Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
tuning/kucie f serii
- TheRealCzarls
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 mar 2013 17:38
- Auto: cg4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: wwa
Re: tuning/kucie f serii
podpowiem wam panowie że są dwie wersje silnika F20B. Pierwsza wersja ma 180 KM (można go kupić na allegro). Drugi ma moc 200 KM, cena wykrecona jak za H22a7 (dostepny jest w UK).
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: tuning/kucie f serii
Mniemam że to te same jednostki ,ale różnią się kompem ,bo silniki JDM mają inne ustawienia dawek i zapłonu z racji na dodatki zawarte w paliwie z Japonii i też dlatego różnią się mocą.
Re: tuning/kucie f serii
Też mi sie tak wydaje ze to chodzi raczej o dawkowanie i rodzaj paliwa. Ciekawa alternatywa pomiedzy h22a7 a f20b7 z jakimis tam dziwnymi przerobkami jest k24a3 z acco type s.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: tuning/kucie f serii
Możliwe że tam jest też wyższy wałek z racji na paliwo ,ale to tylko domniemanie.