Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Granatowa Daily Hanka
Re: Granatowa Daily Hanka
dużo z tym pierdzielenia?
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Topólka
Re: Granatowa Daily Hanka
Fajna sprawa z tą manetką zwłaszcza jak się ma radio dwa din i nie ma sie co zrobić ze spryskiwaczami
ps. Napisz dokładnie z czego masz i czy dużo zabawy żeby wszystko podłączyć
ps. Napisz dokładnie z czego masz i czy dużo zabawy żeby wszystko podłączyć
- Valanel
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 lip 2018 22:13
- Auto: Accord VI Coupe
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Granatowa Daily Hanka
Wszystko robione wg opisu na viewtopic.php?f=11&t=4198" onclick="window.open(this.href);return false;
Manetka jest z Hondy Legend KA9 (rok 2003). Zależało mi na takiej ze spryskiwaczem reflektorów (właśnie ze względu na radio 2din).
Manetka pasuje plug&play, jedynie trzeba poprowadzić 4 przewody. Do manetki dolutowałem Molexa od zasilania wiatraczka z kompa, a do przewodów odpowiednie gniazdo.
Największe wyzwanie to poszukanie pinów do wtyczki multiplexa. Można szukać na szrotach, mi przypasiły idealnie z "Wtyczka kamery cofania Honda" znalezionej na popularnym portalu aukcyjnym.
Manetka jest z Hondy Legend KA9 (rok 2003). Zależało mi na takiej ze spryskiwaczem reflektorów (właśnie ze względu na radio 2din).
Manetka pasuje plug&play, jedynie trzeba poprowadzić 4 przewody. Do manetki dolutowałem Molexa od zasilania wiatraczka z kompa, a do przewodów odpowiednie gniazdo.
Największe wyzwanie to poszukanie pinów do wtyczki multiplexa. Można szukać na szrotach, mi przypasiły idealnie z "Wtyczka kamery cofania Honda" znalezionej na popularnym portalu aukcyjnym.
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Granatowa Daily Hanka
Bardzo przydatny gadżet, sam też sobie taki kiedyś zrobiłem, ale bez sprysków. Trochę rozbierania przy tym jest, ale w sumie to sama przyjemność
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Granatowa Daily Hanka
Manetka świetna opcja. Na początku byłem średnio zadowolony. Do pierwszego deszczu. Bardzo fajnie reguluje się prędkość wycieraczek, a poniżej jakiejś prędkości prędkość sama się zmniejsza. Po przyspieszeniu wraca do poprzednio ustawionej wartości. Co do podłączenia, to ma 2 pary przewodów: 2 zwierne do podpięcia się pod przycisk spryskiwaczy oraz 2 w których zmienia się rezystancja (podpinamy je do multipleksera z prawej strony od pasażera).
Proszę bardzo. Filmik mojego autorstwa, w którym pokazana jest wtyczka do której musimy się podłączyć oraz działanie manetki.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę bardzo. Filmik mojego autorstwa, w którym pokazana jest wtyczka do której musimy się podłączyć oraz działanie manetki.
" onclick="window.open(this.href);return false;
- Valanel
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 lip 2018 22:13
- Auto: Accord VI Coupe
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Granatowa Daily Hanka
Skończyły się hamulce z tyłu. wpadły nowe tarcze Textar i delikatnie zaszalalem z klockami - EBC Green. Różnica w hamowaniu bardzo na plus. Teraz mam kosmate myśli jeśli chodzi o przód
Z przodu coś ostatnio stukało na nierównosciach. Po szybkim sprawdzeniu okazało się, że dolne sworznie mają luz góra-dół. Strach się bać. Miesiąc temu na przeglądzie żadnych luzów diagnosta nie wybadał. Z tej okazji wpadły dolne sworznie 555.
Z przodu coś ostatnio stukało na nierównosciach. Po szybkim sprawdzeniu okazało się, że dolne sworznie mają luz góra-dół. Strach się bać. Miesiąc temu na przeglądzie żadnych luzów diagnosta nie wybadał. Z tej okazji wpadły dolne sworznie 555.