio z drogi i ma dwa garby z którymi może być problem , pozatym wjazd na parking do pracy tez mam jeszcze bardziej nie równy ,a nie mam innej opcji pozostawienia auta bo jest on przy ruchliwej drodze głownej .
I teraz tak kupić gwint i nie móc go skręcić tak jak by się chciało i jeździć prawie tak jak mam teraz na eibachach to sie mija z celem:(
muszę sprawdzić jak to wygląda ile mam luzu przy pokonywaniu tych wiazdów
Jeszcze dojdzie kwestia ze jesli zejdziesz troche nizej to amory mozesz skrecic na twardsze i samochod automatycznie mniej siadza jak chcesz pokonac przeszkodze czy podjazd A na jakies fajne eventy mozesz skkrecic dla lansu , to nie trwa wiecej jak 10min na jedno kolo
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
a propo skręcania gwintu... jak to się odbywa? trzeba ściągać koło czy wystarczy podnieść autko i kręcić ?
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Jak tylko na lewarku/zabie to sciagasz kolo bo pod auto nie wejdziesz. Na kanale czy podnosniku juz jest latwiej.
Generalnie mozna skrecic kola max na bok i jakos lapami dojsc ale caly sie wybrudzisz i naszarpiesz troche ale idzie bez zdjecia kola
Generalnie mozna skrecic kola max na bok i jakos lapami dojsc ale caly sie wybrudzisz i naszarpiesz troche ale idzie bez zdjecia kola
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Zalezy od tego jak ciezko bedzie chodzic gwint. U mnie jest tak ze podnosze auto na zabie i mozna krecic bez sciagania kola. Wiadomo bez wygodniej. Ja sie miescilem z żabą w 10-15minut na krecenie 4 koł Wiadomo nie ustawialem tego wtedy dokladnie na mm tylko zeby szybko podniesc lub obnizyc auto. Zalezy tez jak chcesz krecic bo jak zmieniac wysokosc scisku sprezyny to z kolem a jak skracac amor to lepiej sciagnac kolo. Tylko nie wiem czy w tym gwincie ISC zmieniasz wysokosc calego amora.
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
ejec pisze:Zalezy od tego jak ciezko bedzie chodzic gwint. U mnie jest tak ze podnosze auto na zabie i mozna krecic bez sciagania kola. Wiadomo bez wygodniej. Ja sie miescilem z żabą w 10-15minut na krecenie 4 koł Wiadomo nie ustawialem tego wtedy dokladnie na mm tylko zeby szybko podniesc lub obnizyc auto. Zalezy tez jak chcesz krecic bo jak zmieniac wysokosc scisku sprezyny to z kolem a jak skracac amor to lepiej sciagnac kolo. Tylko nie wiem czy w tym gwincie ISC zmieniasz wysokosc calego amora.
Gwint nie chodzi ciezko , ale podnosci na lewarku i krecic za kolem to dla mnie troche dziwne , juz wole odkrecic kolo , usiasc sobie i przy okazji przeczyscic gwint i skrecic Ale owszem da sie.
ISC ma dolne mocowanie/widelki tez ruchome , wiec zmieniasz wysokosc samego amora jak i scisc sprezyny
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
No to rozpoczynamy listę:
Maxel-Accord CG4 springi 6/6
(jeszcze tu prosze o opinię Karamby czy z tymi springami to dobry wybór czy może lepiej 8/6-zaznaczam że mi chodzi jak najwięcej o komfort)
Maxel-Accord CG4 springi 6/6
(jeszcze tu prosze o opinię Karamby czy z tymi springami to dobry wybór czy może lepiej 8/6-zaznaczam że mi chodzi jak najwięcej o komfort)