Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
emerald bullet by miechoo 2019r H23VTEC FrankenStein
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: emerald bullet by miechoo 2015r SI / Type-R
Bez lotki lepiej
Ty, kurczę, jak by to powiedzieć.. połowę materiału będziecie musieli kręcić od nowa
Ty, kurczę, jak by to powiedzieć.. połowę materiału będziecie musieli kręcić od nowa
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2101
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: emerald bullet by miechoo 2015r SI / Type-R
O to to.KOko pisze:Bez lotki lepiej
Wysłane za pomocą mTalk
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: emerald bullet by miechoo 2015r SI / Type-R
Ja mam i bez bym nie chciał.
- SzwedziuZGR
- Posty: 414
- Rejestracja: 21 mar 2014 12:48
- Auto: IS300 SC
- silnik: 3.0R6 2JZ GE
- Lokalizacja: Zgierz
Re: emerald bullet by miechoo 2015r SI / Type-R
Ja mam lotkę ale jak bym znalazł klapę złota w dobrym stanie bez lotki to chyba bym kupił. Bez lotki te qupy wyglądają dużo dłuższe.
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: emerald bullet by miechoo 2015r SI / Type-R
Witajcie po dość długiej przerwie.
Już tradycyjnie mój accord przeszedł parę modyfikacji i postaram się na bieżąco to uzupełniać. Jednak pod wpływem ekscytacji postanowiłem jako pierwszą zmianę zaprezentować Wam swap tylnych hampli . Jest to autorski Big Breake Kit od DMRA. Jest to bardzo świeża sprawa i jesteśmy w fazie testów, które jak na razie są baaaaaardzo pozytywne.
Chętnie dowiem się co o tym myślicie. Zamontowane tarcze o rozmiarze 290mm ( felgi oczywiście 17" ).
Więcej spraw technicznych oraz odczuć może też dopisze Dmra
Fotki całości oraz samego BBK.
P.S. wybaczcie za nie ultra czyste auto oraz jakość fotek bo robiona oczywiście sandałem z lidla.
Już tradycyjnie mój accord przeszedł parę modyfikacji i postaram się na bieżąco to uzupełniać. Jednak pod wpływem ekscytacji postanowiłem jako pierwszą zmianę zaprezentować Wam swap tylnych hampli . Jest to autorski Big Breake Kit od DMRA. Jest to bardzo świeża sprawa i jesteśmy w fazie testów, które jak na razie są baaaaaardzo pozytywne.
Chętnie dowiem się co o tym myślicie. Zamontowane tarcze o rozmiarze 290mm ( felgi oczywiście 17" ).
Więcej spraw technicznych oraz odczuć może też dopisze Dmra
Fotki całości oraz samego BBK.
P.S. wybaczcie za nie ultra czyste auto oraz jakość fotek bo robiona oczywiście sandałem z lidla.
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2101
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: emerald bullet by miechoo 2015r SI / Type-R
Świetnie! Ja będę szczepił 320 mm na przód (przygarnąłem złoty komplecik od wołka) i właśnie zastanawiałem się, co można byłoby wrzucić na tył, żeby ciut lepiej hamowało i lepiej (czy raczej w ogóle) wyglądało.
Dawaj szczegóły techniczne.
Dawaj szczegóły techniczne.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: emerald bullet by miechoo 2015r SI / Type-R
Pół roku ..... tak przerwa bardzo nieładnie .regret pisze:Witajcie po dość długiej przerwie. :twisted
Dawaj te foty hanki w kalesonach .
- wysio
- Posty: 780
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: emerald bullet by miechoo 2015r SI / Type-R
Żeby ciut lepiej hamowało, załóż przewody w oplocie.QuicksilveR pisze:Świetnie! Ja będę szczepił 320 mm na przód (przygarnąłem złoty komplecik od wołka) i właśnie zastanawiałem się, co można byłoby wrzucić na tył, żeby ciut lepiej hamowało i lepiej (czy raczej w ogóle) wyglądało.
Dawaj szczegóły techniczne.
Czyli rozumiem, że standardowa pompa hamulcowa daje sobie spokojnie radę z takimi heblami na przód i tył?
Pytałem się o to Sarena i miał wątpliwości...
Re: emerald bullet by miechoo 2015r SI / Type-R
Ok, idą szczegóły techniczne...
Zestaw oparty jest na litej tarczy 290x11mm z Toyoty Avensis (z roztoczonym otworem centrującym pod "hondowski" rozmiar, na nowo przefazowanym, oraz nawiercone nowe otwory pod szpilki piasty). Jarzma, zaciski i klocki zostały seryjne.
Do zwrotnicy przykręcony został śrubami M10x1.25 o twardości 10.9 solidny adapter, a do niego jarzmo i reszta zacisku.
Zestaw pasi P&P i można bez problemu powrócić do seryjnych hamulców, a jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to zbyt wiele ich nie było bo auto jeszcze się robi, ale (co prawda podczas mżawki) przy niecałych 50km/h blokuje oba tylne koła bez większej napinki .
O wydajność pompy to raczej bym się nie martwił bo z tego co pamiętam Pralki z ABS'em, ATR'y i ATS'y miały pompy 1".
Zestaw oparty jest na litej tarczy 290x11mm z Toyoty Avensis (z roztoczonym otworem centrującym pod "hondowski" rozmiar, na nowo przefazowanym, oraz nawiercone nowe otwory pod szpilki piasty). Jarzma, zaciski i klocki zostały seryjne.
Do zwrotnicy przykręcony został śrubami M10x1.25 o twardości 10.9 solidny adapter, a do niego jarzmo i reszta zacisku.
Zestaw pasi P&P i można bez problemu powrócić do seryjnych hamulców, a jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to zbyt wiele ich nie było bo auto jeszcze się robi, ale (co prawda podczas mżawki) przy niecałych 50km/h blokuje oba tylne koła bez większej napinki .
O wydajność pompy to raczej bym się nie martwił bo z tego co pamiętam Pralki z ABS'em, ATR'y i ATS'y miały pompy 1".
Re: emerald bullet by miechoo 2015r SI / Type-R
Jeśli klocki i zaciski są seryjne to czy rzeczywiście ma to prawo lepiej hamować? Czy myk polega na tym że zacisk jest bardziej odsunięty od środka koła i wtedy skuteczność wzrasta?