Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
CG3 H22A USDM by tomiek
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
pisales ze wentylatory sie zalaczaly a teraz piszesz ze jednak sie nie zalaczaly?
- tomiek
- Posty: 790
- Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
- Auto: CG3
- silnik: H22A
- Lokalizacja: Warszawa WK i WD
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
Więc było tak:
Po właczeniu klimatyzacji właczała się sprężarka. Wentylatory się nie załączały. Dmuchało zimnym = ok. Po chwili cos pykało i spadały obroty (jakby sprężarka dawała sygnał do wentylatora żeby się włączył, ale wentylator się nie włączał) Wyłaczyła się sprężarka i już nawiew w kabinie nie był zimny.
Generalnie niemożność załaczenia wentylatora przez sprężarkę wywoływało sprzężenie zwrotne "uszkodzony wentylator - wysoka temperatura układu" i sprężarka wyłaczała się żeby nie doszło do przegrzania.
Oba wentylatory załaczały się w momencie nagrzania silnika (jak normalnie podczas chłodzenia chłodnicy)
Obecnie po włączeniu klimy wentylatory załaczają się niemalże od razu i klima działa dobrze bo układ jest chłodzony przez wentylatory.
Mam nadzieję, ze rozjaśniłem
Po właczeniu klimatyzacji właczała się sprężarka. Wentylatory się nie załączały. Dmuchało zimnym = ok. Po chwili cos pykało i spadały obroty (jakby sprężarka dawała sygnał do wentylatora żeby się włączył, ale wentylator się nie włączał) Wyłaczyła się sprężarka i już nawiew w kabinie nie był zimny.
Generalnie niemożność załaczenia wentylatora przez sprężarkę wywoływało sprzężenie zwrotne "uszkodzony wentylator - wysoka temperatura układu" i sprężarka wyłaczała się żeby nie doszło do przegrzania.
Oba wentylatory załaczały się w momencie nagrzania silnika (jak normalnie podczas chłodzenia chłodnicy)
Obecnie po włączeniu klimy wentylatory załaczają się niemalże od razu i klima działa dobrze bo układ jest chłodzony przez wentylatory.
Mam nadzieję, ze rozjaśniłem
CG3 H22A by tomiek --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=577
- tomiek
- Posty: 790
- Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
- Auto: CG3
- silnik: H22A
- Lokalizacja: Warszawa WK i WD
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
CG3 H22A by tomiek --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=577
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
a ja mam do Ciebie pytanie. jak to jest że ty dalej na marka blachach jeździsz?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- tomiek
- Posty: 790
- Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
- Auto: CG3
- silnik: H22A
- Lokalizacja: Warszawa WK i WD
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
Na przerejestrowanie pojazdu zwyczajowo jest 30 dni od daty sporządzenia umowy. Zrobię to po powrocie z urlopu albo chwilę później
CG3 H22A by tomiek --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=577
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
Kurde serio wielki ten termos z tyłu proponuję grill w kolor pomalować dobrze będzie wyglądać.
Fajne miejsce na foto znalazłeś to fakt.
Fajne miejsce na foto znalazłeś to fakt.
HR
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
ja jeździłem od lutego bez przerejestrowania do dziś i nie ma żadnego problemu z tym, dziś przerejestrowałem bo zbliża się okres opłaty za oc a że przechodzę do innego ubezpieczyciela to chciałem już mieć w umowie z nimi nowe tablicetomiek pisze:Na przerejestrowanie pojazdu zwyczajowo jest 30 dni od daty sporządzenia umowy. Zrobię to po powrocie z urlopu albo chwilę później
- tomiek
- Posty: 790
- Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
- Auto: CG3
- silnik: H22A
- Lokalizacja: Warszawa WK i WD
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
Kurcze, ten termos zaczął mi się podobać i w sumie nie jest w trasie uciążliwy. Moze zostanie jakiś czas. Jeszcze się zastanowię czy zmieniać go na twinloopa...figo pisze:Kurde serio wielki ten termos z tyłu proponuję grill w kolor pomalować dobrze będzie wyglądać.
Fajne miejsce na foto znalazłeś to fakt.
Grill w kolor w sumie fajny pomysł. Mogę to zrobić przy okazji malowania lusterek...
A miejscówka na foty znaleziona spontanicznie na wakacjach u teściów Jest tu kilka "klimatów" na fajne foty...
W sumie chciałbym mieć już WD na blachachmaxel pisze:ja jeździłem od lutego bez przerejestrowania do dziś i nie ma żadnego problemu z tym, dziś przerejestrowałem bo zbliża się okres opłaty za oc a że przechodzę do innego ubezpieczyciela to chciałem już mieć w umowie z nimi nowe tablice
CG3 H22A by tomiek --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=577
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
twinloop do bardzo dobra opcja ale kosztowna, za to pełen przelot i "cisza"
HR
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
mi coś takiego chodzi po głowie, ale właśnie ta cena
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp