Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Byk 9
- Maniek
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 lut 2013 19:57
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Warszawa
Byk 9
Witam wszystkich.
Problem pojawił się dziś , zapalił się check a po samo-diagnostyce wyszło ze to błąd numer 9 czyli wg manuala:
9 CYP sensor intermitter voltage signal
9 CYP sensor no voltage signal
9 czujnik położenia tłoka w pierwszym cylindrze (CYP)
coupetka z usa. Czy ktoś ma jakiś pomysł ???
Problem pojawił się dziś , zapalił się check a po samo-diagnostyce wyszło ze to błąd numer 9 czyli wg manuala:
9 CYP sensor intermitter voltage signal
9 CYP sensor no voltage signal
9 czujnik położenia tłoka w pierwszym cylindrze (CYP)
coupetka z usa. Czy ktoś ma jakiś pomysł ???
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Byk 9
ja mam i nawet kilka, czujnik CYP znajduje się w aparacie jest to takie grafitowe śmigiełko które widać po zdjęciu osłony i palca rozdzielacza.
1. zabrudzenie czujnika
2. uszkodzenie czujnika
3. brak styku lub kiepski styk na kostce przy aparacie zapłonowym
4. wilgoć lub uszkodzenie kabla przy kostce aparatu zapłonowego
5. umiera czujnik halla, który jest jedyną rzeczą w aparacie która nie występuje jako część zamienna
Więc
a. wyjąć aparat zapłonowy, rozebrać na części pierwsze, wyczyścić i jak wszystko jest całe złożyć do kupy i sprawdzić co się dzieje.
jeżeli nie zadziała punkt A to pozostaje punkt B
b. szukać nowego aparatu zapłonowego, a stary zostawić na dawcę
1. zabrudzenie czujnika
2. uszkodzenie czujnika
3. brak styku lub kiepski styk na kostce przy aparacie zapłonowym
4. wilgoć lub uszkodzenie kabla przy kostce aparatu zapłonowego
5. umiera czujnik halla, który jest jedyną rzeczą w aparacie która nie występuje jako część zamienna
Więc
a. wyjąć aparat zapłonowy, rozebrać na części pierwsze, wyczyścić i jak wszystko jest całe złożyć do kupy i sprawdzić co się dzieje.
jeżeli nie zadziała punkt A to pozostaje punkt B
b. szukać nowego aparatu zapłonowego, a stary zostawić na dawcę
- Maniek
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 lut 2013 19:57
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Byk 9
Sie ma.lotwock pisze:Czemu nic nie dalo? Jestes pewien ze go dobrze zlozyles?
Ja w swoim bylym b16a2 podczas reanimacji odwrotnie zalozylem ten dzyndzel z pierwszego i drugiego zdj. Sprawdz to
Musi być dobrze bo inaczej nie chciało wejść do motora .A może to być wina np.świec lub przewodów w.n ??????.czy tego czujnika ????? Już k.. wa nie wiem.