Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Problem z alarmem
Problem z alarmem
Witam,
Mam problem z alarmem w moim Coupe. Po zamknięciu samochodu kierunki mrygają 3 razy oraz włącza się dioda przy drzwiach. (teoretycznie alarm się załącza).
Po takim załączeniu mogę z samochodem zrobić wszystko. Zostawiając otwarte szyby wsiąść bez problemu do środka, alarm się nie włączy. Tak jak by nie działał.
Proszę o info co może być nie tak, może nie rozumiem formy działania alarmu w naszych Hondach
Pozdrawiam
Mam problem z alarmem w moim Coupe. Po zamknięciu samochodu kierunki mrygają 3 razy oraz włącza się dioda przy drzwiach. (teoretycznie alarm się załącza).
Po takim załączeniu mogę z samochodem zrobić wszystko. Zostawiając otwarte szyby wsiąść bez problemu do środka, alarm się nie włączy. Tak jak by nie działał.
Proszę o info co może być nie tak, może nie rozumiem formy działania alarmu w naszych Hondach
Pozdrawiam
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Problem z alarmem
A odpalić możesz?
Jak mruga trzy razy to daje cynk, że się nie uzbraja do końca... bo coś mu nie gra;) I może tylko odcina zapłon, czy nie wiem co tam innego może odcinać jeszcze, nie zamykając drzwi.
Zazwyczaj z powodu otwartej klapy bagażnika albo maski przodu, lub którychś drzwi - jak masz wszystko domknięte to może któryś czujnik od tychże elementów jest kiwnięty i daje sprzeczne info do centralki. Także przeleć po wszystkich czujnikach i sprawdź czy dają prawidłowe "sygnały".
Jak mruga trzy razy to daje cynk, że się nie uzbraja do końca... bo coś mu nie gra;) I może tylko odcina zapłon, czy nie wiem co tam innego może odcinać jeszcze, nie zamykając drzwi.
Zazwyczaj z powodu otwartej klapy bagażnika albo maski przodu, lub którychś drzwi - jak masz wszystko domknięte to może któryś czujnik od tychże elementów jest kiwnięty i daje sprzeczne info do centralki. Także przeleć po wszystkich czujnikach i sprawdź czy dają prawidłowe "sygnały".
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Problem z alarmem
3 mrugnięcia kierunkami i zapalenie się diody security to właśnie że wszystko w porządku. Bynajmniej w EU bo w USDM mrugają pozycję i w ogóle inaczej wszystko. Gdyby się security nie zapaliło to wtedy szukać winny w stycznikach.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Problem z alarmem
Czyli wychodzi na to, że alarm się załącza.
Mrugają 3 razy kierunki oraz zapala się dioda Security (po zostawieniu samochodu, mruga).
Jak mogę sprawdzić alarm? Jedyna opcja to otwierając go z kluczyka oraz spróbować odpalić silnik?
Jakieś czujniki ruchu są zamontowane w środku? Niestety nie orientuję się jaka jest zasada działania alarmu w naszych Hondach.
Mrugają 3 razy kierunki oraz zapala się dioda Security (po zostawieniu samochodu, mruga).
Jak mogę sprawdzić alarm? Jedyna opcja to otwierając go z kluczyka oraz spróbować odpalić silnik?
Jakieś czujniki ruchu są zamontowane w środku? Niestety nie orientuję się jaka jest zasada działania alarmu w naszych Hondach.
Re: Problem z alarmem
zostaw otwartą szybę i wejdź do auta, lub sam się w środku zamknij w samochodzie i spróbuj odpalić, jak wszystko masz w porządku na pewno alarm się odezwie. Czujek ruchu nie ma.
Poza tym jest imo kodowane. Także jak ktoś będzie chciał zajumać jakiekolwiek auto to i tak to zrobi. Z dwoma zabezpieczeniami czy czterema. Możemy jedynie czas działania złodzieja wydłużyć jakimiś patentami, i powiem tyle że jakieś proste\domowe sposoby na odcięcie np pompy w ukrytym pstryczkiem są najlepszą opcją.
Poza tym jest imo kodowane. Także jak ktoś będzie chciał zajumać jakiekolwiek auto to i tak to zrobi. Z dwoma zabezpieczeniami czy czterema. Możemy jedynie czas działania złodzieja wydłużyć jakimiś patentami, i powiem tyle że jakieś proste\domowe sposoby na odcięcie np pompy w ukrytym pstryczkiem są najlepszą opcją.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Problem z alarmem
Miałem takie odcięcie w QP właśnie i raz mi się w tym ustrojstwie bezpiecznik spalił bo był dołożony na wszelki wypadek, stało się w najmniej odpowiednim momencie standardowo . Nigdy więcej czegoś takiego do samochodu nie wsadzę. Poza tym QP to nie jest auto popularne wśród złodziei także nie stresowałbym się za mocno.
Re: Problem z alarmem
Wiadomo im mniej "szmerów\bajerów" tym lepiej Chyba że takie odcięcie dodatkowe ktoś sobie sam założy.
Zawsze można też przekaźnik pompy paliwa wyjąć spod deski jednym ruchem ręki a w domu spokojni że nikt nie zajuma naszego autka go przy okazji prze lutować
Zawsze można też przekaźnik pompy paliwa wyjąć spod deski jednym ruchem ręki a w domu spokojni że nikt nie zajuma naszego autka go przy okazji prze lutować
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Problem z alarmem
No chyba ze masz LPG... to i choćbyś całą pompę wykręcał i trzymał w nocnej szafce to i tak pójdzie jak ta lala:Dslepak pisze:Zawsze można też przekaźnik pompy paliwa wyjąć spod deski jednym ruchem ręki a w domu spokojni że nikt nie zajuma naszego autka
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Problem z alarmem
Nikt raczej instalacji na śrubę nie montuję do QP, a żeby odpalić sekwencję to najpierw benzyna musi być. Wiadomo każda instalacja ma jakaś procedurę odpalenia awaryjnego na LPG, ale w głównej mierze blokują to czujniki temp w reduktorze.
A mi kiedyś w CG3 zabrakło paliwa do odpalenia i nawet procedura awaryjnego odpalenia w BRC nie zadziałała i maszerowałem na stację z kanisterkiem
A mi kiedyś w CG3 zabrakło paliwa do odpalenia i nawet procedura awaryjnego odpalenia w BRC nie zadziałała i maszerowałem na stację z kanisterkiem
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Problem z alarmem
sprawa wygląda tak (wersja EU), czujek ruchu nie ma, alarm się uzbraja po 3 mignięciach kierunkami, dioda security mryga, ale dopiero po ok 60sek alarm jest uzbrojony, nie ma przy tym sygnały dźwiękowego.
Uruchamia się przy próbie otwarcia drzwi, bagażnika, maski, próbie uruchomienia silnika i próbie odłączenia radia (to nie do końca potwierdzone przy wersji EU).
Jak chcesz sprawdzić czy wszystko działa poprawnie, otwórz szybę, włącz alarm/zamknij centralny i po minucie otwórz auto od środka nie kluczykiem, powinny migać kierunki i wyć klakson.
Uruchamia się przy próbie otwarcia drzwi, bagażnika, maski, próbie uruchomienia silnika i próbie odłączenia radia (to nie do końca potwierdzone przy wersji EU).
Jak chcesz sprawdzić czy wszystko działa poprawnie, otwórz szybę, włącz alarm/zamknij centralny i po minucie otwórz auto od środka nie kluczykiem, powinny migać kierunki i wyć klakson.
HR