Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

tuning/kucie f serii

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
TheRealCzarls
Posty: 120
Rejestracja: 22 mar 2013 17:38
Auto: cg4
silnik: 2.0
Lokalizacja: wwa

Re: tuning/kucie f serii

Post autor: TheRealCzarls »

podpowiem wam panowie że są dwie wersje silnika F20B. Pierwsza wersja ma 180 KM (można go kupić na allegro). Drugi ma moc 200 KM, cena wykrecona jak za H22a7 (dostepny jest w UK).
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2002
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: tuning/kucie f serii

Post autor: MuzykGrzes »

Mniemam że to te same jednostki ,ale różnią się kompem ,bo silniki JDM mają inne ustawienia dawek i zapłonu z racji na dodatki zawarte w paliwie z Japonii i też dlatego różnią się mocą.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
majorekk5
Posty: 273
Rejestracja: 28 wrz 2015 20:12
Auto: CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Lublin

Re: tuning/kucie f serii

Post autor: majorekk5 »

Też mi sie tak wydaje ze to chodzi raczej o dawkowanie i rodzaj paliwa. Ciekawa alternatywa pomiedzy h22a7 a f20b7 z jakimis tam dziwnymi przerobkami jest k24a3 z acco type s.
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2002
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: tuning/kucie f serii

Post autor: MuzykGrzes »

Możliwe że tam jest też wyższy wałek z racji na paliwo ,ale to tylko domniemanie.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
ODPOWIEDZ