Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Duży problem

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
nitro
Posty: 34
Rejestracja: 25 wrz 2010 11:18
Auto: Accord Coupe 2000
silnik: F20B5
Lokalizacja: WWL

Duży problem

Post autor: nitro »

Witam od 3 lat jestem zadowolonym użytkownikiem kupetki nie zawiodła mnie jeszcze ani razu, ale ostatnio jakieś cyrki zaczeły się dziać. Jade sobie, wciskam gaz obroty około 4000, vtec sie powinien załączyc i kop a do przodu a tu niestety... muł, jakiś dziwny gwizd, brak reakcji na gaz, zwalnia po zatrzymaniu, gaśnie i nie chce odpalić. Dodam, że samochód ma instalację sekwencyjna LPG (przez wielu pewnie będę za to zmieszany z błotem:P), ale to chyba musze wykluczyć, bo to na benzynie nie chce odpalić a jak awaryjnie przęłącze na LPG to odpala od razu. Czasem też się zdarzy, że odpalam go (na ciepłym silniku) i zanim zdarze ruszyć to gaśnie i oczywiscie nie idzie odpalić i znów ratunek przełączenie na LPG.. Ktoś może miał podobny problem? proszę o pomoc
P.S. Paliwo mam :)
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Duży problem

Post autor: QuicksilveR »

Obstawiam pompę paliwa. Zwłaszcza to nieodpalanie z benzyny na to wskazuje.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
nitro
Posty: 34
Rejestracja: 25 wrz 2010 11:18
Auto: Accord Coupe 2000
silnik: F20B5
Lokalizacja: WWL

Re: Duży problem

Post autor: nitro »

a jak to sprawdzić? żeby nie wymieniać w ciemno ;)
Awatar użytkownika
Mattanijjah
Posty: 36
Rejestracja: 24 wrz 2010 01:52
Auto: Accord 2002
silnik: 2254
Lokalizacja: Będzin

Re: Duży problem

Post autor: Mattanijjah »

Pojedz na komputer. Koszt od 50 d0 150 zł
Nas pięknych jest mało
Awatar użytkownika
nitro
Posty: 34
Rejestracja: 25 wrz 2010 11:18
Auto: Accord Coupe 2000
silnik: F20B5
Lokalizacja: WWL

Re: Duży problem

Post autor: nitro »

raz już byłem na komputerze to ludzie rece porozkładali, bo tam samodiagnostyka jest...
Awatar użytkownika
misio40
Posty: 886
Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
Auto: Accord 2002 r.
silnik: V6 3.0 vtec
Lokalizacja: Warszawa

Re: Duży problem

Post autor: misio40 »

Jeżeli WWL, to podam Ci kilka sprawdzonych warsztatów w okolicy - specjalizacja Honda, zadzwoń po ocenę problemu i ewentualnie umów się na wizytę.
Warszawa, Parowcowa 4 - Anti Trading, tel. 22-863-9356
Radzymin - Piotr, mechanik z Hondy Auto-Witolin, tel. 504-261-774
Marki, ul. Ząbkowska 21, Marcin tel. 504-100-927
ale jak pisał Quicksilver, to może być związane z pompą paliwa, ewentualnie padł sterownik wtrysków paliwa, albo sterownik gazu zablokował się i podawane jest tylko LPG.
raz honda - zawsze honda
Awatar użytkownika
stars
Administrator
Posty: 365
Rejestracja: 10 kwie 2009 09:02
Auto: Accord 98-02
silnik: J30A1
Lokalizacja: 3miasto

Re: Duży problem

Post autor: stars »

Jeździsz z resztką wachy w baku czy masz tam jej trochę? Mój znajomy zajechał pompę paliwa, bo w baku miał ciągle resztkę, a trzeba pamiętać, że nawet jeżdżąc na LPG pompa paliwa chodzi więc nie można jeździć na LPG na pustym baku bez wachy.

A jeśli chodzi o samodioagnostykę to ona do kompa nic nie ma wspólnego - są błędy które jawnie zostaną wyświetlone na tablicy w ramach samodiagnostyki a są takie które widać pod kompem - mogą być to nieprawidłowości zanotowane podczas pracy.
Awatar użytkownika
nitro
Posty: 34
Rejestracja: 25 wrz 2010 11:18
Auto: Accord Coupe 2000
silnik: F20B5
Lokalizacja: WWL

Re: Duży problem

Post autor: nitro »

misio40 dziękuję za kontakty, jeszcze sam zrobię parę prób drogowych aby wykluczyć niektóre elementy.
stars, zawsze miałem przynajmniej 1/4 paliwa w zbiorniku, więc jej nie zajeździłem raczej... A czy jeśli to pompa paliwa to czy podczas jazdy na gazie może dać jakiś sygnał do kompa i ten odcina zapłon?
stars pisze:A jeśli chodzi o samodioagnostykę to ona do kompa nic nie ma wspólnego - są błędy które jawnie zostaną wyświetlone na tablicy w ramach samodiagnostyki a są takie które widać pod kompem - mogą być to nieprawidłowości zanotowane podczas pracy.
no i tu jest problem, bo pare osób szukało złącza OBD i nie znaleźli, tylko samodiagnostyka.. Czy faktycznie może nie być OBD?
Awatar użytkownika
misio40
Posty: 886
Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
Auto: Accord 2002 r.
silnik: V6 3.0 vtec
Lokalizacja: Warszawa

Re: Duży problem

Post autor: misio40 »

OBD II w USA obowiązywało od 1996 r. (wprowadzenie w 1996 r. poprzedzał jeszcze 2 letni okres przejściowy), w Europie zaczeło obowiązywać od 2000 r.
Sprawdz standardowo po lewej stronie pod kierownicą czy nie ma gniazda OBD (u mnie tak właśnie jest). Jak chcesz miec pewność czy masz OBD I czy OBD II to najłatwiej będzie Ci popatrzeć czy masz dwie sondy lambda czy jedna. W OBD II dwie to minimum przy 4 cylindrowym silniku.
Sprawdź jednak, czy przyczyną nie jest zatarta pompa paliwa.
Przekręć kluczyk na zapłon (bez odpalania) i słuchaj czy pompa sie włącza.
Drugą przyczyną może być przekaźnik pompy - naprawa: http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/t ... 932.0.html
Lokalizacja przekaźnika - http://techauto.tripod.com/
raz honda - zawsze honda
Awatar użytkownika
nitro
Posty: 34
Rejestracja: 25 wrz 2010 11:18
Auto: Accord Coupe 2000
silnik: F20B5
Lokalizacja: WWL

Re: Duży problem

Post autor: nitro »

tylko, że ja mam accorda USA 2000 r. ale na europejski rynek, więc dlatego nie mam OBD II, no i mam jedną sonde lambda, pompa zatarta na pewno nie jest bo ciągle ją słychać, ale z tym przekaźnikiem to może być właśnie to :) dziś ide rozgrzebać! wielkie dzięki i piwo jak zadziała :D
ODPOWIEDZ