Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Duży problem
- nitro
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 wrz 2010 11:18
- Auto: Accord Coupe 2000
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: WWL
Duży problem
Witam od 3 lat jestem zadowolonym użytkownikiem kupetki nie zawiodła mnie jeszcze ani razu, ale ostatnio jakieś cyrki zaczeły się dziać. Jade sobie, wciskam gaz obroty około 4000, vtec sie powinien załączyc i kop a do przodu a tu niestety... muł, jakiś dziwny gwizd, brak reakcji na gaz, zwalnia po zatrzymaniu, gaśnie i nie chce odpalić. Dodam, że samochód ma instalację sekwencyjna LPG (przez wielu pewnie będę za to zmieszany z błotem:P), ale to chyba musze wykluczyć, bo to na benzynie nie chce odpalić a jak awaryjnie przęłącze na LPG to odpala od razu. Czasem też się zdarzy, że odpalam go (na ciepłym silniku) i zanim zdarze ruszyć to gaśnie i oczywiscie nie idzie odpalić i znów ratunek przełączenie na LPG.. Ktoś może miał podobny problem? proszę o pomoc
P.S. Paliwo mam
P.S. Paliwo mam
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Duży problem
Obstawiam pompę paliwa. Zwłaszcza to nieodpalanie z benzyny na to wskazuje.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- nitro
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 wrz 2010 11:18
- Auto: Accord Coupe 2000
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: WWL
Re: Duży problem
a jak to sprawdzić? żeby nie wymieniać w ciemno
- Mattanijjah
- Posty: 36
- Rejestracja: 24 wrz 2010 01:52
- Auto: Accord 2002
- silnik: 2254
- Lokalizacja: Będzin
- nitro
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 wrz 2010 11:18
- Auto: Accord Coupe 2000
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: WWL
Re: Duży problem
raz już byłem na komputerze to ludzie rece porozkładali, bo tam samodiagnostyka jest...
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Duży problem
Jeżeli WWL, to podam Ci kilka sprawdzonych warsztatów w okolicy - specjalizacja Honda, zadzwoń po ocenę problemu i ewentualnie umów się na wizytę.
Warszawa, Parowcowa 4 - Anti Trading, tel. 22-863-9356
Radzymin - Piotr, mechanik z Hondy Auto-Witolin, tel. 504-261-774
Marki, ul. Ząbkowska 21, Marcin tel. 504-100-927
ale jak pisał Quicksilver, to może być związane z pompą paliwa, ewentualnie padł sterownik wtrysków paliwa, albo sterownik gazu zablokował się i podawane jest tylko LPG.
Warszawa, Parowcowa 4 - Anti Trading, tel. 22-863-9356
Radzymin - Piotr, mechanik z Hondy Auto-Witolin, tel. 504-261-774
Marki, ul. Ząbkowska 21, Marcin tel. 504-100-927
ale jak pisał Quicksilver, to może być związane z pompą paliwa, ewentualnie padł sterownik wtrysków paliwa, albo sterownik gazu zablokował się i podawane jest tylko LPG.
raz honda - zawsze honda
- stars
- Administrator
- Posty: 365
- Rejestracja: 10 kwie 2009 09:02
- Auto: Accord 98-02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Duży problem
Jeździsz z resztką wachy w baku czy masz tam jej trochę? Mój znajomy zajechał pompę paliwa, bo w baku miał ciągle resztkę, a trzeba pamiętać, że nawet jeżdżąc na LPG pompa paliwa chodzi więc nie można jeździć na LPG na pustym baku bez wachy.
A jeśli chodzi o samodioagnostykę to ona do kompa nic nie ma wspólnego - są błędy które jawnie zostaną wyświetlone na tablicy w ramach samodiagnostyki a są takie które widać pod kompem - mogą być to nieprawidłowości zanotowane podczas pracy.
A jeśli chodzi o samodioagnostykę to ona do kompa nic nie ma wspólnego - są błędy które jawnie zostaną wyświetlone na tablicy w ramach samodiagnostyki a są takie które widać pod kompem - mogą być to nieprawidłowości zanotowane podczas pracy.
- nitro
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 wrz 2010 11:18
- Auto: Accord Coupe 2000
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: WWL
Re: Duży problem
misio40 dziękuję za kontakty, jeszcze sam zrobię parę prób drogowych aby wykluczyć niektóre elementy.
stars, zawsze miałem przynajmniej 1/4 paliwa w zbiorniku, więc jej nie zajeździłem raczej... A czy jeśli to pompa paliwa to czy podczas jazdy na gazie może dać jakiś sygnał do kompa i ten odcina zapłon?
stars, zawsze miałem przynajmniej 1/4 paliwa w zbiorniku, więc jej nie zajeździłem raczej... A czy jeśli to pompa paliwa to czy podczas jazdy na gazie może dać jakiś sygnał do kompa i ten odcina zapłon?
no i tu jest problem, bo pare osób szukało złącza OBD i nie znaleźli, tylko samodiagnostyka.. Czy faktycznie może nie być OBD?stars pisze:A jeśli chodzi o samodioagnostykę to ona do kompa nic nie ma wspólnego - są błędy które jawnie zostaną wyświetlone na tablicy w ramach samodiagnostyki a są takie które widać pod kompem - mogą być to nieprawidłowości zanotowane podczas pracy.
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Duży problem
OBD II w USA obowiązywało od 1996 r. (wprowadzenie w 1996 r. poprzedzał jeszcze 2 letni okres przejściowy), w Europie zaczeło obowiązywać od 2000 r.
Sprawdz standardowo po lewej stronie pod kierownicą czy nie ma gniazda OBD (u mnie tak właśnie jest). Jak chcesz miec pewność czy masz OBD I czy OBD II to najłatwiej będzie Ci popatrzeć czy masz dwie sondy lambda czy jedna. W OBD II dwie to minimum przy 4 cylindrowym silniku.
Sprawdź jednak, czy przyczyną nie jest zatarta pompa paliwa.
Przekręć kluczyk na zapłon (bez odpalania) i słuchaj czy pompa sie włącza.
Drugą przyczyną może być przekaźnik pompy - naprawa: http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/t ... 932.0.html
Lokalizacja przekaźnika - http://techauto.tripod.com/
Sprawdz standardowo po lewej stronie pod kierownicą czy nie ma gniazda OBD (u mnie tak właśnie jest). Jak chcesz miec pewność czy masz OBD I czy OBD II to najłatwiej będzie Ci popatrzeć czy masz dwie sondy lambda czy jedna. W OBD II dwie to minimum przy 4 cylindrowym silniku.
Sprawdź jednak, czy przyczyną nie jest zatarta pompa paliwa.
Przekręć kluczyk na zapłon (bez odpalania) i słuchaj czy pompa sie włącza.
Drugą przyczyną może być przekaźnik pompy - naprawa: http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/t ... 932.0.html
Lokalizacja przekaźnika - http://techauto.tripod.com/
raz honda - zawsze honda
- nitro
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 wrz 2010 11:18
- Auto: Accord Coupe 2000
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: WWL
Re: Duży problem
tylko, że ja mam accorda USA 2000 r. ale na europejski rynek, więc dlatego nie mam OBD II, no i mam jedną sonde lambda, pompa zatarta na pewno nie jest bo ciągle ją słychać, ale z tym przekaźnikiem to może być właśnie to dziś ide rozgrzebać! wielkie dzięki i piwo jak zadziała