Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
- jerek
- Posty: 195
- Rejestracja: 12 cze 2012 17:02
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Ja się poważnie zastanawiam . Ale powiedzcie mi jak to jest po założeniu gwintu jakie się z tym wiążą kolejne zmiany ,czy coś trzeba potem jeszcze zmieniać w zawiasie czy może zostać wszystko seria ?? Jak z wahaczami ???nie ma problemów potem, ze lecą co chwila jeden po drugim itd??? Bo koszt samego gwintu już jest duży jeśli potem to jeszcze są kolejne duże nakłady finansowe to muszę się poważnie zastanowić. Bo robię nie mało km.
http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=530" onclick="window.open(this.href);return false; Coupetka
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
O ile twardo nie będzie to nic się nie zmieni. Moze być troszke twardziej niż na eibach jak dla mnie.
Najgorsze jest to, że jest możliwość wyboru spręzyn do tego gwinta. Tylko skąd mam wiedzieć jakie będą dobre dla acco?
Nie ma co się sugerować civicami bo to jednak jest inny rozkład masy.
Najgorsze jest to, że jest możliwość wyboru spręzyn do tego gwinta. Tylko skąd mam wiedzieć jakie będą dobre dla acco?
Nie ma co się sugerować civicami bo to jednak jest inny rozkład masy.
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
kbl przejrzyj ten wątek.Gość z tego co kojarzę dobierał inne sprężyny do tego gwintu do Accord'a, zawsze ten model bliżej Coupe jak Civic.
http://www.accordklubpolska.pl/viewtopi ... 80&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.accordklubpolska.pl/viewtopi ... 80&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Dzięki za link. Tylko wiesz jak to jest dla jednego będzie super a dla drugiego taczka
zresztą widzisz fele w tym acco ? profil opony ? za miekko było
coś nie haaloooo Ja na 17 ledwo jeżdże przy takim balonie opony
ile kosztuje ten gwint jeżeli nie wyrobiłbym się z kasą do stycznia przy zamówieniu indywidualnym ?
zresztą widzisz fele w tym acco ? profil opony ? za miekko było
coś nie haaloooo Ja na 17 ledwo jeżdże przy takim balonie opony
ile kosztuje ten gwint jeżeli nie wyrobiłbym się z kasą do stycznia przy zamówieniu indywidualnym ?
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Przy gwincie doloz ustawienie zbieżności i bedzie twardziej obnizysz auto to wszystkie gumy beda mialy inne położenie i moga być tez do wymiany. Ja przy gwincie wszystkie laczniki i gumy staba zmienialem.
- tomiek
- Posty: 790
- Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
- Auto: CG3
- silnik: H22A
- Lokalizacja: Warszawa WK i WD
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Przy większym obniżeniu warto już pomyśleć o regulowanych camberach...
CG3 H22A by tomiek --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=577
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Panowie, powiem,że i ja jestem zainteresowany, logował się ktoś na civicklub? jak to wygląda, ktoś już coś wie na temat samego gwintu? jakieś opinie?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Witam , dostalem info na forum accordklubpolska.pl ze rozmyslacie nad gwintami ISC
Mozna mnie sprawdzic na forum civicklub , mam feedback , userem jestem od 2007r , bywam na civic5gen , passwordjdm , jdm-option. Znany jestem ze zlotow wiec istnieje i nie uciekne z wasza kasa , ktora i tak wplacacie do planet-jdm. Dostajecie na zawieszenie paragon lub FV. I wtedy mozna ubiegac sie o wszelkie reklamacje itd.
Postaram sie jakos opisac zakup :
Gwinty mozna zamawiac na Liste do dnia 15 stycznia
Wplaty zaliczki 650zl do konca stycznia
Koniec marca gwinty beda w PL i wplacamy 2000zl i wysylamy do was
Na zawieszenie jest GWARANCJA uwzgledniana w planet-jdm , jest to jedyny dystrybutor na Polske , ja z nimi wspolpracuje tylko w autach japonskich , bo sami nie daja rady na wszystkich forach w kraju.
Do tej pory ISC jest 2 lata na PL rynku , w I edycji zakupow grupowych bylo taniej w wersji sport 2500zl bo wchodzili na nasz rynek, no i transport wodny troche wiecej kosztuje bo jest nowa taryfa . Ale w cenie juz jest Kurier Ubezpieczony do was pod dom , a to tez nie maly koszt. Druga kwestia to pierwsze gwinty ISC trafily do PL zaraz do Driftowozow Do tej pory nie bylo w planet-jdm zwrotow.
Sam gwint jest produkowany tam gdzie Ksport i D2 , jakosc jest na moje nawet lepsza ( ale to moje prywatne odczucie )
Nie ma tych objawow co np TEIN ze wylewa sie na polskich drogach dosc szybko.
Malo tego macie dostep do wszystkich czesci zamiennych czego nie ma konkurencja. Mozna kupic osobno sprezyne czy amor nawet.
Co do Twardosci sprezyn , w katalogu jest zalecana twardosc do kazdego auta zgodnie z zaleceniami uzytkowania , czyli kupujecie sport czy drift jest to brane pod uwage.
te wartosci 8/6 czy 6/6 to spring rate wyrazany w kg/mm czyli ile kg trzeba obciazyc sprezyne zeby ugiela sie o 1mm.
Mam nadzieje, ze to rozwiewa watpliwosci
Zalecam brac pod silnik i przedni naped twardsze jak na tyl aby auto zachowalo pelna sterownosc.
Jesli chcecie do jazdy po miescie tylko i wylacznie lub do lansu ze tak napisze ( chodzi mi tutaj o jakis komfort , male dzieci w foteliku itp ) to wartosci z tabeli zmniejszacie o 2 czyli z 10/8 na 8/6.
Jesli auto ma byc uzywane na pojezdzawki , tor itd to chociaz to co jest w katalogu podane lub wiecej...
Co do aut na glebe gdzie chcecie dopasowac rant felgi z nadkolem to smialo brac wiecej jak jest w tabeli co by nic nie obcieralo na podjazdach. Mozna zejsc jakies 75mm w granicach gwarancji , potem na wlasne ryzyko mozna kombinowac i zejsc jeszcze. No i wzgledem serii juz mamy jakies 15mm mniej.
Co do regulacji twardosci jest bardzo precyzyjna. Ja osobiscie w ciagu dnia zmienialem 2-3 razy . Trwa to chwilke. Do kazdego amora jest osobny kluczyk ale styknie jeden , a 3 mamy w rezerwie.
Ustawienie 0 to dla mnie jest twardosc jak np AGX-Eibach , lub jakis tam MTS i inne sportowe zawiasy , tutaj niby jest juz na wstepie sportowo ale bardzo dobrze wybiera dziury wiec nie skacze jak taczka . Od 10 do 20 juz mozna bardzo szybko pokonywac wszelkie zakrety , od 20 w gore jest beton na tor.
Prosze tylko pamietac ze jest to zawieszenie gwintowane o specyfice sportowej , i tutaj nie ma czegosc takiego jak komfort
Ja osobiscie wiekszosc czasu smigalem na 15-20 i bylo calkiem spoko , a jezdzilem juz na KONI , EIBACH , KW V2 , Tatechnix wiec mam troszke pojecia.
Nie wiem jak bedzie w accordze , u mnie w civicu 5gen sam zmienilem zawias robiac to pierwszy raz w 5h na jednym lewarku .
Wszystko pasowalo P&P , kazda sruba , tulejka i inne pierdoly byly w komplecie nowe , zero kombinacji , pasowalo idealnie.
Co do seryjnych czesci jak wahacze itp . Jesli auto ma juz swoje lata , warto sprawdzic , gumy , tuleje laczniki bo jak wiemy zawias jest twardszy i zejdziemy nizej wzgledem serii wiec warto inne czesci sprawdzic. To chyba na tyle
Jesli nadal macie jakies pytania smialo pisac , bede zagladac w ten temat jak i na skrzynke PW.
-------->KATALOG
z lat 1992-1996* <-------
Z ISC jeździ - miedzy innymi: Maciek Bochenek, Adrian Pelc a za granicą zawodnicy Formula Drift
Specyfikacja dostępna tutaj : klik
Mozna mnie sprawdzic na forum civicklub , mam feedback , userem jestem od 2007r , bywam na civic5gen , passwordjdm , jdm-option. Znany jestem ze zlotow wiec istnieje i nie uciekne z wasza kasa , ktora i tak wplacacie do planet-jdm. Dostajecie na zawieszenie paragon lub FV. I wtedy mozna ubiegac sie o wszelkie reklamacje itd.
Postaram sie jakos opisac zakup :
Gwinty mozna zamawiac na Liste do dnia 15 stycznia
Wplaty zaliczki 650zl do konca stycznia
Koniec marca gwinty beda w PL i wplacamy 2000zl i wysylamy do was
Na zawieszenie jest GWARANCJA uwzgledniana w planet-jdm , jest to jedyny dystrybutor na Polske , ja z nimi wspolpracuje tylko w autach japonskich , bo sami nie daja rady na wszystkich forach w kraju.
Do tej pory ISC jest 2 lata na PL rynku , w I edycji zakupow grupowych bylo taniej w wersji sport 2500zl bo wchodzili na nasz rynek, no i transport wodny troche wiecej kosztuje bo jest nowa taryfa . Ale w cenie juz jest Kurier Ubezpieczony do was pod dom , a to tez nie maly koszt. Druga kwestia to pierwsze gwinty ISC trafily do PL zaraz do Driftowozow Do tej pory nie bylo w planet-jdm zwrotow.
