Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
Auto pomyślnie przeszło swap piast z CG2 i teraz na nowym felunku z pięcioma śrubami.
Zabieg miał być banalnie prosty ,ale nie obyło się bez komplikacji.....
Tył - wystarczy zamienić same piasty ,ale żeby nie było za łatwo jest kilka dróg bo zaciski i tarcze z Cg2 i Cg4 się różnią ,ja wcześniej oddałem tarcze 4 x 114,3 do nawiercenia na 5 x 114,3 więc nic więcej nie wymieniałem. Tak, poszedłem na łatwiznę
Jeśli ktoś chce jednak zastosować tarcze z CG2 to wymienić trzeba dużo więcej niż u mnie.
Przód - wystarczy przełożyć zwrotnice z CG2 i dokupić tarcze na 5 śrub - wszystko
I liczyć na to że jakiś mechanik nie przełożył Ciskowi (od którego kupiłem swap) jednej piasty od ATR'a co znacznie skomplikowało operację bo raz tarcza 300 lub 320 (nie pamiętam ,ale to akurat nie ważne) więc i piasta szersza i tarcza 282 na nią nie wejdzie a dwa otwór centrujący 70 mm zamiast 64,1 mm Pierwszy wymiar piasty no cóż w niedziele po południu jedynym rozwiązaniem było podnieść auto z jednej strony ,odpalić na dwójce i prawie godzina szlifowania piasty żeby zebrać te 8 mm ze średnicy czyli 4 mm z promienia. Dzisiejszy mechanik powiedział by że taki zabieg jest mało profesjonalny ,ale ja jestem starej daty i kiedyś takie rozwiązanie zdawało egzamin więc poszło i teraz. Niestety niewiele to dało bo po zeszlifowaniu piasty okazało się że średnica wewnętrzna tarczy też nie pasuje. Żadna tokarka którą mieliśmy pod ręką nie dała rady bo max 280 mm a tarcza 282 i opierała się na łożu tokarki. Dopiero w poniedziałek z rana zaprzyjaźniony instruktor z Wałbrzyskiego "Mechanika" zebrał z tarczy co potrzeba żeby pasowało i dało sie założyć.
Zabieg miał być banalnie prosty ,ale nie obyło się bez komplikacji.....
Tył - wystarczy zamienić same piasty ,ale żeby nie było za łatwo jest kilka dróg bo zaciski i tarcze z Cg2 i Cg4 się różnią ,ja wcześniej oddałem tarcze 4 x 114,3 do nawiercenia na 5 x 114,3 więc nic więcej nie wymieniałem. Tak, poszedłem na łatwiznę
Jeśli ktoś chce jednak zastosować tarcze z CG2 to wymienić trzeba dużo więcej niż u mnie.
Przód - wystarczy przełożyć zwrotnice z CG2 i dokupić tarcze na 5 śrub - wszystko
I liczyć na to że jakiś mechanik nie przełożył Ciskowi (od którego kupiłem swap) jednej piasty od ATR'a co znacznie skomplikowało operację bo raz tarcza 300 lub 320 (nie pamiętam ,ale to akurat nie ważne) więc i piasta szersza i tarcza 282 na nią nie wejdzie a dwa otwór centrujący 70 mm zamiast 64,1 mm Pierwszy wymiar piasty no cóż w niedziele po południu jedynym rozwiązaniem było podnieść auto z jednej strony ,odpalić na dwójce i prawie godzina szlifowania piasty żeby zebrać te 8 mm ze średnicy czyli 4 mm z promienia. Dzisiejszy mechanik powiedział by że taki zabieg jest mało profesjonalny ,ale ja jestem starej daty i kiedyś takie rozwiązanie zdawało egzamin więc poszło i teraz. Niestety niewiele to dało bo po zeszlifowaniu piasty okazało się że średnica wewnętrzna tarczy też nie pasuje. Żadna tokarka którą mieliśmy pod ręką nie dała rady bo max 280 mm a tarcza 282 i opierała się na łożu tokarki. Dopiero w poniedziałek z rana zaprzyjaźniony instruktor z Wałbrzyskiego "Mechanika" zebrał z tarczy co potrzeba żeby pasowało i dało sie założyć.
- Edi
- Moderator
- Posty: 1396
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
No i pięknie jest Grześ .
Czego to się nie zrobi dla ładnych felg .......
Czego to się nie zrobi dla ładnych felg .......
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2140
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
Ładnie się prezentuje.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
Dobrze, że skończyło się na toczeniu tokarką.
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
O Panie co to się tam narobiło.
Po tej historii do nicka śmiało możesz dopisać:
MuzykGrzesRzeźbiarz
Po tej historii do nicka śmiało możesz dopisać:
MuzykGrzesRzeźbiarz
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
Foto, szykuj naklejki JanuszTuningu żeby było co ponaklejać jak się ponapijamy
btw. Grzechu, a co z poprzednimi felami? też były ładne
btw. Grzechu, a co z poprzednimi felami? też były ładne
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
Jaki Janusz? To przecież podręczna tokarka była ,piasta się obracała równomiernie ,tarcza szlifierki z resztą też.
Poza tym 30 lat temu pewnie zamiast szlifierki ktoś zamocował by nóż tokarski
Tak czy owak działanie było skuteczne ,piasta została zmniejszona a i tak z czasem będzie wymieniona na taką z CG2
Poza tym 30 lat temu pewnie zamiast szlifierki ktoś zamocował by nóż tokarski
Tak czy owak działanie było skuteczne ,piasta została zmniejszona a i tak z czasem będzie wymieniona na taką z CG2
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
A szlifierka jak się trzymała? Jeśli zamocowana na jakimś stelażu stabilnym zamontowanym zamiast zacisku to spoko.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
Kolokwialnie określając trzymała się ręcyma moimi Ale stabilnie i w jednej pozycji.
- cisek33
- Posty: 366
- Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
- Auto: Accord Coupe
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Rawicz/Góra
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
Ło Panie tosz to była nowiuśka piasta ,a Pan ją diaxem toczył
Ciche auta zabijają dzieci
olej bierze?A co ma kurna dawać?
olej bierze?A co ma kurna dawać?