Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Górny, przedni wahacz
Re: Górny, przedni wahacz
z anglika był za wąski o 2cm, dziś byłem po 5 wahacz i był 10mm za szeroki
mam zamówiony kolejny nr 6, według katalogów każdy z nich jest zamiennikiem ori z coupe a między nimi są różnice rzędu 30mm rozpiętości ramion zajebista dokładność
mam zamówiony kolejny nr 6, według katalogów każdy z nich jest zamiennikiem ori z coupe a między nimi są różnice rzędu 30mm rozpiętości ramion zajebista dokładność
Re: Górny, przedni wahacz
Odkopuje temat. Gdzie dostać same tulejki do wymiany lub pewny wahaczy, pewny by pasował w 100% by nie rozbierać tego sto razy.
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2101
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Górny, przedni wahacz
W haparts.pl dali mi propozycję "tuleje metalowo-gumowe firmy FEBEST za 49,70PLN/sztuka". OEM podobno nie ma, tylko całe wahacze "kompletne wahacze oryginalne Honda za 1281,80PLN/sztuka na czwartek lub za 1085,00PLN/sztuka na 21. marca."
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Górny, przedni wahacz
Mi tylko odpisali o kompletnych ori... Na miejscu pytałem, niby nawet jest wybór ale ciągle się obawiam że mimo że do usaccorda to przyjdzie g**no do angielki
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2101
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Górny, przedni wahacz
Jak u nich byłem to mówili, że Febesty pasują
Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Wahacz górny
Witam
Po dzisiejszym przeglądzie okazało się ze mam do wymiany sworznie na wahaczach górnych z przodu. Warto kupić nowe wahacze ( chodzi mi o wahacze w cenie 80zł -150zł) czy lepiej osobno sworznie, tuleje i wprasować wszystko samemu Wolał bym całe wahacze kupić ponieważ mniej roboty, a pogoda nie sprzyja takim pracą a strach jeździć
Po dzisiejszym przeglądzie okazało się ze mam do wymiany sworznie na wahaczach górnych z przodu. Warto kupić nowe wahacze ( chodzi mi o wahacze w cenie 80zł -150zł) czy lepiej osobno sworznie, tuleje i wprasować wszystko samemu Wolał bym całe wahacze kupić ponieważ mniej roboty, a pogoda nie sprzyja takim pracą a strach jeździć
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2101
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Wahacz górny
Wahacze lepiej mieć oryginalne i założyć do nich porządne sworznie (555 lub CTR) i tuleje. Górnych sworzni niestety nie dostaniesz OEM, bo Honda sprzedaje tylko całe wahacze górne... po jedyne 1200 zł sztukaadincg2 pisze:Witam
Po dzisiejszym przeglądzie okazało się ze mam do wymiany sworznie na wahaczach górnych z przodu. Warto kupić nowe wahacze ( chodzi mi o wahacze w cenie 80zł -150zł) czy lepiej osobno sworznie, tuleje i wprasować wszystko samemu Wolał bym całe wahacze kupić ponieważ mniej roboty, a pogoda nie sprzyja takim pracą a strach jeździć
O zamiennikach wahaczy lepiej zapomnij, bo to pieniądze w błoto. Jakość taka sobie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Wahacz górny
Dużo roboty jest z wymianą sworzni i tulei? Sworznie widziałem ze można kupić po 74zł za sztukę za to tulei nie znalazłem. Aż tak kiepskie są te całe wahacze?
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Wahacz górny
Temat jest bardo prosty>
musisz wyciągnąć ąmortyzator,-wcześniej zdemontować zacisk z jarzmem i zdjąć tarczę hamulcową ,będzie przeszkadzał też łącznik stabilizatora.odkręcasz końcówkę drążka kiero.., i wybijasz zwrotnicę z górnego sworznia schodzi raczej lekko
-teraz wahacz śruby z prawej i lewej chyba klucz15? i już go masz wręku
-sworzeń na prasę razem z wahadłem i go wyciskasz -pamiętać przy nowym że jest kierunkowy na wahaczu jest kropka i na sworzniu też(kropka do kropki) on pracuje tylko AP end DOWN inaczej niż dolny w każdą stronę.
-warto zmienić tuleje wahacza jeśli są zmęczone FEBEST ( prasa konieczna iduuużo cierpliwości ) i pamiętać jak była wprasowana stara tuleje nową tak samo ustawić .
-wszystko składasz i smigasz.
-tuleje i sworznie dostaniesz w HAPRTsie.
musisz wyciągnąć ąmortyzator,-wcześniej zdemontować zacisk z jarzmem i zdjąć tarczę hamulcową ,będzie przeszkadzał też łącznik stabilizatora.odkręcasz końcówkę drążka kiero.., i wybijasz zwrotnicę z górnego sworznia schodzi raczej lekko
-teraz wahacz śruby z prawej i lewej chyba klucz15? i już go masz wręku
-sworzeń na prasę razem z wahadłem i go wyciskasz -pamiętać przy nowym że jest kierunkowy na wahaczu jest kropka i na sworzniu też(kropka do kropki) on pracuje tylko AP end DOWN inaczej niż dolny w każdą stronę.
-warto zmienić tuleje wahacza jeśli są zmęczone FEBEST ( prasa konieczna iduuużo cierpliwości ) i pamiętać jak była wprasowana stara tuleje nową tak samo ustawić .
-wszystko składasz i smigasz.
-tuleje i sworznie dostaniesz w HAPRTsie.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2101
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Wahacz górny
Tu masz filmik, jak wyjąć górny wahaczadincg2 pisze:Dużo roboty jest z wymianą sworzni i tulei? Sworznie widziałem ze można kupić po 74zł za sztukę za to tulei nie znalazłem. Aż tak kiepskie są te całe wahacze?
" onclick="window.open(this.href);return false;
Potem trzeba wybić tuleje i sworzeń (najlepiej na prasie, ale młotkiem też pójdzie), a następnie wprasować nowe tuleje i sworzeń (pamiętając o odpowiednim ustawieniu).
To tak w dużym skrócie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001