Sam gwint jest produkowany tam gdzie Ksport i D2 , jakosc jest na moje nawet lepsza ( ale to moje prywatne odczucie )
Nie ma tych objawow co np TEIN ze wylewa sie na polskich drogach dosc szybko.
Malo tego macie dostep do wszystkich czesci zamiennych czego nie ma konkurencja. Mozna kupic osobno sprezyne czy amor nawet.
Co do Twardosci sprezyn , w katalogu jest zalecana twardosc do kazdego auta zgodnie z zaleceniami uzytkowania , czyli kupujecie sport czy drift jest to brane pod uwage.
te wartosci 8/6 czy 6/6 to spring rate wyrazany w kg/mm czyli ile kg trzeba obciazyc sprezyne zeby ugiela sie o 1mm.
Mam nadzieje, ze to rozwiewa watpliwosci
Zalecam brac pod silnik i przedni naped twardsze jak na tyl aby auto zachowalo pelna sterownosc.
Jesli chcecie do jazdy po miescie tylko i wylacznie lub do lansu ze tak napisze ( chodzi mi tutaj o jakis komfort , male dzieci w foteliku itp ) to wartosci z tabeli zmniejszacie o 2 czyli z 10/8 na 8/6.
Jesli auto ma byc uzywane na pojezdzawki , tor itd to chociaz to co jest w katalogu podane lub wiecej...
Co do aut na glebe gdzie chcecie dopasowac rant felgi z nadkolem to smialo brac wiecej jak jest w tabeli co by nic nie obcieralo na podjazdach. Mozna zejsc jakies 75mm w granicach gwarancji , potem na wlasne ryzyko mozna kombinowac i zejsc jeszcze. No i wzgledem serii juz mamy jakies 15mm mniej.
Co do regulacji twardosci jest bardzo precyzyjna. Ja osobiscie w ciagu dnia zmienialem 2-3 razy . Trwa to chwilke. Do kazdego amora jest osobny kluczyk ale styknie jeden , a 3 mamy w rezerwie.
Ustawienie 0 to dla mnie jest twardosc jak np AGX-Eibach , lub jakis tam MTS i inne sportowe zawiasy , tutaj niby jest juz na wstepie sportowo ale bardzo dobrze wybiera dziury wiec nie skacze jak taczka . Od 10 do 20 juz mozna bardzo szybko pokonywac wszelkie zakrety , od 20 w gore jest beton na tor.
Prosze tylko pamietac ze jest to zawieszenie gwintowane o specyfice sportowej , i tutaj nie ma czegosc takiego jak komfort
Ja osobiscie wiekszosc czasu smigalem na 15-20 i bylo calkiem spoko , a jezdzilem juz na KONI , EIBACH , KW V2 , Tatechnix wiec mam troszke pojecia.
Nie wiem jak bedzie w accordze , u mnie w civicu 5gen sam zmienilem zawias robiac to pierwszy raz w 5h na jednym lewarku .
Wszystko pasowalo P&P , kazda sruba , tulejka i inne pierdoly byly w komplecie nowe , zero kombinacji , pasowalo idealnie.
Co do seryjnych czesci jak wahacze itp . Jesli auto ma juz swoje lata , warto sprawdzic , gumy , tuleje laczniki bo jak wiemy zawias jest twardszy i zejdziemy nizej wzgledem serii wiec warto inne czesci sprawdzic. To chyba na tyle
Jesli nadal macie jakies pytania smialo pisac , bede zagladac w ten temat jak i na skrzynke PW.
-------->KATALOG
z lat 1992-1996* <-------
Z ISC jeździ - miedzy innymi: Maciek Bochenek, Adrian Pelc a za granicą zawodnicy Formula Drift
Specyfikacja dostępna tutaj : klik
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
jak się dopisywać do listy? trzeba przez civici? czy możemy tutaj zrobić, naszą własną wewnętrzną a Ty nas podciągniesz pod "generalną"? na dzień dzisiejszy ja się piszę na 80%, po sylwestrze będę wiedział na 100%. kto jeszcze?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Nie ma problemu , mozecie robic liste tutaj
Jestem tez na forum http://www.accordklubpolska.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj juz leci lista w temacie ISC : http://www.accordklubpolska.pl/viewtopi ... &start=120
15 stycznia zamykam Listy na wszystkich forach i wciagam na jedna gl liste. Info do wplat zaliczek bede wysylac do kazdego na PW.
Jestem tez na forum http://www.accordklubpolska.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj juz leci lista w temacie ISC : http://www.accordklubpolska.pl/viewtopi ... &start=120
15 stycznia zamykam Listy na wszystkich forach i wciagam na jedna gl liste. Info do wplat zaliczek bede wysylac do kazdego na PW.