Potrzebuję małej pomocy z podciśnieniem ( szukałem pod ESM do accorda przy h22a7, ale nie mogłem się doszukać poprawnych podłączeń )
może ktoś kto też ma swap na H22A7, ma jakoś to rozwiązane, trochę inaczej niż na patencie Poniżej zdjęcia od przodu ( z tyłu dwa są zaślepione wężykiem z śrubką )
Wydaje mi się, że ten zdjęcia powinien być podpięty do PCV ( Positive Crankcase Ventilation ). Chciałbym to jakoś unormować, bo też obroty są przez to na poziomie 1000rpm zamiast bodajże ok. 800rpm. Jak zatkam na chwilę wężyk wiadomo ... silnik przygasa.
A tu rozumiem, że to pewnie odłączony czujnik spalania stukowego, bo zapewne sztywna mapa jest.
No chyba, że tak ma być i to nie przeszkadza silnikowi wtedy nie będę ruszał tematu.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum